X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

رسایی مهمان امشب برنامه تلویزیونی «گام‌دوم» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «گام دوم» با موضوع بررسی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، از این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماپرس، بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که به مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب، راهگشای دهه پنجم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نقشه راه مسئولان و مردم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «گام دوم» بازخوانی فرازهای مختلف این بیانیه با حضور شخصیت‌ها و کارشناسان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، از این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

در نخستین قسمت، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی مهمان این برنامه است.

موضوع این گفت وگو، عزت ملی و روابط خارجی، مرزبندی با دشمن، نهضت بیداری اسلامی، الگوی مقاومت، شکست سیاست‌های آمریکا و محصول مذاکره خواهد بود.

اجرای «گام دوم» را هادی حاجتمند و امیرحسین ثابتی بر عهده دارند و نخستین قسمت آن دوشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

تکرار این برنامه را می‌توانید روز بعد ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ از همین شبکه ببینید.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *