X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مخاطب خاص برنامه‌ای با حال و هوای کربلا هشت ساله شد

مخاطب خاص برنامه‌ای که چند سال است در کنداکتور پنج‌شنبه‌های شبکه سه سیما قرار گرفته و از دکوری در بین الحرمین  نزدیک‌ترین محل به حرم امام حسین (ع)، دل‌های مردم را روانه آن دیار مقدس می‌کند.

یکی از اهداف ایجاد برنامه “مخاطب خاص” این است که شب‌های جمعه ارتباط مردم عاشق و دلباخته حسینی را به طور مستقیم با حرم حضرت سیدالشهداء (ع) برقرار کند.امشب هشتمین سال برنامه مخاطب خاص آغاز می‌شود و مخاطبان می‌توانند حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به تهیه کنندگی هادی آشتیانی و با اجرای رسالت بوذری، کارشناسان مذهبی بیننده برنامه باشند.

مخاطب خاص هشت سال پیش، یازدهم صفر و ۱۰ شب مانده به اربعین برای اولین بار روی آنتن شبکه سه سیما رفت؛ و البته با هدف پوشش رویداد عظیم و حماسه میلیونی پیاده‌روی اربعین به وجود آمد. به تعبیر سازندگانش، یکی از اهداف ایجاد برنامه “مخاطب خاص” این بود که شب‌های جمعه ارتباط مردم عاشق و دلباخته حسینی را به طور مستقیم با حرم حضرت سیدالشهداء (ع) برقرار کند. در وهله بعدی این فضا را برای ساخت و تولید برنامه‌های ویژه ایام محرم و صفر مخصوصاً پیاده‌روی اربعین آماده شود.

در این سال‌ها «مخاطب خاص» با اقبال مخاطبان روبرو شده است و دلیل اصلی این اقبال عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) و علاقه‌شان برای زیارت حرم است.تنوع و جذابیت آیتم‌های برنامه در فضای شهر کربلا همچنین پخش مستند‌های مختلف مورد توجه مخاطبان بوده است.

در این سال‌ها برنامه مخاطب خاص پویش «کربلا نرفته‌ها»، «شوق زیارت» را راه‌اندازی کردندکه کمک هزینه سفر به کربلا برای زائران در نظر گرفته شد تا زائر امام حسین (ع) شوند.نکته جذاب دیگر این برنامه لوکشین برنامه است که از میان مجموعه‌ها و فضا‌های موجود در کربلا به پشت بام مشرف و نزدیک‌ترین محل به حرم امام حسین (ع) رسید. البته در سری جدید “مخاطب خاص” علاوه بر استودیوی شیشه‌ای از فضا‌های دیگر بین‌الحرمین، داخل صحن امام حسین (ع) و صحن حضرت ابوالفضل (ع) و فضای پیرامون حرم و در میان زائرین هم برنامه پخش شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *