X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

خزاعی: امروز در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که «بوی انقلاب» می‌دهد/ «جشنواره فیلم فجر» به بچه‌های انقلاب باز گشت! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه این رویداد با حالتی به شدت احساسی بیان داشت: امروز در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد. سالیان سال است که به عنوان فیلمساز تهیه‌کننده و دبیر، در جشنواره بودم و نگران اختتامیه و مراسم‌ها بودیم امسال اما من هیچ نگرانی نداشتم. امسال این سالن بوی شهدا را می‌دهد. جشنواره به بچه‌های انقلاب باز گشت.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه به روی صحنه آمد و با قرار گرفتن در پشت تریبون بیان داشت: مفتخرم که در روز ملی جمهوری اسلامی ایران و روز ملی سینما آغاز سال جدید سینمایی کشور در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره در خدمت شما هستم. امسال به لطف خدا و همت همه اهالی رسانه و برخی از سینماگران جمهوری اسلامی ایران و سینماگران حوزه بین‌الملل و کشورهای هم پیمان و هم زبان و منطقه‌ای و حوزه شانگهای جشنواره با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی افزود: خدا را شاکرم که توفیق خدمت را به چنین مردمی و هنرمندانی را داشتیم. امسال همه سیاست‌ها اجرایی شد. حضور سینماگران جوان متعهد و آشنا به زبان جهانی نگاه جدی به شهرستان‌ها توجه به اقلیم مختلف از آذربایجان و خطه شمال تا کردستان و حضور بانوان و مضامین پر شوری از امید و نشاط در حوزه داخلی داشتیم. در حوزه بین‌الملل هم بالغ بر صد مهمان داشتیم که این نشان می‌دهد نه تنها سینمای ایران تحریمی در عرصه بین‌المللی ندارد بلکه روزبه روز این جشنواره بهتر و عمیق‌تر برگزار می‌شود.

خزاعی گفت: امروز در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد. سالیان سال است که به عنوان فیلمساز تهیه‌کننده و دبیر، در جشنواره بودم و نگران اختتامیه و مراسم‌ها بودیم امسال اما من هیچ نگرانی نداشتم. امسال این سالن بوی شهدا را می‌دهد. جشنواره به بچه‌های انقلاب باز گشت.

وی با بغض گفت: دست تک تک مردم را می‌بوسم که هم در راهپیمایی و هم حضور در سالن‌ها حماسه آفریدند. خوشحالم که استقبال گرم مردم را می‌بینم. مردمی که چهار ماه تبلیغات مختلف شد تا در راهپیمایی و جشنواره نباشند، اما آمدند.

خزاعی در حالی که منقلب شده بود، برای حضار داخل سالن بوس فرستاد و با تکان دادن دست تریبون را ترک کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *