X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

توحیدپرست: اغلب هنرمندان و سینماگران نه کار دارند، نه مسکن، نه بیمه… و نه حتی مورد تکریم و احترام قرار می گیرند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: داود توحیدپرست کارگردان سینما در خصوص لزوم ساماندهی صنوف سینمایی در دولت سیزدهم گفت: اغلب هنرمندان و سینماگران نه کار دارند، نه مسکن، نه بیمه… و نه حتی مورد تکریم و احترام قرار می گیرند از این رو بی تردید وظیفه دولت جدید در قبال سینماگران و هنرمندان توجه به رفع مشکلات، معضلات و موانع پیش روی زندگی آن ها است.

کارگردان فیلم های سینمایی «معصوم» و «نامزد آمریکایی من» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: به قدری اوضاع اسفبار و فاجعه آمیز است که حدی بر آن نمی توان متصور شد! این اتفاق برای نسل من که با هدف گسترش عدالت حضرت علی (ع) انقلاب کرد بسیار تلخ است!

وی ادامه داد: تأمین کار و مسکن کوچکترین کارهایی است که حکومت عدالت گستر اسلامی بایستی انجام بدهد! اکنون وضع مردم و هنرمندان و سینماگران روز به روز بدتر از دیروز شده به طوری که هم اینک خیلی افراد سرخورده و ناامید شده اند.

این سینماگر متذکر شد: ما همچنان امیدواریم که مدیران کشور از خواب خرگوشی بیدار بشوند و کمی جامعه گردی کنند و ببینند که بر سر مردم و هنرمندان و سینماگران چه آمده است! شاید عده ای بگویند که توحیدپرست همیشه سیاهی ها را می بیند و همیشه معترض وضع موجود است! من می گویم بله من هنرمندی سیاه نما هستم اما هدفم از بیان سیاهی ها ریشه کن شدن مشکلات مردم و الگو شدن دین و مذهب و انقلاب اسلامی است.

توحیدپرست تأکید کرد: اعتقادات من ریشه در قرآن کریم و سنت و عقل دارد؛ به قول حضرت امام جعفر صادق (ع) بهترین دوستان من افرادی هستند که عیب و ایرادهای مرا به من هدیه بدهند!

وی در همین راستا افزود: من متأسفم که امروزه فقط تزویر و ریا و پاچه خواری ارج و قرب دارد و کسانی که کمترین انتقادی نسبت به عملکرد مدیران دارند نادیده گرفته می شوند!؛ بنده به عنوان هنرمندی که ۱۰ سال است بیکار و مستأجر هستم و بیمه درست و درمانی هم ندارم به دولت جدید عرض می کنم که مرد عمل باشید و مشکلات مردم و هنرمندان را ریشه کن کنید در غیر این صورت باید در محضر عدل الهی پاسخگوی اعمال تان باشید.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *