X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پخش «شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص) از شبکه پنج

«شب فیروزه‌ای» با اجرای حسین رفیعی و مرتضی حسینی به مدت ۴ شب از ۶ تا ۹ مهر ساعت ۲۰ با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متعدد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور قاریان بین‌المللی همچون مهدی عادلی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی وفا آغاز می‌شود. میزبانی از خوانندگان مطرح کشور، بازیگران مجموعه عملیات ۱۲۵ از جمله محمد فیلی، امیرمحمد زند و بیوک میرزایی، صابر خراسانی شاعر آئینی و … از دیگر بخش‌های برنامه است.

همچنین به مناسبت هفته وحدت از گروه موسیقی و آواز اقوام استان‌های مختلفی همچون چهارمحال و بختیاری، تبریز، خراسان رضوی و … دعوت شده و عوامل برنامه شهرک رنگین‌کمان نیز در این برنامه اجرا خواهند داشت.

افزون بر این «شب فیروزه‌ای» به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی میزبان خانواده آتش‌نشانان کشور است و با سعید عزیزی، مشاور خانواده و روانشناس نیز پیرامون استحکام بنیان خانواده گفتگو می‌شود. در فواصل برنامه مسابقه و میان برنامه‌های مرتبط با هفته وحدت و روز آتش‌نشانی پیش‌بینی شده و از گروه سرودِ نمایشی آتش‌نشانان نیز رونمایی می‌شود. 

«شب فیروزه‌ای» کاری است از گروه کودک و خانواده به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک که از ۶ تا ۹ مهر حوالی ساعت ۲۰ از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *