X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پخش تصاویری جذاب از مراحل ساخت هشت ساله شهرک سینمایی در شبکه دو

نخستین قسمت گلچین هفتگی این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «شما و سیما» محصول ۱۳۷۴ شبکه یک، مجموعه نمایشی «در خانه» محصول ۱۳۶۵، مجموعه عروسکی «هادی و هدی» محصول ۱۳۶۴ و فیلم سینمایی «قانون» محصول ۱۹۸۲ هندوستان خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به پخش تصاویر خاطره‌انگیز از اجرای علیرضا قره‌گوزلو در برنامه «شما و سیما»، مصاحبه با علی حاتمی در سال ۱۳۶۷، مراحل ساخت شهرک سینمایی در سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۶ و پشت صحنه‌ای از سریال هزاردستان در سال ۱۳۶۷ می‌پردازد.

همچنین از میان موسیقی‌ها و نماهنگ‌های پخش شده در طول هفته، موسیقی «آرزوها» با صدای محمد نوری و نماهنگ «ندیدم شهی» با صدای علی فانی بیشترین درخواست را داشته که تقدیم مخاطبان می‌شود.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که علاوه بر پخش در تابستان ۱۴۰۲ حوالی ۰۰:۳۵ بامداد، از جمعه این هفته (۲۷ مرداد) بنا به درخواست مخاطبان و نظراتی که درخصوص بخش‌های مختلف برنامه ارسال می‌کنند، گلچینی از برنامه هفتگی خود را جمعه‌ها ساعت ۱۴ روانه آنتن کرده و بازپخش آن، شنبه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *