X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به برخی شایعات

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما درمورد تلاش برخی از افراد برای تخریب رسانه ملی و شایعات برکناری اش از این سِمت بیان کرد: همه شما دیدید و شاهد بودید و هستید شاید روزی نباشد از عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند؛ چه اصول گرا چه اصلاح طلب، چه چپ و چه راست، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی و برخی هم به نیت قربه الی الله برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش می‌کنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرآیند تحول.

جبلی گفت: سال گذشته، یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت که فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی و می‌خواستم از تو تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید دیگر نیستی می‌خواهم الان تشکر کنم. یعنی مطمئناً بعد از عید نیستی. 

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هر روز، شایعات با اعتماد به نفس زیادی منتشر می‌شوند. این در حالی است که چوپان دروغگو هم، یک بار دروغ گفت و رسوا شد و این چوپان دروغگو‌های دوره ما ناامید هم، نمی‌شوند و عزم و اراده خیلی قوی دارند و اگر تا الان قرار بود حرف آن‌ها درست باشد بار‌ها باید بنده از سازمان صدا و سیما رفته باشم و بار‌ها مدیران و معاونان ما باید عزل شده باشند و هرچه قدر هم بیشتر جلو می‌رویم هم عزم ما برای تحول بیشتر شده و هم عزم بعضی از دوستان عزیزان برای تخریب بیشتر می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *