X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است/وقتی سکانس و پلانی از «یتیم‌خانه ایران» را می‌بینم حال خودم دگرگون می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علیرام نورایی گفت: فکر می‌کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام دهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار «یتیم‌خانه ایران» بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می‌بینم حال خودم دگرگون می‌شود. هشت ماه درگیر آن پروژه بودیم و حال همه عوامل همین‌قدر متفاوت بود.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با سریال «محرمانه» در آنتن تلویزیون حضور دارد، امروز در برنامه «سلام تهران» گفت: من فکر می‌کنم کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که جانم را برای ایران می‌دهم و وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است. به طور ویژه اتفاقات تلخی که در گذشته برای مردم کشورم افتاده دلم را آرزده می‌کند و عجیب‌ترین و تلخ‌ترین آن اتفاقاتی بود که در فیلم «یتیم‌خانه ایران» تصویر شد.

بازیگر فیلم «یتیم‌خانه ایران» در ادامه افزود: فکر می‌کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام دهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار «یتیم‌خانه ایران» بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می‌بینم حال خودم دگرگون می‌شود. هشت ماه درگیر آن پروژه بودیم و حال همه عوامل همین‌قدر متفاوت بود.

موجی برای تخریب «قلاده‌های طلا» راه افتاد

نورایی ادامه داد: برخی دوستان کارهایی را بدون اینکه حتی زحمت بکشند ببیند مورد منفی‌بافی و قضاوت قرار می‌دهند. به ویژه در مورد «قلاده‌های طلا» این اتفاق افتاد و قبل از تدوینِ نهایی و دیدن کار موجی برای تخریب این فیلم راه افتاد، به نظرم دوستان کمی تحقیق کنند، ببینند و بعد به سمت قضاوت بروند.

دغدغه نیروهای امنیتی گمنام حفظ جان و مال مردم است

بازیگر «گاندو» در پاسخ به این پرسش که چه حسی از بازی کردن در نقش کسانی که کسی آنها را نمی‌شناسد اما امنیت برای ما ایجاد می‌کنند دارد، گفت: این افراد بسیار عجیب هستند و به واسطه این پروژه‌ها با چندتن از این افراد برخورد داشته‌ام. کسانی که هم به لحاظ ظاهر و هم بی ادعا و گمنام بودن قابل تشخیص نیستند اما دغدغه حفظ امنیت جان و مال مردم را دارند.

نورایی درباره علاقمندی‌هایش در حوزه بازیگری نیز گفت: علاقمند به ژانر اکشن هستم و بیش از آن کارهای تاریخی به ویژه کارهای مربوط به تاریخ کهن کشور را دوست دارم. کارهای تاریخی را در کارنامه دارم اما یکی از حسرت‌هایم ایفای نقش یک شخصیت تاریخی ایرانی است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *