X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حضور مردم در سالن های سینما همچنان کاهشی/ «فسیل» در صدر جدول فروش! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: طی هفته اخیر حضور مردم در سالن های سینما کاهشی شد و تعداد اندکی از مردم به سینما رفتند.

به گزارش سینماپرس به استناد آمار ارائه شده در سایت سمفا تا ساعت ۲۱ جمعه دوازدهم خرداد ماه فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی حدود ۲۵۳ هزار مخاطب داشت. نکته قابل تأمل اینکه مجددا فیلم سینمایی «بچه های طوفان» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به لیست فیلم های سایت سمفا اضافه شده و عنوان شده که این فیلم طی هفته اخیر تنها ۱۲ مخاطب در سراسر کشور داشته؛ این اتفاق در حالی است که کارگردان این فیلم پیش از این در گفتگو با سینماپرس آمار سمفا را از اساس کذب دانست و به شدت به مدیران سازمان سینمایی برای ارائه این آمار انتقاد کرد.

«آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش ۴۶ هزار نفر، «سه کام حبس» سامان سالور ۳۷ هزار نفر و «یقه سفیدها» شهرام مسلخی ۱۶ هزار نفر مخاطب داشتند.

اما سایر فیلم ها فروش بسیار پایین تری داشتند؛ «دسته دختران» منیر قیدی حدود ۱۴ هزار مخاطب داشت و «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان و «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی هر یک حدود ۱۲ هزار بلیت فروختند.

«جنک جهانی سوم» هومن سیدی و «غریب» محمدحسین لطیفی نیز فروش بسیار اندکی را تجربه کردند؛ به نحوی که به ترتیب حدود ۶ هزار و یک هزار مخاطب داشتند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *