X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آنها که زیر دشداشه آقای بن‌سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ابوالقاسم طالبی گفت: آنها که زیر دشداشه آقای بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با دلارهای این قارون، هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. ملت ایران پشت سر هم ایستاده‌اند و محکم پیش خواهیم رفت.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته برنامه جهان آرا با موضوع «آسیب شناسی وضعیت رسانه‌های کشور» و با حضور ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون از شبکه افق سیما پخش شد.

در این برنامه ابوالقاسم طالبی ضمن اشاره حمله دشمن به نقاط قوت کشور در جریان حوادث اخیر گفت: در وقایع اخیر، به نقاط قوت کشورمان حمله کردند، مثل حجاب زنان. اینها دارند به آن بانوی پزشک با حجاب و ورزشکار با حجاب ایرانی توهین می‌کنند، زیرا زنان ما بدون اینکه زیبایی‌های جسمی خود را نشان دهند موفق شده‌اند و این چالش بزرگی برای دنیای غرب است.

کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» ادامه داد: ما یک ملتیم به نام ملت ایران که روی پای خودمان ایستاده‌ایم و پیش خواهیم رفت. آنها که زیر دشداشه آقای بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با دلارهای این قارون، هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. ملت ایران پشت سر هم ایستاده‌اند و محکم پیش خواهیم رفت و ان‌شاالله ۴ سال آینده در انتخابات نیز هر کس را بخواهیم انتخاب می‌کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *