X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«مسافر» راهی پیاده‌روی اربعین می‌شود

کامل حسن‌زاده، تهیه‌کننده پویانمایی «مسافر» درباره این پویانمایی که به مناسبت اربعین تولید شده، گفت: پویانمایی «مسافر» در مدت ۹ دقیقه تولید شده است. تعلیق داستان در همان قسمتِ سفارش مادربزرگ بود، که به نوه‌اش می‌گوید. پایان داستان گره باز می‌شود و مشارکت و خدمت‌رسانی نوجوانان به زائران در راهپیمایی اربعین نشان داده می‌شود.

حسن‌زاده افزود: «مسافر» روایت خانواده‌ای است، که هر سال دسته‌جمعی به مراسم اربعین می‌رفتند، اما امسال خانواده بنا داشت بخاطر تولد فرزند سوم سفر اربعین را کنسل کند، که مادربزرگ پا پیش می‌گذارد و مراقبت از مادر خانواده را عهده‌دار می‌شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه سه هدف اصلی را در این پویانمایی دنبال کردیم، بیان کرد: اول حضور خانوادگی در راهپیمایی اربعین بود. دوم موضوع فرزندآوری بود. مشارکت در مسیر پیاده‌روی اربعین سومین هدفمان بود. پویانمایی «مسافر» با تکنیک کمیک موشن ساخته شده است. این سبک انیمیشن‌سازی برای بزرگسالان جواب داده و جذابیت خودش را دارد. چون طراحی انیمیشن خیلی به سمت رئال نمی‌رود.

وی درباره مخاطبان این پویانمایی و زمان پخش آن توضیح داد: مخاطب «مسافر» کودک و نوجوان است، ولی خانواده‌ها هم می‌توانند پای مجموعه بنشینند. مسلماً پخش آن به شب اربعین می‌رسد و زمان پخش به دست شبکه‌هاست.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *