X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«ماجراجویی‌های چوک و ایگور» به شبکه کودک رسید

این سینمایی در گونه ماجراجویی و خانوادگی محصول روسیه در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری است. فاطمه برزویی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، آرزو روشناس، افشین زی نوری، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، تارا ناجی، صنم نکواقبال، نازنین یاری و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این اثر خانوادگی آمده است: چاک و هاک دو پسر کوچک، که مدتی است پدر زمین شناس شان را ندیده اند، با مادرشان راهی سیبری می‌شوند تا سال نو را آنجا با پدر جشن بگیرند. پدر از سایت تحقیقاتی اش رفته است و آن‌ها ماجرا‌هایی را از سر می‌گذرانند؛ پدرشان را پیدا می‌کنند و همگی با هم سال نو را جشن می‌گیرند.

این فیلم، اثری فانتزی و سرگرم کننده برای مخاطب کودک و نوجوان است؛ داستانی از ماجراجویی دو پسر بچه که با جان دار شدن عروسک هایشان وجهی فانتزی پیدا می‌کند. در عین حال لوکیشن اصلی فیلم سیبری است و مناظر دشت‌های بی پایان برف پوش نیز جذابیت خاصی به اثر بخشیده است. فیلم جنبه‌ی طنز هم دارد و تمام این ویژگی‌ها آن را به یک خوراک فرهنگی مناسب برای مخاطب کودک و خانواده تبدیل کرده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *