X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«وقف» حامی و پشتیبان همه بخش‌هایی است که برای سربلندی و قدرت ایران اسلامی و کوتاه کردن دست دشمنان طرح یا برنامه دارند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: وقف در خدمت عموم مردم و حامی و پشتیبان بسیاری از بخش‌هایی است که برای سربلندی و اقتدار ملی و کوتاه کردن دست دشمنان طرح یا برنامه دارند.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه به همراه جمعی از مسئولان این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار حسین سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خاموشی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سپاه پاسداران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از دوران جنگ در عرصه‌های مختلف سازندگی و فرهنگی به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه پرداخت و اظهارداشت: وقف در خدمت عموم مردم و حامی و پشتیبان همه بخش‌هایی است که برای سربلندی و قدرت ایران اسلامی و کوتاه کردن دست دشمنان طرح یا برنامه دارند.

وی در ادامه به مأموریت سازمان اوقاف در سه حوزه حفظ عین، اجرای امینانه نیات واقفین و افزایش منافع ارتقای بهره‌وری موقوفات اشاره کرد و گزارشی اجمالی از فعالیت‌های این سازمان پیرامون ارتقای دانش و فناوری، اقتصاد دریامبنا، دامپروری، کشاورزی، صنعتی، ‌ تجهیزات پزشکی، انرژی سبز و استفاده از پنل‌های خورشیدی در تولید برق و حمایت از اقشارمحروم و کم‌درآمد، ارائه داد.

در ادامه این دیدار، سردار سلامی ضمن تقدیر از رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از مدیران موفق و توانمند گفت: خوشبختانه سازمان اوقاف در مسیر خوبی حرکت کرده، سرمایه‌گذاری در حوزه موقوفات در مسیر صحیح انجام شده و روی کلیدی ترین مسائل متمرکز شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید گره‌های وابستگی را بگسلیم، اظهارداشت: با فرض اینکه در شرایط تحریم امکان هیچ گونه مبادلات با کشورهای دیگر برای ما وجود نداشته باشد باید سعی کنیم با استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی در تولید محصولات مختلف در کشور خودکفا شویم و روی پای خو بایستیم.

سلامی گفت: در سال‌های اخیر در زمینه تولیدات داخلی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم. امروزه بحث انرژی به خصوص انرژی سبز و بحث امنیت غذایی، بسیار مهم است و اوقاف ظرفیتی است که در اختیار ما قرار دارد و باید از این ظرفیت درست استفاده شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بهره‌مندی از عواید وقف در مسیر حمایت از تولیدات داخلی مایه خرسندی است، افزود: مسیر موفقیت، مسیر پر پیچ و خمی است که در ابتدا سخت و دشوار به نظر می‌رسد اما به مرور روزنه‌های جدید باز خواهد شد و مسیر هموار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *