X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

شبکه رادیویی پیام، “خبری” می شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس شبکه رادیویی آوا و پیام درباره برنامه سال تحویل، گفت: برنامه سال تحویل رادیو پیام همزمان در شبکه چهار هم روی آنتن خواهد رفت و محمد صالح علا این برنامه را اجرا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده رئیس شبکه رادیویی آوا و پیام درباره برنامه ویژه سال تحویل این شبکه گفت: «حال نو، سال نو» برنامه ویژه سال تحویل شبکه رادیویی پیام است که همزمان در شبکه چهار سیما هم روی آنتن خواهد رفت. قرار است اجرای این برنامه را محمد صالح علا برعهده داشته باشد و برای استفاده بیشتر مخاطبین هم رادیویی و هم هم تلویزیونی خواهد بود.

وی درباره پویش “راهی‌شو” تأکید کرد: پویش بها دادن به سفرهای داخلی تحت عنوان «راهی شو» چندی است در رادیونمای آوا که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، فعالیت دارد. در این پویش ما سعی کردیم با دریافت عکس‌های شهری، روستایی و محل سکونت مخاطبین، مردم عزیز ایران را دعوت کنیم به جای سفرهای خارجی از این فضاهای زیبا استفاده کنند. این اتفاق باعث می‌شود ارز کمتری از کشور خارج شود، هم به اقتصاد، هم به توسعه میراث فرهنگی و گردشگری ایرانی اضافه خواهد شد.

ملازاده با اعلام این خبر که به زودی شبکه پیام با شکل و محتوای جدید “خبری” خواهد شد، خاطرنشان کرد: چندی پیش رئیس سازمان صداوسیما در همایش افق رسانه که ویژه مدیران برگزار می‌شد بر خبری شدن رادیو پیام تأکید کردند. در تلویزیون شبکه خبر سیما و در رادیو هم شبکه رادیویی پیام، “خبری” بشود. زیرا شبکه پیام مرجع اطلاع‌رسانی صریح و دقیقی برای هموطنان باشد جلسه‌ای با همکاران در خبر رادیو و معاونت سیاسی برگزار خواهیم کرد تا ان‌شاالله با تغییرات جدید، به لحظه و صریح خبرهای مهم را به اطلاع مخاطبین‌مان برسانیم.

*تسنیم

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *