X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

رادیو «سفر» ۲۰ اسفند راه‌اندازی می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: شبکه رادیویی «سفر» از روز دوشنبه ۲۰ اسفندماه با موج ۹۵/۵ مگاهرتز به مسافران نوروزی اطلاع رسانی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، این رادیو از بیستم اسفند به مدت یک ماه با موج ۹۵/۵ مگاهرتز به مسافران نوروزی اطلاع رسانی می‌کند. این شبکه بیست و چهار ساعته با برنامه زنده به مسافران هشدارها و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد.

در رادیو سفر، در شش نوبت چهار ساعته شش گروه تخصصی برنامه سازی می‌کنند. پویش ملی ۶۰:۳۰ با هدف تببین راهکارها و بررسی دلایل بروز تصادفات و مهمترین مشکلات مربوط به سوانح جاده ای با تمرکز بر فاصله ۳۰کیلومتری شهرها تشکیل شده است تا با اطلاع رسانی و تغییر رفتار شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در این نقاط باشیم.

بر اساس آمار موجود، حدود ۶۰ درصد تصادفات منجر به فوت در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرهای مقصد روی می دهد. این پویش در نظر دارد ضمن مطالبه تغییر مبلمان جاده ای در ۳۰ کیلومتری محدوده شهرها، خطرات و دلایل بروز حوادث در این مناطق را متذکر شود تا با اطلاع رسانی و رفع آنان شاهد کاهش حوادث و تلفات باشیم.

عواملی همچون خواب آلودگی و نبود تمرکز، رعایت نکردن مهندسی استاندارد مبلمان جاده‌ای، افزایش تردد در۳۰ کیلومتری شهرها و همچنین بی توجهی به سرعت مناسب؛ از جمله علل افزایش تصادف‌های جاده‌ای در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرهاست­ و به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در این فاصله از شهرها، پویش (۳۰-۶۰) ­ فعال شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *