X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پشت پرده کشف حجاب در رادیو تهران

فاطمه ربانی، تهیه کننده و گوینده برنامه انعکاس گفت: موضوع پشت پرده کشف حجاب در ایران را امروز از برنامه انعکاس رادیو تهران دنبال کنید. 

وی افزود: حجاب و پوشش یکی از باید‌ها و هنجار‌های فرهنگ دینی و بومی ما و از سوی دیگر، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است. مسئله بدحجابی بدون شک یکی از پیامد‌های تهاجم فرهنگی است.

به گفته تهیه کننده برنامه انعکاس؛ نظر به اینکه در آستانه هفته عفاف و‌حجاب قرار داریم انعکاس این هفته قصد دارد پشت پرده برخی از افراد و سازمان‌های داخلی و بین المللی معاند و مخالف این دستور دین مبین اسلام و قانون جمهوری اسلامی ایران که به انحاء گوناگون به دنبال ترویج و فرهنگسازی کشف حجاب برای نیل به اهداف شوم خود علیه کشورمان ایران هستند را روایت کند.

ربانی ادامه می‌دهد: برنامه «انعکاس» با تنظیم رادیویی برنامه‌های شبکه‌های سیمای رسانه ملی در حوزه‌های مختلف از رادیو تهران پخش می‌شود. هدف از تهیه و تولید این برنامه پرداختن به مسائل روز جامعه است. انتخاب بیشتر برنامه‌ها رویداد‌های مناسبتی تاریخی است و یا برنامه‌هایی که با همفکری گروه در اتاق فکر و بر اساس دغدغه‌ها و رویداد‌های روز جامعه انتخاب می‌شود. محتوا و مضمون برنامه انعکاس از حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… گزینش می‌شود.

انعکاس هر هفته یکشنبه و سه شنبه از گروه فرهنگ جامعه و سلامت، ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *