X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«یک دماغ ناقابل» و «باج» در قاب تلویزیون

فیلم سینمایی جدید «مت کیلاو ظهور یک مبارز» به کارگردانی «سیامسول یوسف»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی آدی پوترا، بتو کوسیاری و فتاح امین؛ به ظهور جنگجویی اهل کشور مالزی به نام مت کیلاو و متحدانش پرداخته که در سال ۱۸۹۰ میلادی علیه استعمارگران انگلیسی به پا خواستند.

فیلم تلویزیونی «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی «مجتبی چراغعلی» پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره افسون است که در تلاش است تا بتواند بینی خود را عمل زیبایی کند، او بلافاصله بعد از جراحی زیبایی بینی، با فرنود ازدواج می‌کند. پدر افسون که پول کافی برای پرداخت به جراح را ندارد، با نیرنگ، چکی را که به همکار جراح داده بوده، پس می‌گیرد و از بین می‌برد.

فیلم سینمایی جدید «دروغ‌های خطرناک» به کارگردانی «مایکل ام اسکات»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کامیلا مندس، جسی آشر، جمی چانگ، کم جیجاندت، ساشا الکساندر و الیوت گولد خواهید دید: کیتی دختر سفید پوست و گارسون یک رستوران هست، همسرش آدام یک پسر رنگین پوست است که دانشجو بوده و درس می‌خواند. آن‌ها تصمیم گرفتند کیتی کار کند تا آدام زودتر درسش تمام شود و سر کار برود تا کیتی هم بتواند درسش را ادامه دهد.

فیلم سینمایی جدید «منطقه سرنوشت» به کارگردانی «ایگور کوپیلوف»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ایوان باتارف، سرگئی ژارکوف، گریگوری نکراسوف و آلِکساندِر گورباتوف خواهیم دید: سال ۱۹۴۲، جنگ جهانی دوم، نیرو‌های نازی به تدریج خاک روسیه را محاصره کرده اند تا اینکه به منطقه روژف می‌رسند. روستای آوسیانیکووا، روستایی در منطقه روژف است که توسط نازی‌ها محاصره شده. نازی‌ها امکانات بسیار قابل توجه و ارتش مجهزی دارند.

فیلم سینمایی «یک دست لباس» به کارگردانی «گراهام مور»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

ماجرای فیلم با بازی زوئی دویچ، مارک رایلنس و دیلن اوبراین؛ در ۱۹۵۶ در شیکاگو می‌گذرد. لئونارد برلینگ خیاط انگلیسی است که به کمک دختر جوانی به نام میبل مغازه‌ای را در محله‌ی تحت کنترل مافیا به سرکردگی روی بویل می‌گرداند. مغازه‌ی لئونارد به قلمروی تبادل پیام میان خانواده‌های مافیایی تبدیل شده و به همین دلیل، او برای مافیای آن محدوده، کاسبی قابل‌اعتماد است.

انیمیشن سینمایی جدید «رولد و بیتریکس، دم موش کنجکاو» به کارگردانی «دیوید کر»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن با بازی داون فرنچ، بیل بیلی و راب برایدون خواهیم دید: رولد یک پسر کوچک است که به تازگی خواهر و پدرش را از دست داده است. او به داستان‌های کودکانه نویسنده‌ای به نام بئاتریکس باتر علاقمند است و خیلی دوست دارد که این نویسنده و خانه اش را که تصویرش روی جلد کتاب‌های اوست را ببیند. وقتی رولد متوجه می‌شود که مادرش می‌خواهد او را به یک مدرسه دور بفرستد تصمیم می‌گیرد که به تنهایی سفر کند.

فیلم سینمایی «برندگان و گناهکاران» به کارگردانی «سامو هونگ»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی جکی چان و یوئن بیائو خواهید دید: گریسر، قوری، اسموکی، بومر و کرلی عده‌ای خلافکارند که در زندان با هم آشنا می‌شوند. آنان پس از آزادی تصمیم می‌گیرند که حرفه‌ای شرافتمندانه انتخاب کنند و دست از انجام کار‌های غیر قانونی بکشند. آنان در خانه کولی اقامت می‌کنند و به کار نظافت منزل مشغول می‌شوند. یک روز به طور اتفاقی کیفی پیدا می‌کنند که حاوی کلیشه چاپ اسکناس تقلبی است. باند‌های جنایتکار سعی می‌کنند تا کیف را از آنان پس بگیرند و …

فیلم سینمایی «کفش‌های آهنی» به کارگردانی «زورا کریژوو نیکوف»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
داستان این فیلم با بازی آدلیا عبدولوا، الکسی آنتونوف و ماریا آرونوا؛ درباره نادی قهرمان اسکی روی یخ و ساشا بازیکن هاکی است. آن‌ها با هم ازدواج می‌کنند و زندگی خوبی دارند. تا این که نادی باردار می‌شود. بارداری او به ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما زمانی که ساشا در مسابقه‌ای مهم شرکت داشته، زمان زایمان نادی می‌شود و او به تنهایی به بیمارستان رفته و موقع زایمان از دنیا می‌رود. ساشا با کمک مادر نادی دخترش را بزرگ می‌کند، اما …

فیلم سینمایی «باج» به کارگردانی «ران هاوارد»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی مل گیبسون، رنه روسو، گری سینایس، نیک نولتی و دلروی لیندو خواهیم دید: تام مولن مدیر عامل ثروتمند یک شرکت هواپیمایی کوچک است که زندگی اش با دزدیده شدن پسرش توسط تعدادی آدم ربا بهم می‌ریزد. آدم ربا‌ها توسط ایمیل با تام تماس گرفته و تقاضای دو میلیون دلار باج می‌کنند که …

فیلم سینمایی «سلطان کمدی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی رابرت دنیرو و جری لوییس؛ داستان یک کمدین پرشور و در عین حال ناموفق به نام روپرت پاپکین را روایت می‌کند که جز در کانون توجه قرار گرفتن آرزویی ندارد و هر راهی می‌رود تا به بُت خویش، یعنی جری لانگ فورد، نزدیک شود. اما…

فیلم سینمایی «تکه‌های گمشده» به کارگردانی «کریستفر کانتول»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
داستان این فیلم با بازی آرون پل، دنی مورفی، مری الیزابت وینستد و اسکوت مک نیری؛ درباره پسربچه‌ای ده ساله و ناشنواست که در پی مواجه شدن با مردی زخمی، تصمیم می‌گیرد به او کمک کند، اما دوستی عمیقی که بین این دو نفر شکل می‌گیرد ماجرا‌هایی را به دنبال دارد …

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: احترام‌السادات و فروغ خانم دو پیرزن هستند که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند. احترام السادات هفته‌ای یک بار به بنیاد شهید مراجعه می‌کند و می‌خواهد هر طور شده رد و اثری از فرزندش بیابد، اما بنیاد شهید پاسخ مشخصی به او نمی‌دهد. بقیه فرزندانش که همگی صاحب خانواده هستند از او می‌خواهند که دست از این کار بردارد، زیرا که به لحاظ جسمی حال و روز مساعدی ندارد و رفت و آمد در شهر آلوده تهران او را بیمارتر می‌کند، اما گوش احترام السادات بدهکار نیست و او پیگیر رد و نشانی از فرزندش است. کارمندان بنیاد شهید که از مراجعات او خسته شده اند هر بار با جوابی او را دلخوش کرده و به خانه می‌فرستند. عاقبت یک روز از بنیاد شهید تماس می‌گیرند و …
شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان و صابر ابر در فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرزند من» به کارگردانی «فیلیکس وان گرونینگن»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
داستان این فیلم با بازی استیو کارل، مائورا تیرنی و جک دیالان؛ درباره نیک پسر نوجوانی است که پس از جدایی پدر و مادرش، در کنار نامادری، پدر و خواهر و برادرش زندگی آرامی را تجربه می‌کند. او نوجوانی آرام و شاد است، اما پس از ورود به کالج درگیر اعتیاد به مواد مخدر می‌شود. نیک مدتی اعتیاد خود را پنهان می‌کند، اما پس از مدتی، پدرش دیوید و نامادری اش متوجه اعتیاد وی شده و او را در مرکز بازپروری بستری می‌کنند. نیک پس از بهبودی و به محض بازگشت به کالج مصرف مواد را از سر می‌گیرد و از آن پس ارتباط خود را با خانواده اش قطع می‌کند. نیک در اثر اُوردوز در بیمارستان بستری می‌شود و پس از این ماجرا از پدرش کمک می‌خواهد. پدر و مادر نیک تصمیم می‌گیرند که او در کنار مادرش باشد. نیک ۱۴ ماه پاک می‌ماند، اما …

فیلم سینمایی «دوازدهمین مرد» به کارگردانی «هارالد زوارت»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی توماس گولستاد، جاناتان ریس مایرز و ماری بلوخوس آمده است: یک خلبان نیرو‌های متحدین در خاک دانمارک به دست دشمن افتاده و اسیر می‌شود. او در چند مرحله موفق به فرار از دست آلمانی‌ها می‌شود و نهایتاً خود را به منطقه‌ای امن رسانده و ..

انیمیشن سینمایی «گلابی غول پیکر» به کارگردانی «آمالی نسبی فیک، یورگن لردام و فیلیپ اینشتین لیپسکی»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهید دید: زندگی در سولبی خوب و صلح آمیز است تا یک روز شهردار شهر گم می‌شوند و قرار است دستیار شهردار به جای او انتخاب شود. دستیار می‌خواهد ساختمان بلندی را برای شهرداری بسازد که جلوی خورشید را می‌گیرد و مردم شهر از این موضوع ناراحتند. بچه فیلی به نام سباستین و دوست گربه‌اش میچو پیامی از شهردار گمشده در یک بطری در دریا پیدا می‌کنند و در می‌یابند که او در یک جزیره مرموز گمشده است آن‌ها به همراه مخترع باید یک سفر خطرناک برای کمک به نجات شهردار و آوردن او به خانه را شروع کنند و برای این سفر یک گلابی غول‌پیکر را تبدیل به کشتی ماجراجوییشان می‌کنند و ..

انیمیشن سینمایی «کومبا» به کارگردانی «آنتونی سیلورستون»، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
داستان این انیمیشن در مورد گورخری است که به شکل نصفه، راه راه است. قبیله او کمبود بارش باران را به گردن او انداخته و او هم به همین خاطر، دنبال نصفه دیگر راه راه‌های بدن خود می‌گردد. وی در این راه اعتماد به نفس و جرئت خاصی پیدا می‌کند تا.

فیلم سینمایی «عشق و هیولاها» به کارگردانی «مایکل متیوس»، پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی دیلن اوبرایان، جسیکا هنویک و آریانا گرینبلات خواهیم دید: در یک جهان هیولا زده، جوئل می‌فهمد به دختری علاقمند است که ۸۰ مایل دورتر از اوست. او برای موفقیت در این سفر خطرناک، قهرمان درونی خود را کشف می‌کند و …

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *