X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«بهزاد فراهانی» در دوراهی «کثافت پذیری» یا «کثافت زدایی»! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: گلشیفته فراهانی اخیرا در جشنواره برلین صحبت کرده و در اظهارنظری خاورمیانه را کثافت و محلی شیطانی توصیف کرده و گفته وقتی در خاورمیانه متولد می‌شوی، انگار در کثافت متولد شده‌ای. حالا باید دید که پدر مدعی این سلبریتی میان قبول وصف دخترش با سکوت و همراهی و یا ترد او و موضعگ‌گیری در باره این تصویرسازی کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری و به تازگی اپوزیسیون ایرانی، در جشنواره فیلم برلین صحبت هایی را درباره خاورمیانه و ایران مطرح کرد و بیان داشت: «وقتی شما در خاورمیانه بدنیا آمده باشید، در کثافت بدنیا آمدید. شما در منطقه ژئوپولیتیکی بدنیا آمدید که به ریشه هایتان متصل هستید، ریشه هایی که متصل به آن جای شیطانی است. وقتی ایران را ترک کردم، تصمیمی که گرفتم که هیچ نقشی مرتبط با این موضوع بازی نکردم. برای ۱۵ سال حتی نقش های فارسی زبان بازی نکردم. من نقش جادوگر ها و نیویورکی ها و اسپانیایی ها را بازی کردم و سعی کردم این قالب را بشکنم اما در آخر دوباره جای اولم بودم. چون ریشه های جدا شده ام. این درخت دیگر ریشه ای ندارد چون ریشه هایش بریده شده. آن هم در ۲۴ سالگی، پس نمیتوانم دوباره جای دیگر کاشته شوم.»

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا خانواده این سلبریتی هتاک همچون گذشته و با سکوت خود مهر تایید بر این سخنان خواهند زد و یا آنکه از او و مواضع‌اش اعلام برائت خواهندنمود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *