X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برنامه‌های تلویزیون به‌وقت افطار در ماه مبارک رمضان

شبکه‌های تلویزیون برنامه‌های ویژه‌های متنوع برای افطار ماه مبارک رمضان در نظرگرفته‌اند که از امشب همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان  به روی آنتن می‌برند.

«مردم دوست داشتنی» ویژه برنامه افطار شبکه یک است که هر غروب حدود ساعت ۱۷:۴۵ تا بعد از اذان مغرب مهمان نگاه مخاطبان می‌شود. محوریت این برنامه پیشرفت و هویت ایرانی اسلامی است که با دعوت از مهمانان مختلف روی آنتن شبکه یک می‌رود. «مردم دوست داشتنی» به تهیه کنندگی امیر بشیری محصول گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به صورت زنده پخش می‌شود.

 

 

ماه رمضان

این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار روانه آنتن شبکه دو می‌شود، در هر قسمت میزبان مهمانان مختلفی است که در یک موضوع اشتراک دارند. روایت‌هایی شنیدنی ماحصل گفت‌وگویی است که در چند بخش طراحی شده و بازخوانی قصه افراد و بازگویی خاطرات تلخ و شیرین آن‌ها بخش دیگر «چند روایت معتبر» است.

ماه رمضان

گفتگو کننده در «چند روایت معتبر» پشت دوربین قرار دارد و بیننده چهره او را نمی‌بیند با این هدف که دیده شدن مهمانان در اولویت قرار داشته باشد. «چند روایت معتبر» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و سردبیری محمدهادی خفاجی که حوالی ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«محفل» بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما است که با فضایی جذاب و نوآورانه تولید شده و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعداد‌های برتر قرآنی ایران و جهان و ارائه‌های هنرمندانه و دیدنی همراه خواهد بود.

ماه رمضان

حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه “محفل” هستند و اجرای این برنامه را رسالت بوذری بر عهده خواهد داشت. این برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان قبل از افطار حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن است.

آغاز بزرگ‌ترین پروژه قرآنی رسانه ملی/داوران برنامه «محفل» را بشناسید

برنامه پرمخاطب و پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» همچون سال‌های گذشته با روایتی از تجربیات افرادی که گوشه‌ای از عالم غیب را تجربه کردند به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

ماه رمضان

تا کنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

گروه معارف شبکه پنج در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار را با عنوان «تانیایش» از مشهد مقدس پخش می‌کند. این برنامه هر شب ساعت ۱۸ با اجرا و کارشناسی حجت‌الاسلام مسلم داوودی نژاد پخش می‌شود.

ماه رمضان

این برنامه با به تصاویر کشیدن صحن و سرای حرم امن رضوی، سفره‌های احسان افطار، حضور مردم و … به روی آنتن می‌رود.

«دریاب» ویژه برنامۀ لحظه افطار شبکه قرآن است که به موضوع بررسی سیره علما و سلوک رفتاری خانواده علمای شهیر ایران با حضور کارشناسان، فرزندان، شاگردان و منسوبین علما پرداخته است. همچنین شعرخوانی شعرا با بخش‌های زیبا و جذاب نمایشی و اماکن دیدنی از شهر مقدس قم، در وقت افطار تدارک دیده شده است. این برنامه هر روز به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده، قبل از افطار پخش می‌شود. تهیه کنندگی این برنامه بر عهده حمیدرضا امینیان است و اجرای آن را سیدکاظم احمدزاده برعهده دارد.

ویژه برنامه افطار رمضان ۱۴۰۲ شبکه سلامت با نام «ماه ماه» به صورت زنده با اجرای اسماعیل باستانی به مدت ۵۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به روی آنتن شبکه سلامت سیما می‌رود. در این برنامه بخش‌های متنوع و جذابی برای بینندگان تهیه شده و میهمانانی از حوزه سلامت به این برنامه دعوت شده‌اند.

شبکه آموزش هم ویژه برنامه افطاری خود را برای مخاطبان خود به روی آنتن می‌فرستد که رویکرد آن گفتگو با چهره‌های علمی کشور درباره سبک زندگی اسلامی- ایرانی است.

ماه رمضان

برنامه‌های رادیویی در ماه مبارک رمضان معرفی شدند

شبکه‌های رادیویی با تدارک برنامه‌های مختلفی از سوم فروردین، به استقبال ماه مبارک رمضان بهار دل‌ها می‌روند.

 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *