X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فیلم مستند ویژه سالگرد امام راحل تولید شد

امین عارف نیا، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت : ۲ فیلم مستند جدید به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (س) تهیه شده و در این ایام پخش خواهد شد.

وی افزود: فیلم مستند «روایت وداع» با همکاری اداره کل تأمین برنامه سیما و فیلم مستند «امام امت» نیز توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) تهیه شده است.

این مسئول همچنین در باره اولین جشنواره سرود خمینی (ره)‌ای امام خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تولید آثار آوایی پیرامون بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت گروه‌های سرود مردمی و دانش آموزی برگزار شد.

عارف نیا اضافه کرد: در پی فراخوان عمومی، گروه‌های سرود از سراسر کشور آثار خود را به صورت فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که گروه‌های منتخب با حضور هیأت داوران جشنواره در حرم مطهر امام راحل سرود‌های خود را اجرا کردند.

معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی یادآور شد: به آثار برتر جوایز نقدی اهداء خواهد شدو اجرای آثاربرتر توسط صدا وسیما ضبط و در ایام سالگرد رحلت امام از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: این رویداد فرصت و آغازی برای تشویق گروه‌های سرود برای ساخت آثار جدید پیرامون اندیشه و راه و رسم زندگی امام راحل باشد تا بتوانیم از این طریق در تبیین و ترویج قشر‌های مختلف مردم نسبت به امام نقش خودمان را ایفا کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *