X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از آغاز سریال «بی‌نشان» تا خبر‌های جدید از جشنواره تلویزیونی مستند

 مرداد ۱۴۰۱  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

محمود فاطمی دوبلور پیشکسوت درگذشت

محمود فاطمی دوبلور سریال‌هایی، چون «پزشک دهکده» ۲۶ مرداد دار فانی را وداع گفت.
زنده‌یاد محمود فاطمی پزشکی خوانده بود و علاوه بر گویندگی فیلم‌ها و برنامه‌های مستند، از زمان‌های قدیم تاکنون در چند اثر داستانی معروف از جمله سریال‌های «پزشک دهکده»، «مک میلان و همسر»، «پیتون پلیس»، «امام علی (ع)» و «مرد ۶ میلیون دلاری» نیز گویندگی کرد

لعیا زنگنه به سریال «عشق کوفی» پیوست
لعیا زنگنه به عنوان بازیگر جدید و در نقشی متفاوت به سریال «عشق کوفی» اضافه شد.تصویربرداری این سریال که به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی همزمان با شروع محرم آغاز شد.

«عشق کوفی» قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه پیدا کند.

آغاز سریال «بی‌نشان» روی آنتن شبکه ۳ تا خبر‌های جدید از ششمین جشنواره تلویزیونی مستند***5 فررودین

حضور ۳۲ مستند «کوتاه» در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

مستند‌های «کوتاه» راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با نظر هیات انتخاب این رویداد مشخص شدند.
از میان ۱۷۵ مستند کوتاه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۳۲ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

خبرهای جدید از ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا آغاز سریال «بی‌نشان» روی آنتن شبکه ۳

مجری فصل دوم «مامان‌ها» تغییر کرد

پخش قسمت اول از فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» با اجرای عطیه عسگری ۲۳ مرداد ماه آغاز شد.عطیه عسگری، دانش‌آموخته روانشناسی در نخستین تجربه تلویزیونی، اجرای فصل جدید «مامان‌ها» را برعهده دارد. فصل دوم این برنامه در ۵۰ قسمت تولید شده و هر روز حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این برنامه ترکیبی عصرگاهی با تغییراتی در فرم و محتوا نسبت به فصل اول به موضوعات مادران و مسائل تربیتی در حوزه خانواده می‌پردازد.
بخش زیادی از مهمانان فصل جدید «مامان‌ها» مانند فصل قبل از میان مادران معمولی به برنامه دعوت شده‌اند. در کنار این مادرها، در بعضی از موضوعات کارشناسان نیز حضور خواهند داشت تا با ارائه راه‌حل‌های تخصصی، به آگاهی بیشتر مخاطبان این برنامه کمک کنند. از جمله مهم‌ترین نکات «مامان‌ها» در فصل دوم حضور مادرانی از سایر استان‌های کشور است.

اجرای فصل جدید «جاذبه» به حامد عسکری رسید

حامد عسکری شاعر و نویسنده، اجرای فصل سوم برنامه «جاذبه» در شبکه افق را که تولید آن نیز آغاز شده است، برعهده دارد.تولید فصل سوم برنامه «جاذبه» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی، کارگردانی محسن حمیدزاده و اجرای حامد عسکری شاعر و نویسنده کشورمان انجام شد.
«جاذبه» که تولید شبکه افق برای ماه محرم و صفر است در فصل سوم و در ادامه رویکرد فصل‌های پیش، درپی ارتباط افراد با اهل بیت (ع) در سیر زندگی اجتماعی آنهاست.

حامد عسکری در فصل سوم این برنامه با گفتگو‌هایی عمیق، شنونده قصه اشکال مختلف ارتباط مهمانان با اهل بیت (ع) خواهد بود. ارتباطاتی که به‌واسطه نوع نگاه آن‌ها یا گره‌هایی در زندگی‌شان به قصه تبدیل شده‌اند.

«بی‌نشان» روی آنتن شبکه ۳

سریال «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در بیش از ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما در هفته‌های پیش‌رو روی آنتن رفت.در تعریف موضوع و قصه سریال آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

آغاز سریال «بی‌نشان» روی آنتن شبکه ۳ تا خبر‌های جدید از ششمین جشنواره تلویزیونی مستند***5 فررودین

این سریال در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شد و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *