X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مستند جدید از انقلاب فرانسه در شبکه چهار

مستند دو قسمتی انقلاب فرانسه در گونه تاریخی، محصول فرانسه در سال ۲۰۲۰ بوده و قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند سیما رستگاران است. آیدا بندری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان نصیری، شهریار ربانی، علی اصغر نیک رضایی، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، علیرضا کامیابی پور، نسرین کوچک خانی، مهرتاش اسفندیار، بهمن هاشمی و سیما رستگاران صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این مستند داستانی است که وقایع انقلاب فرانسه را به تصویر می‌کشد. از شکل‌گیری کمون پاریس و تسخیر کاخ سلطنتی و لغو پادشاهی در این کشور، تا اعدام لویی شانزدهم و آغاز دوران وحشت که طی آن بسیاری اعدام شدند.

این مجموعه خوش‌ساخت با ترکیبی از گفتار متن، نقاشی‌های زیبا از وقایع انقلاب فرانسه و بازسازی قسمت‌هایی از ماجرا‌های مربوط به انقلاب به صورت داستانی و با حضور بازیگران، روایتی هیجان‌انگیز از نقاط عطف انقلاب فرانسه ارائه می‌دهد؛ که به دلیل این نوع ساخت تماشایش برای هر تماشاگری به ویژه دانشجویان تاریخ و علاقه‌مندان به آثار تاریخی می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد و اطلاعات زیادی را هم درباره موضوع در اختیار آنان قرار دهد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه چهار مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *