X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برگزاری گردهمایی محفل با بیش از ۲ هزار نفر در برج میلاد

این مراسم قرار بود جمعه برگزار شود، اما به دلیل استقبال مردم امروز یکشنبه سوم اردیبهشت، از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

گردهمایی برنامه تلویزیونی محفل با حضور میزبانان برنامه «رضوان درویش» از سوریه، «حسنین الحلو» از عراق، «حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی «و «حامد شاکرنژاد» همچنین وحید جلیلی قائم‌مقام رییس رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، علی فروغی مدیر شبکه سه، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سردار محمدرضا نقدی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و… در مراسم حاضر بودند.

حجت الاسلام محمد قمی در مراسم گردهمایی بزرگ محفل گفت: جلسات قرآنی در دهه ۷۰ اتفاقات بزرگی را رقم زد و اجازه بدهیم تا قرآنی که برای مردم آمده به خوبی ترویج شود. محفل شروع خوبی است و اجازه بدهیم این حال و هوا ادامه داشته باشد.

وی با بیان خاطره‌ای از جلسات قرآنی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ افزود: امروز با پخش برنامه محفل در ماه مبارک رمضان دوباره یک حال و هوای شورانگیز قرآنی در کشور ایجاد شده است.

گردهمایی محفل با بیش از ۲ هزار نفر در برج میلاد برگزار شد

شاکر نژاد گفت: به تازگی تولد چهل سالگی ام را جشن گرفتم و ۳۵ ساله قرآن می‌خوانم، اما بعد از برنامه محفل به نقاط مختلف ایران سفر کردم شور و شوقی که از مردم در طیف‌های مخاف در این مدت دیدم را در ۳۵ سال ندیده بودم.

حسنین الحلو گفت: از بسیاری از کشور‌های دنیا به من پیام می‌دادند و از برنامه راضی بودند و این استقبال بسیار خوب بود.

 امسال در ماه مبارک رمضان شبکه سه، بر خلاف رویه معمول و سال‌های گذشته، سمت و سوی برنامه افطار را به “محفلی قرآنی” اختصاص داد.

برگزاری گردهمایی محفل با بیش از ۲ هزار نفر در برج میلاد

تقریبا اکثر فرهیختگان و اندیشمندان کشور بر این موضوع اتفاق نظر دارند که طی این سال‌ها نسبت به قرآن، حرکت جدی رسانه‌ای و برنامه سازی‌های موفق، به ندرت صورت گرفته است و در قامت شبکه‌های تلویزیونی ملی و سراسری، دستاورد در خور توجهی وجود نداشته است.

امسال، با حضور اکثریت قریب به اتفاق قاریان و حافظان و فعالان قرآن کریم و با حمایت همه جانبه جامعه قرآنی کشور، برنامه محفل تولید شده و بازه زمانی پیش از افطار پر مخاطب‌ترین شبکه تلویزیون به آن اختصاص پیدا کرده است.

گردهمایی محفل با بیش از ۲ هزار نفر در برج میلاد برگزار شد

این امر مبارک، می‌تواند سرآغاز مسیر جدید و روشنی باشد که برنامه سازان حرفه‌ای تلویزیون، این جسارت را پیدا کنند که با محوریت قرآن کریم و در قالب هنرمندانه، به این مضمون معنوی و الهی بپردازند.

در این گردهمایی شرکت کنندگان برنامه در بخش‌های مختلف حضور پیدا کردند و تلاوت‌هایی را برای مردم داشتند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *