X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«ماشین دیوانه» و «حوض نقاشی» سینمایی‌های امروز سیما

فیلم سینمایی «تک تیراندازها» به کارگردانی «مو ژانگ»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی یانگشنگ چن، یو ژانگ و ایتی لیو خواهید دید: تک تیرانداز چینی به نام لو در طول جنگ کره با آمریکا توانسته در مدت کمی تعداد زیادی از سربازان آمریکایی را زخمی کند. آمریکایی‌ها یک گروه تک تیرانداز حرفه‌ای را فرستاده اند تا او را برای تضعیف روحیه چینی‌ها زنده دستگیر کنند. 

فیلم سینمایی «ماشین دیوانه» به کارگردانی «نیکولاس بنامو»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ژوسه گارسیا، آندره داسولیر و کارولین ویگنیوس خواهیم دید: تام پزشک زیبایی است که به همراه همسر روانپزشکش، ژولیا، دخترش لیزون و پسر خردسالش نوئه، قصد رفتن به تعطیلات را دارد. تام برای این سفر خودرویی جدید خریده و بدون آنکه با خانواده اش مطرح کند، عموی پیر و خراب کارش را نیز دعوت کرده است.

فیلم سینمایی جدید «نقطه سیاه» به کارگردانی «شاران کوپیستی»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ساتیادف، پریانکا جاوالکار و آجی خواهید دید: یک راننده تاکسی به نام آراویند که مخفیانه با پلیس‌ها همکاری می‌کند، در شبی بارانی به طرز فجیعی به قتل می‌رسد. افسر پلیس حاضر در صحنۀ جرم (بوپاتی راجو)، بی درنگ اتهام قتل آراویند را متوجه پسر جوانی (واسو گوپسینی) که قتل را اطلاع داده است، کرده و شکنجه اش می‌کند.  

فیلم سینمایی جدید «بعد از یانگ» به کارگردانی «کوگونادا»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی، اما تجاندراویجاجا، جودی ترنر اسمیت و کالین فارل آمده است: در آینده‌ای نه چندان دور یک خانواده سه نفره برای اینکه دختر خردسال شان تنها نباشد یک ربات انسان نما را خریداری می‌کنند تا نقش برادر بزرگ‌تر کودک را بازی کند. این ربات یانگ نام دارد. 

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی «هادی محمدیان»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در جنگلی در آفریقا رئیس قبیله فیل‌ها فرزند دارد می‌شود و نامش را شاد فیل می‌گذارند او مانند پدرش شجاع و چابک نیست و دست و پا چلفتی است و اغلب به خاطر هیکلش باعث خراب کاری می‌شود تا اینکه عده‌ای به جنگل حمله می‌کنند و آن‌ها را با خود برای پادشاه شهر سبا ابرهه می‌برد. 

فیلم سینمایی «خشم اژدها» به کارگردانی «وای لو»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.


در این فیلم با بازی بروس لی، جیمز تین، ماریا ایی و نارو میائو خواهیم دید: شانگ‌های در اشغال ژاپنی هاست و کاراته کاران ژاپنی قصد شکست و تحقیر کونگ فوکاران چینی را دارند. 

فیلم سینمایی «بیدارگری» به کارگردانی «پنی مارشال»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 
در این فیلم با بازی رابرت دنیرو، رابین ویلیامز، جان هرد، جولی کاونر، پنلوپه آن میلر و ماکس فون سیدو خواهیم دید: پزشکی جدید با بخشی پر از بیماران در کما مواجه می‌شود. 

فیلم سینمایی «مقام چهارم» به کارگردانی «جونگ جی وو»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 


در این فیلم با بازی جا رام و هانگنا لی خواهیم دید: جون هو پسری نوجوان است که به ورزش شنا علاقه دارد، اما همیشه در مسابقات به مقام چهارم می‌رسد. مادر جون هو به شدت علاقه دارد که پسر به مدال برسد تا بتواند در مدارس خوب تحصیل کند و به دانشگاه راه یابد. 

فیلم سینمایی «آخرین موج» به کارگردانی «پیتر ویر»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 


در خلاصه داستان فیلم با بازی ریچارد چمبرلین، اولیویا همنت و دیوید گولپیلیل آمده است: وکیلی اهل سیدنی، مسئول دفاع از پنج بومی شده است که متهم به ارتکاب قتل در یک مراسم مذهبی شده‌اند. او در این بین متوجه حقایقی در مورد خودش می‌شود …

فیلم سینمایی «شکار» به کارگردانی «ویلیام فریدکین»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


در این فیلم با بازی تامی لی جونز، بنیسیو دل تورو، کانی نیلسن، لزلی استفانسون و جان فین خواهید دید: آرون هالام یکی از قابل‌ترین مأموران ارتش امریکا، سال‌ها پس از سوء قصد موفقش به جان یکی از جنگ سالاران صرب در کوسووی اواخر دهه ۱۹۹۰ گرفتار خاطرات وحشتناکی از ویرانی و مرگ است. 

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی «مازیار میری»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 


خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: مریم و رضا که عقب‌مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند. آن‌ها خیلی زود صاحب پسری می‌شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می‌کشد.

فیلم سینمایی «مرد نفوذی» به کارگردانی «اسپایک لی»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 


در این فیلم با بازی دنزل واشنگتن، جودی فاستر و کلایو اوون خواهیم دید: در نیویورک، سارقان نقابدار، کنترل یک بانک منهتن را به دست گرفته و مشتریان و کارمندان را به گروگان می‌گیرند. پلیس بانک را محاصره کرده و کارآگاهان مسئولیت مذاکرات را بر عهده می‌گیرند. 

فیلم سینمایی جدید «بن برگشته» به کارگردانی «پیتر هجز»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


این فیلم با بازی لوکاس هجز، جولیا رابرتس، کاترین نیوتون، مایکل اسپر و کورتنی بی. ونس؛ درباره پسری نوجوان است که با مشکل اعتیاد دست به گریبان بوده و چندین ماه را در مرکز بازپروری سپری کرده، شب سال نو سرزده به خانه بازمی‌گردد و …

فیلم سینمایی «حرفه خانوادگی» به کارگردانی «سیدنی لومت»، جمعه ۲۳ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.


در این فیلم با بازی شون کانری، داستین هافمن و  متیو برودریک خواهیم دید: جسی تبهکاری سالخورده است که بیشتر دوران حرفه ایش را در زندان و صرف طراحی نقشه سپری کرده است. 

انیمیشن سینمایی «توربو» به کارگردانی «دیوید سورن»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: توربو حلزون کندی است که آرزوی مسابقه دادن با ماشین‌های پرسرعت رالی را دارد. او عاشق گاگنی، قهرمان مسابقات رالی، است. توربو بر اثر یک اتفاق، وارد مسابقه‌ی کوچک اتومبیل‌رانی می‌شود؛ اما به دلیل سبک‌بودن به درون جایگاه سوخت ماشین پرت می‌شود. در آنجا با واردشدن نیتروژن اکسید به محفظه‌ی سوخت به یک حلزون سریع تبدیل می‌شود. 

فیلم سینمایی جدید «برادر کوچک من» به کارگردانی «ما دای یان»، پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی چوی ایل هوا، ایسوم، کیم‌های اون، جونگ مان شیک، جونگ جون ون، دانگ یانگ لی، لی یو وون و پارک جون یونگ خواهیم دید: یک خانواده سه نفره شامل یک برادر بزرگ بیکار، یک خواهر بی پول و یک خواهر کوچک‌تر زیبا، ولی بدون استعداد است. اما ناگهان، پسر بچه‌ای ظاهر می‌شود که خود را به عنوان برادر کوچکتر آن‌ها معرفی می‌کند. 

فیلم سینمایی «ونوم کارنیج وارد می‌شود» به کارگردانی «اندی سرکیس»، پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی میشل ویلیامز، تام هاردی و وودی هارلسون خواهید دید: ادی براک تلاش می‌کند تا با زندگی جدید و توانایی ابرانسانی که توسط یک موجود بیگانه در اختیارش قرار گرفته، سازگار شود و در عین حال هم بتواند به خوبی از آن استفاده کند. 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *