X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

به قدری فیلم «یاس‌های وحشی» را دوست داشتم که برای تماشای آن ۲۵ بار بلیت خریدم و به سینما رفتم! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محسن محسنی‌نسب، تهیه‌کننده و کارگردان کشورمان خاطره‌ جالبی را از مواجهه بهرام افشاری، بازیگر شناخته‌شده سینما با یکی از فیلم‌هایش نقل کرد.

به گزارش سینماپرس، محسن محسنی‌نسب، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران که سابقه ساخت فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی» را در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با تسنیم به ذکر خاطره جالبی از مواجهه بهرام افشاری، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون با این فیلم پرداخت.

محسنی‌نسب گفت: مدتی قبل به بهانه دعوت از بهرام افشاری برای حضور در فیلم «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» مشغول گفت‌وگوی تلفنی با این بازیگر بودم. در حین گفت‌وگو، بحث‌مان به فیلم «یاس‌های وحشی» کشید و بهرام، خاطره جالبی را از تماشای این فیلم در سالن سینما بیان کرد.

محسنی‌نسب ادامه داد: بهرام نقل می‌کرد که من به قدری فیلم «یاس‌های وحشی» را دوست داشتم که برای تماشای آن، ۲۵ بار بلیت خریدم و به سینما رفتم! به رغم اینکه در آن زمان بلیت سینما ۲۰۰ تومان بود و برایم سخت بود که چنین هزینه‌ای را تامین کنم. بعد به شوخی می‌گفت که باید پول این بلیت‌ها را به من بدهی!

سینما , سینمای ایران , بازیگران ,

«یاس‌های وحشی» فیلمی رزمی-ورزشی و متاثر از حال و هوای دفاع مقدس است که نویسندگی و کارگردانی آن توسط محسن محسنی‌نسب انجام شده است. این فیلم در سال ۱۳۷۶ ساخته شد و در آن بازیگرانی چون جعفر دهقان، حسین پاکدل، احمد میررفیعی و… به ایفای نقش ‌پرداختند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *