X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جنس برنامه «خوش نمک» مردمی است

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مقداد مومن‌نژاد تهیه‌کننده درباره برنامه «خوش نمک» گفت: ماهیت شبکه نسیم، نشاط و سرگرمی است، طراحی‌های این شبکه برای ساخت برنامه بیشتر مفرح و سرگرم کننده است. ما برنامه‌ای طراحی کردیم که هر شب با یکی از اقوام ایرانی مهمان خانه‌های مردم باشد.

وی ادامه داد: فصل اول ۳۵ قسمت است و بیشتر تلاش کردیم در این فصل فراز و فرود‌های برنامه را بدانیم چراکه برنامه خوش نمک مدل خارجی هم ندارد و طراحی گروه خودمان بود، به همین خاطر در فصل اول خانم‌ها حضور نداشتند و خانم‌ها از مرحله بعدی که بعد از محرم و صفر پخش می‌شود در برنامه خوش نمک حضور خواهند داشت.

 مومن نژاد عوان کرد: نسبت به فراخوان کوتاهی که قبل از تولید برنامه داشتیم، از نقاط مختلف کشور ثبت نام کردند و ۲۰۰ نفر برای فصل اول انتخاب شدند. در فروردین ماه راستی آزمایی با شرکت کنندگان داشتیم و از هر استانی ۵ نفر به عنوان شرکت کننده در یک گروه قرار گرفتند.

 

جنس برنامه «خوش نمک» مردمی است

وی افزود: در فصل دوم دکور برنامه تغییر می‌کند همچنین تماشاگران برنامه بیشتر خواهد شد، چراکه ما در برنامه داور نداریم و خود تماشاگران به شرکت کنندگان رای می‌دهند و شرکت کننده برگزیده مشخص می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره انتخاب مجری برنامه گفت: ما مجری و میزبانی می‌خواستیم که توانایی بداهه گویی را داشته باشد و میلاد صالح‌پور به دلیل تجربه اجرای کمدی و استیج توانست خود را در اجرا ثابت کند چراکه خیلی با استعداد و خلاق است. ما در برنامه «خوش‌نمک» سلبریتی نداشتیم و جنس برنامه کاملا مردمی است.

«خوش‌نمک» مسابقه کمدی شبکه نسیم به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان، کارگردانی امیر طهرانی و اجرای میلاد صالح‌پور است که سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این مسابقه در دو فصل هفتاد قسمتی در حال تولید است. در هر قسمت از این مسابقه پنج شرکت‌کننده که از شهر‌ها و روستا‌های دور و نزدیک کشورمان گرد هم آمده‌اند، برای اثبات بامزگی خودشان با هم رقابت می‌کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *