X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با اجرای «شهیدی‌فرد» آغاز شد – اخبار سینمای ایران و جهان

مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور جمعی از اهالی سینما و اصحاب رسانه در برج میلاد تهران آغاز شد.

مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که از روز ۱۲ بهمن کار خود را در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) و برج میلاد (خانه جشنواره) با حضور و اکران ۲۴ فیلم آغاز کرده بود امشب طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان سینمایی، هنرمندان و تنی چند از سفرای کشورهای حاضر در جشنواره و مهمانان خارجی آغاز شد.

برای ورود به برج میلاد، گیت‌هایی در محوطه فضای باز تعبیه و افراد با در دست داشتن کارت مخصوص، مجاز به ورود به داخل مرکز همایش‌ها می‌شوند. تعداد زیادی افراد، بدون کارت، مصر برای ورود به سالن هستند اما این اجازه به آنها داده نمی‌شود.

از حضور افراد زیر ۱۵ سال خودداری به عمل می‌آید. گوینده از ساعت ۱۸، از مدعوین می‌خواهد تا برای ورود به سالن، به درب‌های مرکز مراجعه کنند، اما درب‌ها بسته و با ۴۰ دقیقه تاخیر باز می‌شود. بیش از ۲۰۰ مدعو به دلیل تکمیل گنجایش سالن، نمی‌توانند وارد شوند. ظرفیت سالن اصلی مرکز همایش‌ها و حتی بالکن، کاملا پر شده و جمعیت زیادی پشت درب‌ها، اجازه ورود به سالن پیدا نمی‌کنند.

وزیر ارشاد قبل از برگزاری مراسم، در سالن حضور دارد و این از معدود دفعاتی است که اسماعیلی قبل از شروع مراسم، در مراسم حاضر می‌شود.

اختتامیه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه و با پخش سرود ملی، رسما آغاز می‌شود.

محمدرضا شهیدی‌فرد، اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده دارد.

ادامه دارد…

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *