X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مستند شهیدان آرمان علی‌وردی و سید روح‌الله عجمیان روانه آنتن رادیو جوان شد

سه مستندِ «کبوترانه»، «انگشتر شکسته» و «مستد آقا روح الله» با بررسی زندگی و شهادت شهدا، تلاش می‌کنند تا میراث و جان‌های آن‌ها را در جامعه زنده نگه دارند و ارزش‌های انسانی و انقلابی آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

مستند «کبوترانه» درباره شهیدان اصلانی و دارایی است که در حادثه‌ای در حرم امام رضا (ع) به شهادت رسیدند. این مستند به بررسی حمله تروریستی و راهی که این دو شهید بزرگوار به شهادت رسیدند، پرداخته و با گفته‌های آشنایان و دوستان، زندگی این دو فرد بزرگوار را به تصویر می‌کشد.

مستند «انگشتر شکسته» درباره شهید آرمان علی‌وردی است که طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع) بود. او در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت. در اغتشاشات روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان ربوده شد و پس از تعرض و شکنجه شدید با چاقو، در کنار خیابان رها شد. پس از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد و به بیمارستان بقیهالله (عج) منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی در روز جمعه (۶ آبان) به شهادت رسید.

مستند «مستد آقا روح الله» درباره شهید سید روح‌الله عجمیان است. او متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ بود و از بسیجیان مؤمن و انقلابی کمالشهر بود. در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های کرج در محدوده بهشت سکینه (س)، در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به شهادت رسید. این سه مستند توسط رادیو جوان تهیه شده و به تفصیل به زندگی و شهادت این شهدا می‌پردازند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *