X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران از روز یکشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، پنجاه و دومین دوره از برنامه‌های خود را در بخش‌های مروری بر فیلم‌های سینمای ایران، مروری بر مستندهای محسن خانجهانی و نگاهی به سینمای یاساجیرو اوزو (چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس پنج) همراه با جلسه نقد و بررسی فیلم‌ها آغاز می‌کند.

در دوره پنجاه و دوم برنامه‌های سینما تک، در بخش «مروری بر فیلم‌های سینمای ایران» ۶ فیلم بلند و کوتاه از عباس کیارستمی، اشکان نجاتی- مهران نعمت اللهی و سامان استرکی، در بخش مروری بر مستندهای محسن خانجهانی؛ ۱۴ فیلم و در بخش نگاهی به سینمای «یاساجیرو اوزو» (چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس پنج) ۶ فیلم به نمایش درخواهد آمد.

فیلم «مشق شب» به کارگردانی عباس کیارستمی، محصول سال ۱۳۶۷ به مدت ۹۹ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۵ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای دیدن فیلم‌ها می‌توانند روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵ به خیابان کارگرشمالی، جنب پارک لاله، سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *