X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پخش فصل جدید «شهرک رنگین‌کمان» با دو شخصیت جدید

«شهرک رنگین‌کمان» کاری از گروه کودک و خانواده این شبکه است که در دو فصل گذشته با ساختاری نمایشی ترکیبی به آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان می‌پرداخت. این برنامه در فصل جدید خود آموزش در زمینه حقوق شهروندی و مهارت‌های زندگی اجتماعی را هدف قرار داده و به صورت لایه‌های زیرین و قابل درک برای کودکان به آموزش قانون‌مندی برای رسیدن به جامعه‌ای آرام می‌پردازد.     مفاهیم اخلاقی، امید و سبک زندگی اسلامی-ایرانی از دیگر درونمایه‌هایی است که در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

بازیگران اضافه شده به فصل جدید «شهرک رنگین‌کمان» پیمان مرادی در نقش «قیچی» و امیر زریوند در نقش «کفاش‌چی» هستند که در کنار سایر نقش‌آفرینان این مجموعه داوود منفرد، ساناز سماواتی، مهیار مجیب، امیرحسین انصافی، مجید علم بیگی، محمد حاجی‌بابایی، محبوبه اعرابی، مریم وطن پور و بازیگر کودک ترنم کاظمی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین در بخش صداپیشگی، پیمان قریب پناه، علی افشاری، محبوبه اعرابی و مهرانه زرگر و عروسک‌گردانی محبوبه اعرابی و مهرانه زرگر شخصیت‌های عروسکی «شهرک رنگین کمان» را جان می‌بخشند.

«شهرک رنگین کمان» به تهیه‌کنندگی مریم وطن پور، کارگردانی امیرکوروش اعرابی و نویسندگی محمدحسین حبیبی تهیه شده است و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۵ در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج سیما قرار دارد. بازپخش این مجموعه چهارشنبه و پنجشنبه همان ساعت خواهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *