X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

یک شروع فوتبالی در خانه جشنواره/ «مرد بازنده» به «میلاد» می‌آید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش‌زاده به صورت رسمی در خانه جشنواره واقع در برج میلاد کار خود را آغاز می‌کند. سانس‌هایی که برای اکران آثار در خانه جشنواره در نظر گرفته شده ساعت‌های ۱۳ و ۱۶ است.

با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی نمایش فیلم‌های این دوره در خانه جشنواره که میزبان اهالی رسانه و منتقدان است، چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «بی رو» و در ساعت ۱۳ آغاز به کار می‌کند؛ یک شروع فوتبالی برای یک جشنواره سینمایی.

یک شروع فوتبالی در خانه جشنواره/ «مرد بازنده» به «میلاد» می‌آید

فیلم سینمایی «بی رو» که سومین ساخته مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر به شمار می‌رود، داستان زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان است. می‌توان گفت این برای اولین بار است که سینمای ایران به سراغ به تصویر کشیدن زندگی یک فوتبالیست رفته است. «بی رو» قرار است دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال این دروازه بان را به تصویر بکشد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حسن بیرانوند، رضا داوود نژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سهیل قنادان، سیاوش چراغی پور، مهدی زمین پرداز، ستایش تارانی، سارا والیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی زاده، وحید نفر، حامد نساج و علیرضا جلیلی حضور دارند.

یک شروع فوتبالی در خانه جشنواره/ «مرد بازنده» به «میلاد» می‌آید

سانس دوم از اولین روز جشنواره فیلم فجر در ساعت ۱۶ اختصاص دارد به هفتمین فیلم محمدحسین مهدویان با نام «مرد بازنده»، هرچند گمانه زنی‌هایی درباره این فیلم و داستان آن در رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گرفته است، اما روابط عمومی این پروژه رسماً خط داستانی درباره آن ارائه نکرده است. البته گریم جواد عزتی به عنوان بازیگر نقش اصلی این پروژه نشان می‌دهد که فیلم قرار است چالش‌های مردی در آستانه ۶۰ سالگی را روایت کند که درگیر برخی از ماجراها می‌شود.

مهدویان در این فیلم سینمایی از بازیگرانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی استفاده کرده است. هرچند جواد عزتی و مهدویان بارها با یکدیگر تجربه همکاری داشته‌اند، گویا ترکیب موفق جواد عزتی و رعنا آزادی ور در «زخم کاری» سبب شده است تا این کارگردان برای «مرد بازنده» بازهم به این دو بازیگر اعتماد کند.

آخرین فیلمی که مهدویان با آن در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد فیلم کمدی «شیشلیک» بود که در جشنواره بیست و نهم به نمایش در آمد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *