X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«میان صخره‌ها» از ۱۸ مرداد روی پرده سینماها می‌رود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «میان صخره‌ها» که در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان روی پرده رفته، از ۱۸ مرداد به سرگروهی پردیس مگامال اکران عمومی می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم در شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری انجام شده و تولید آن با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی بوده است.

عوامل فیلم عبارتند از تدوین: عماد خدابخش، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: کارنگ کرباسی، دستیار یک و برنامه ریز: میلاد آل احمد، مدیر فیلمبرداری: حسین سیدیان، بازیگران: آندیا یحیی‌پور، مریم آل احمد، اسماعیل مرادی، ویژوال: مهران جبلی، عکاس: حسین اسدی، سروش عبدالهی، جلوه‌های ویژه میدانی: مازیار عبدالهی، مدیر تولید: سیامک اسفندیاری. مجری طرح: ناصرقایدی، تهیه‌کننده: محمد احمدی. پخش بین‌الملل فیلم «میان صخره‌ها» به عهده شرکت ایریماژ است.

«میان صخره‌ها» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر فیلم برای آندیا یحیی‌پور و جایزه ویژه هیات داوران برای مختار عبداللهی کارگردان فیلم از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان شده، همچنین این فیلم در هجدهمین جشنواره بین‌المللی (Within the family) که در روسیه برگزار شد، ۲ جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر (به شکل مشترک برای حمیدرضا غیبی و آندیا یحیی پور بازیگران کودک این فیلم) را در بخش مسابقه سینمای کودک دریافت کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *