X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مقابله با جنگ ترکیبی با ابتکار عمل ترکیبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه در دیدار با حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و وحید پناه‌لو، مدیر مرکز سریال سازمان سینمایی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ انقلاب اسلامی و مبانی دینی را باید با زبان هنر و در راستای جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه تولیدات حوزه هنری صورت گرفته است، افزود: تولیدات فرهنگی و هنری باید متناسب با نیازهای جامعه و قابل توسعه در فضای مجازی برای نسل جوان باشد.

خلیلیان ظرفیت‌های فضای مجازی را یک فرصت دانست و گفت: از این ظرفیت باید در جهت توسعه و تعمیق بیشتر مبانی فرهنگی و دینی جامعه در زوایای مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ ترکیبی نباید در موضع انفعال باشیم. جنگ ترکیبی که از پیچیدگی برخوردار است نیازمند ابتکار عمل ترکیبی و پیچیده است و نمی‌شود ساده با آن مقابله نمود.

استاندار خوزستان، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی خواند و توضیح داد: در همه مقاطعی که امور به مردم سپرده شده پیشرفت و سرعت کار بیشتر بوده است از این رو پیشرفت در حوزه فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی است.

در این دیدار آخرین اقدامات و تولیدات حوزه هنری و رویدداها و برنامه‌های حوزه هنری در استان از سوی مدیران مربوطه گزارشی ارائه شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *