X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

علاقه ندارم در چند برنامه محرمی شرکت کنم و دنبال این هستم که هر سال فقط در یک برنامه باشم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال‌های «شب دهم» و «یوسف پیامبر» با تاکید بر این که به شخصیت امام حسین(ع) علاقه دارم گفت: سعی می کنم هر سال در ایام محرم با حضور در برنامه‌های گفتگومحور دین خودم را به امام حسین(ع) ادا کنم.

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی پور که امسال یکی از مهمان‌های برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» است، در گفت‌وگو با ایرنا با تاکید بر این که سعی می‌کنم در ایام محرم دین خودم را به امام حسین(ع) ادا کنم، توضیح داد: به همین خاطر چند سال پیش در شب دهم بازی کردم. در سال های گذشته در برخی برنامه‌های تلویزیون با موضوع ماه محرم هم شرکت کردم. همه شبکه ها درباره محرم برنامه‌ها و پیش بینی هایی دارند. امسال دو سه تا پیشنهاد داشتم. ترجیح دادم یکی از آنها را که حال و هوایش به من می‌خورد، انتخاب کنم. علاقه ندارم در چند برنامه محرمی شرکت کنم و دنبال این هستم که هر سال فقط در یک برنامه باشم.

وی با اشاره به دکور متفاوت برنامه گفت: وقتی محیط و دکور برنامه «از سرگذشت» را دیدم بیشتر مشتاق شدم که شرکت کنم.

فلاحی پور به سابقه خودش در دکورسازی اشاره کرد و ادامه داد: چند سال پیش در فرهنگسرای خاوران دکوری را طراحی و اجرا کردم. من با یک سپر بزرگ و نیزه و المان‌های محرم دکور ساختم و محوطه ۵ هزار متری را پر کردم. روز بعد عکس این دکور در صفحه یک همشهری منتشر شد. دکور برنامه «از سرگذشت» هم به لحاظ مفهومی یک کار جدید است. مثل این است که سفری در طول زمان انجام شده است. به هر حال کارهای نو جذابیتش بیشتر از کارهای تکراری است.

برنامه‌ی گفت‌وگو محور از سرگذشت به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی‌اکبر قلیچ از اول ماه محرم سال ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ مهمان بینندگان شبکه نسیم است.

از سرگذشت دو راهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند. مجالی را که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد. روایت‌هایی عجیب از زیست مردمی ساده و تصمیماتی شجاعانه. در کنار این روایتگران چهره‌های شناخته شده قرار می‌گیرند و درباره این تصمیمات سخن می‌گویند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *