X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

استقبال میلاد صدرعاملی از رقابت بین فیلمسازان جوان و باسابقه/جشنواره خوبی پیش رو داریم

کارگردان جوان فیلم «سونامی» می گوید: حضور فیلمسازانی از نسل های مختلف در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نوید یک رقابت خوب را می دهد.

میلاد صدرعاملی که با فیلم «سونامی» در بخش نگاه نو سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره، درباره آخرین وضعیت فیلمش گفت: «سونامی در آخرین مراحل تصحیح رنگ، ساخت موسیقی و صداگذاری است.»

او که فرزند رسول صدرعاملی از کارگردانان شاخص سینمای ایران است، با بیان اینکه فکر می کنم امسال جشنواره خوبی داشته باشیم، تاکید کرد:« هم فیلمسازهای جوان در این دوره از جشنواره حضور دارند هم فیلمسازهای باسابقه و نسلی از کارگردان‌های بعد از انقلاب. برهمین اساس فکر می کنم رقابت خوبی را در این دوره از جشنواره شاهد باشیم.»

صدرعاملی بازگشت بخش نگاه نو به جشنواره فیلم فجر را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و گفت: «قطعا باید این بخش به بدنه جشنواره برمی‌گشت. در این بخش استعدادهای جوان معرفی می شوند و مطمئنا فیلم ها قبراق تر و سرحال تر هستند.»

کارگردان «سونامی» در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید فیلم تان در جشنواره با استقبال روبرو شود؟ گفت: «نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما انشالله مردم فیلم را دوست داشته باشند، همین که فیلم در آرای تماشاگران جایگاه خوبی داشته باشد برای من خوشحال کننده است.»

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *