X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برنامه سازی شبکه تهران با هدف ایجاد نشاط در شهروندان

مدیران شبکه تهران سیما در نشستی مشترک با شهرداران شهرستان‌های استان تهران، روسای شورای شهر و مراکز شهرستان ها، نمایندگان مدیران عامل شهر‌های جدید پرند و پردیس و شهرداری تهران، به گفتگو و تبادل نظر در حوزه برنامه سازی در ژانر‌های گوناگون با هدف ایجاد شور نشاط در شهروندان، بررسی و رفع مشکلات مردم و نیز گزارش اقدامات درخور و شایسته در حوزه شهری پرداختند.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مسئولین استان تهران در حوزه شهر و شهروندی تصریح کرد: شبکه پنج رسانه‌ی مردم و مسئولین استان تهران است. ما تلاش می‌کنیم انتقال دهنده مشکلات و درخواست‌های مردم به مسئولین باشیم و همچنین تصویرگر زحمات و اقدامات خوب مسئولین برای مردم هستیم. 

اشناب افزود: در این شرایط سخت و پیچیده‌ی جنگ نرم که رسانه‌های معاند فارسی زبان درصدد ایجاد یاس، ناامیدی و همچنین ضعیف جلوه دادن و ناکارآمدی مسئولین هستند، رسانه ملی و شبکه پنج تلاش می‌کند اقدامات ارزشمند و اخبار خوب استان تهران را به بهترین شکل ممکن به گوش مردم عزیز برساند. 

مدیر شبکه تهران تصریح کرد: ما به عنوان رسانه تمام تلاشمان را می‌کنیم واقعیت‌های مهم جامعه به بهترین شکل ممکن به مردم انتقال دهیم. انتظار شبکه تهران از دستگاه‌های استانی تدبیر پیوست رسانه‌ای اقدامات مهم و اثربخش برای ارائه خوب به مردم است. 

وی افزود: منظور از ارائه خوب، به کارگیری صرفِ اعداد و ارقام نیست بلکه باید در ظرف‌های مختلف و قالب‌های متنوع اقدامات خوب و مطلوب را به سمع و نظر مردم عزیز ایران و تهران رساند تا حس اعتماد شهروندان به مسئولان را بیشتر کنیم.

در ادامه مهدی کریمی زارچی قائم مقام و مدیر گروه تهران شهروندی شبکه پنج سیما گزارشی کوتاه از اقدامات این شبکه در راستای همراهی و تعامل با دستگاه‌های تهرانی داد و اشاره کرد: در دوره تحول رسانه ملی، انتظار ریاست محترم صدا و سیما به شبکه پنج، تمرکز بیش از پیش بر استان تهران است. با این رویکرد، شبکه تهران ضمن ملی بودن، اهتمام استانی‌اش را در برنامه‌های زنده و تولیدی تقویت کرد. 

وی افزود: این شبکه به طور مستقیم برنامه‌های سلام تهران، تهران بیست، تهرانگرد، خبرنگاران مردمی، در شهر در استان، اینجا تهران است، شب‌های فیروزه‌ای و … خاصه استان تهران روی آنتن می‌برد و سایر برنامه‌های شبکه مثل به خانه بر می‌گردیم، مهمانی مامان، آبروی کوچه ها، رنگین کمان و … به صورت غیر مستقیم در خدمت مسئولان، مردم و شهروندان است. 

مدیر گروه تهران شهروندی ضمن ابراز تمایل به حضور مسئولان شهری در برنامه‌های تهران بیست، سلام تهران و … افزود: ما همواره در شبکه تهران تلاش می‌کنیم صدای مسئولین و مردم باشیم و از اینکه توسعه دهنده‌ی ارتباط مردم با مسئولان استان تهران باشیم، استقبال خواهیم کرد. 

در ادامه جلسه شهرداران شهرستان‌های استان تهران، روسای شورای شهر و مراکز شهرستان ها، نمایندگان مدیران عامل شهر‌های جدید پرند و پردیس و شهرداری تهران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار همکاری و تولید محتوا‌های جذاب برای شهروندان شدند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *