X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حضور فیلم کوتاه «زرد خالدار» در جشنواره بریتانیایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «زرد خالدار» به کارگردانی باران سرمد به جشنواره «Encounters» بریتانیا راه یافت. این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار و بفتاست و از تاریخ یک تا سی سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور تا ۸ مهر ماه در شهر بریستول برگزار می‌شود.

این جشنواره که از سال ۱۹۹۵ شروع به فعالیت کرده است از جشنواره‌های فیلم کوتاه، انیمیشن و واقعیت مجازی در بریتانیاست که با کشف، حمایت و توسعه استعدادهای جدید در زمینه فیلمسازی، زمینه‌ای را برای فیلمسازان نوظهور و سرشناس از سراسر جهان فراهم می‌کند.

عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند عبارتند از نویسنده: محمدرضا میقانی (بر اساس طرحی از باران سرمد)، کارگردان: باران سرمد، بازیگر: شادی کرم رودی، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین: پویان شعله ور، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، موسیقی: مونا مطبوع ریاحی، طراحی لباس: سارا حسینیان امیری، طراح صحنه: فراز مدیری، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح گریم: حسنا خان‌محمدی، اصلاح نور و رنگ: نیما دبیرزاده، تهیه کنندگان، باران سرمد، محمدرضا میقانی، تهیه شده در Menisn Film Production و انجمن سینمای جوانان ایران.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *