X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

سریال کره‌ای «نماینده» در قاب تلویزیون

سریال «نماینده» با گویندگی ۳۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است. رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولائی، شراره حضرتی، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، نغمه عزیزی پور، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، علیرضا کامیابی پور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، مونا همایی پور و کریم بیانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال درباره یک کارگر جوشکار است که نماینده مجلس می‌شود، اما به خاطر افشاگری‌ها و حرف‌های تندی که می‌زند توسط هیچ حزبی جدی گرفته نمی‌شود با این حال او سعی می‌کند لایحه‌ای را به نفع کارگران تصویب کند.

سریال تا حدی یادآور سریال آمریکایی معروف «خانه پوشالی» است با این تفاوت که داستان آن در کره اتفاق می‌افتد و در عین انتقاداتی که به جناح‌های سیاسی در این کشور و جنگ قدرت آن‌ها دارد قهرمانی از میان مردم عادی را در مرکز داستان قرار می‌دهد که ناخواسته وارد عرصه سیاست می‌شود، اما، چون بر خلاف دیگر به فکر مردم و نه منافع شخصی است موفق و محبوب می‌شود. سریال در واقع بیانگر درس‌ها و آموزه‌هایی در زمینه اخلاق واقعی در جهان سیاست است که همانا کار کردن برای مردم است. سریال ساخت مهیج و جذابی هم دارد که به راحتی مخاطب را با خود همراه می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده) برای مخاطبان پخش شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *