X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نسل جدید با «تنهاتر از مسیح» به خوبی ارتباط می‌گیرد

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فضه سادات حسینی، مجری و گوینده تلویزیون، نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» را یک مجلس عزای متفاوت دانست و افزود: به همه عوامل سازنده خداقوت می‌گویم و امیدوارم تلاش آن‌ها مورد قبول صاحب مجلس قرار بگیرد. بنظرم تولید متعدد و متنوع چنین آثاری نیاز امروز جامعه است و مسولان و هنرمندان باید بیش از پیش به آن اهتمام داشته باشند.

حسینی در پاسخ به این که ضعف و قوت‌های نمایش چیست، گفت: «همه قسمت‌های نمایش خیلی خوب بود و من آن‌ها را دوست داشتم؛ بویژه این که نسبت به اجرا‌های قبل خیلی متفاوت و پخته‌تر شده است.»

این گوینده بیان کرد: در سال‌های اخیر به همت سازندگان نمایش «تنهاتر از مسیح» یک مجلس روضه متفاوتی برگزار شده و این اتفاق مبارکی است. نمایش به خصوص برای نسل جدید یک پیغام خیلی مهم دارد که ضمن ایجاد حس و شور حسینی برای آن‌ها با زبان امروزی حرفش را منتقل می‌کند. به همین خاطر مخاطب نسل جدید هم براحتی می‌تواند با محتوای نمایش ارتباط برقرار کند و این یک ویژگی ارزشمند است.

او همچنین اظهار داشت: شاید این روز‌ها محافل روضه کم رنگ‌تر شده باشد؛ شاید خیلی‌ها الان در مسیر پیاده روی اربعین باشند و شاید خیلی محافل در دسترس و پر رونق نباشند. از این رو از مردم دعوت می‌کنم که به بوستان ولایت تهران بیایند و به تماشای نمایش «تنهاتر از مسیح» بنشینند.

فضه سادات حسینی در پایان گفت: نمایش «تنهاتر از مسیح» علاوه بر این که مثل روضه‌ها نم اشکی به چشم می‌آورد، مخاطب را نسبت به قیام عاشورا، چرایی شکل گیری آن، درس‌های مکتب اهل بیت (ع) و خصوصا امام حسین (ع) آگاه می‌کند و مدخلی است تا در این باره بیش از پیش مطالعه و تحقیق داشته باشد.

چهارمین فصل نمایش «تنهاتر از مسیح؛ راه سرخ» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی وقایع مهم تاریخ از عید غدیر خم تا عاشورای سال ۶۱ هجری را روایت می‌کند. این نمایش محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس در بوستان ولایت تهران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان این نمایش به سامانه NAMATICKET.IR مراجعه کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *