X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

رادیو سلامت با برنامه‌های متنوع به استقبال سال ۱۴۰۱ می‌رود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر رادیو سلامت از پخش برنامه‌های متنوع در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت درباره ویژه برنامه‌های سال تحویل گفت: در سال جدید رادیو سلامت به عنوان اولین و پرمخاطب‌ترین رسانه تخصصی کشور در حوزه سلامت و بهداشت مانند سال‌های گذشته به رصد و بررسی نیازها و اولویت‌های سلامت در کشور پرداخته است.

وی ادامه داد: می‌دانیم که همه‌گیری کرونا مشکلات عدیده‌ای را به هموطنان عزیز و نیز سیستم بهداشت و درمان کشور تحمیل کرد و البته این موضوع بسیاری از اولویت‌ها و مسائل دیگر در حوزه سلامت هم را تحت‌الشعاع قرار داد از جمله حوادث و آسیب‌های ترافیکی.

مدیر رادیو سلامت تاکید کرد: متاسفانه در سالی که گذشت آمار بسیار نگران کننده‌ای از کشته‌ها و مصدومین حوادث ترافیکی گزارش شد که مایه تاسف و هشداری است برای پیشگیری. لذا رادیو سلامت از ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ پویش «سالم برانیم _سلامت بمانیم» را آغاز کرد که خوشبختانه مورد توجه شورای سیاست گذاری سازمان هم واقع شد و انشاالله به صورت پیگیر در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

اعتمادسعید عنوان کرد: راهکارهای مقابله‌ای در آسیب‌های روانی بعد از سانحه، مشکلات وسواس، سوگ‌های ناتمام و اختلالات روانی و جسمی مختلفی که افراد را در این دوره درگیر کرده از اولویت‌های جدول محتوایی برنامه‌های گروه سلامت روان ما در سال ۱۴۰۱ خواهد بود. تقارن آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اتفاق میمونی است که زمینه ساز توجه به سلامت معنوی و نشاط اجتماعی در جامعه است از این رو در برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان به این موارد توجه خاصی شده است و سعی کردیم در افطار و سحرهای ماه مبارک محتوا و ساختار غنی و متنوعی را برای مخاطبان فهیم رادیو سلامت طراحی کنیم.

مدیر رادیو با اشاره به برنامه‌های رمضان توضیح داد: در برنامه افطار امسال همراه مخاطبان ناشنوا و کم شنوا با زبان اشاره از طریق فضای مجازی احکام را می‌آموزیم وبا ترویج سفره‌های کوچک افطار در مساجد، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی فرهنگ افطاری ساده را احیا می‌کنیم.

وی بیان کرد: آنچه امروز جامعه ما نیاز اساسی به آن دارد، امید، آگاهی و نشاط است و در برنامه‌های گروه سلامت اجتماعی ما، بر این سه مهم تمرکز بیش از پیش شده است. در سال آینده در برنامه‌های مختلف گروه سلامت اجتماعی، طنزهای محتوا محور، میز گردهای اجتماعی و اطلاع رسانی مناسب پیش بینی شده که امیدواریم مورد توجه و پسند مخاطبان قرار گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *