X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

قرار است یک واحد گردشگری مستقل در شهرک فعالیت کنند/مسیر گردشگری را جوری طراحی کردیم که مردم از صفر تا صد شهرک را بازدید کنند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت لوکیشن‌های دهه شصتی در این مجموعه خبر داد و گفت: این لوکیشن برای سریال «تنها گریه کن» در حال آماده‌سازی است.

به گزارش سینماپرس، مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان این که این شهرک فاقد لوکیشن دهه شصتی بود اظهار داشت: در حال حاضر زمین تخصیص داده شده و بر اساس محتوای سریال، نگرش سازمانی و نظارت تیم فنی شهرک، یک محله از دهه شصت ساخته می‌شود.

زمان بازدید عمومی از شهرک روزهای پنجشنبه و جمعه است. خانواده‌ها علاقه‌مند هستند ۶۳ هکتار وسعت شهرک را با هم ببینند که امکان‌پذیر نیست

وی زمان بازدید عمومی از شهرک را روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام کرد و افزود: از شنبه تا چهارشنبه چون پروژه های ساخت و ساز داریم، لیدرها به همراه گروه‌ها می‌آیند که هدایت شده باشند. پنجشنبه و جععه چون ساخت و سازها تعطیل است، بازدید عمومیت دارد. خانواده‌ها علاقه‌مند هستند ۶۳ هکتار وسعت شهرک را با هم ببینند. اما الان پروژه‌های سلمان فارسی، مهیار عیار و نامیرا و نائله مشغول فعالیت و بازسازی هستند. بازدید مردم از سریال‌هایی که دوربین روشن هستند امکان پذیر نیست. چون درباره نوع خبرسازی روابط عمومی تصمیم می‌گیرد و اگر مردم بخواهند عکس بگیرند، باعث وقفه در کار ضبط سریال می شود. ولی بازدید اگر در زمان استراحت باشد مشکلی ندارد.

تعیین مسیر گردشگری

وی با اشاره به تعیین مسیر گردشگری برای بازدید از شهرک غزالی گفت: مسیر گردشگری را جوری طراحی کردیم که مردم از صفر تا صد شهرک را بازدید کنند و لوکیشن های متعدد را ببینند. این مسیر شامل لوکشین‌های لاله زار، خانی آباد، منیریه، بهارستان، خیابان انقلاب، کوفه، خیابان ژاله، کلاه پهلوی و توپخانه می‌شود. موزه عروسکی هم سال گذشته بازگشایی شده و روزهای پنجشنبه و جمعه قابل بازدید است.

میرچی درباره تعرفه ضبط سریال در شهرک سینمایی غزالی توضیح داد: تعرفه سریال‌های نمایش خانگی و الف ویژه سازمان صداوسیما یکسان است. در صداوسیما طبقه‌بندی الف، ب، ج داریم که هر کدام باید تعرفه مخصوص به خودشان را پرداخت کنند. جیران، خاتون، شهرزاد، شبکه مخفی زنان جزو سریال‌های نمایش خانگی بودند که در شهرک تصویربرداری شدند.

مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی با اعلام این خبر که در روزهای آخر هفته دو لیدر مردم را راهنمایی می‌کنند اظهار داشت: در ایام نوروز لیدرهایی را جذب کردیم که نسبت به تاریخچه شهرک آگاه بودند. قرار است یک واحد گردشگری مستقل در شهرک فعالیت کنند و به مجموعه ما اضافه شوند. ما یک تیم ده نفره را در نظر گرفتیم که از مهر ماه به بعد شاید این اتفاق بیفتد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *