X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

رادیو اربعین شنیدنی شد

سال ۱۳۹۴ بود که معاونت صدای رسانه ملی تصمیم گرفت به مناسبت نزدیک شدن به اربعین حسینی و پوشش اخبار و اطلاعات پیاده‌روی اربعین یک موج جدید رادیویی به اسم رادیو اربعین راه‌اندازی کند.

بعد از فعالیت یک ماهه رادیو محرم، رادیو اربعین در آستانه دهمین سال فعالیت خود را در خیمهالحسین (ع) میدان هفت‌تیر با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی، سردار وحیدی وزیر کشور و حجت‌الاسلام و المسلمین انصاریان، مسئولین ستاد مرکزی اربعین، مسئولین کمیته‌های ستاد اربعین و جمعی از مداحان کشور آغاز کرد. از امروز رادیو اربعین به صورت ۲۴ ساعته روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز به گوش شنوندگان می‌رسد. 

رادیو اربعین به مدت ۷۲۰ ساعت در طول ماه صفر به تبیین قیام عاشورا و زیارت اربعین می‌پردازد. این رادیوی فصلی مخاطب را در جریان آخرین وضعیت سفر کربلا و پیاده‌روی اربعین می‌گذارد و این اطلاع‌رسانی تا سه روز پس از پایان مراسم اربعین ادامه دارد. 

به گفته جواد تشکری مدیر رادیو اربعین، از دهم صفر هر نیم ساعت یکبار خبر مربوط به پیاده‌روی اربعین را خواهیم داشت و از امشب با کمیته‌های هجده‌گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی همراه هستیم و دبیران و سخنگو‌های مختلف این ستاد پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات مردم هستند. 

در حال تکمیل …

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *