X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فراخوان جذب خبرنگاران کودک و نوجوان منتشر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

یکی از برنامه های جنبی جشنواره امسال، جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال است که بر همین اساس، فراخوان این بخش منتشر شد.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این بخش جشنواره می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۵ شهریور برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸-۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

طبق اعلام کمیته خبرنگاران نوجوان، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، متقاضیان در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کرده و افراد برگزیده، همکاری خود را با کمیته خبرنگاران نوجوان آغاز می‌کنند.

خبرنگاران کودک و نوجوان تا پیش از آغاز رسمی جشنواره در ۱۵ مهر، در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف رسانه‌ای و سینمایی آموزش‌های لازم را طی می‌کنند تا آماده پوشش رویدادها و اخبار جشنواره بشوند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهر سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *