X

بایگانی دی 28, 1398

دفتر سینمایی

اعتراف آمریکایی‌ها درباره «عین‌الاسد» سوژه کاریکاتور شد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سیدمسعود شجاعی طباطبایی طرح‌های کارتونی جدید خود را با موضوع اعتراف پنتاگون درباره «آسیب مغزی ۱۱ نظامی آمریکایی» بر اثر حمله موشکی ایران به «عین‌الاسد» خلق کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست دو طرح کارتونی جدید خود را با موضوع اعتراف پنتاگون مبنی‌بر آسیب مغزی شدن ۱۱ نظامی آمریکایی خلق کرد.

اعتراف آمریکایی‌ها درباره «عین‌الاسد» سوژه کاریکاتور شد!

شجاعی طباطبایی در مورد این طرح به مهر گفت: پنتاگون بالاخره اعتراف کرد ۱۱ نفر از نظامیان آمریکایی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده‌اند! اینکه بعد از ده روز دروغ‌پردازی دولت آمریکا رسماً اعلام به تلفات مغزی سربازانش، آن هم بخاطر فشار خانواده‌ها می‌کند، در نوع خود بسیار جالب است!

وی تاکید کرد: این طرح من نگاهی به مابقی سربازان آمریکایی در منطقه دارد که حالا آرامش از آن‌ها سلب شده است و تناقضی که در اینجا هست این است که به جای گوسفند، حالا باید راکت یا موشک را بشمارند!

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

پس از ۴۵ سال عکاسی از ایران دیگر توانایی راه رفتن ندارم


پس از ۴۵ سال عکاسی از ایران دیگر توانایی راه رفتن ندارم

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

حاتمی‌کیا یک فرد کمال‌گرا است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: آرش قاسمی صداگذار سینمای ایران درباره چالش‌های صداگذاری روایت دو ساعته و پرسروصدای ابراهیم حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «خروج» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، آرش قاسمی صداگذار آثار سینمایی درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به مهر گفت: امسال ۲ فیلم سینمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با نام‌های «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت دارم. البته ابتدا قرار بود کار صداگذاری فیلم سینمایی «خروج» را دوست دیگری انجام بدهد، ولی به دلایلی نشد و من بعداً به کار اضافه شدم. درباره «خروج» باید بگویم کار صداگذاری این اثر به خاطر شرایط صدابرداری آن، سخت بود چون در فیلم تراکتور و فضاهای شلوغ زیادی وجود دارد به همین دلیل کار ما سنگین‌تر می‌شد.

وی افزود: به طور کلی «خروج» یک فیلم پر از صداست چون در آن تراکتور، کامیون و جاده داریم و همین‌ها فضاهای صوتی زیادی ایجاد می‌کنند از همین رو ما به‌عنوان صداگذار مجبور بودیم تا آنجا که می‌توانیم از صداهای اضافه پرهیز و صداها را کمتر کنیم. یعنی بر عکس فیلم‌های دیگر که ما مدام صدا اضافه می‌کنیم چالش من در «خروج» این بود که از صداها بکاهم. به عبارتی در صداگذاری، صدابرداری کردم و صداهای اضافه را باید برمی‌داشتم که برای اولین بار بود که این اتفاق برای من می‌افتاد. در فضاسازی‌ها هم مجبور بودیم سکوت‌هایی را حاکم کنیم تا ذهن بیننده در کل فیلم آزار نبیند.

این صداگذار بیان کرد: «خروج» یک فیلم ۲ ساعته است بنابراین ما نباید بیننده را سروصدای زیاد آزار می‌دادیم و باید کاری می‌کردیم که صداها به قدر نیاز شنیده شود. این موضوع یکی از چالش‌های ما بود و با توجه به حساسیت‌های آقای حاتمی‌کیا قصه کمی هم متفاوت‌تر می‌شد. موضوع دیگر این است که ما باید کاری می‌کردیم تا صداهای تراکتورها از هم متفاوت باشد به طوری که وقتی بیننده صداها را می‌شنود، احساس کند صدای ۱۰ تراکتور متفاوت به گوشش می‌رسد چون هر کدام از این تراکتورها یک رنگ و یک مدل دارند بنابراین صداهای آنها هم باید متفاوت می‌شد.

وی افزود: کار با حاتمی‌کیا سخت و جذاب است. آقای حاتمی‌کیا با کسی تعارف ندارد و من به او یک فرد کمال‌گرا می‌گویم. یعنی هرچند برخی به او سخت‌گیر می‌گویند اما به نظرم اینطور نیست بلکه او کمال‌گراست و دوست دارد همه چیز را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به خاطر همین از چیزی نمی‌گذرد. یادم است به من می‌گفت می‌دانم وقت ندارم ولی از تو یک کار خوب در زمان کم می‌خواهم. آثار آقای حاتمی‌کیا معمولاً زمان‌های طولانی می‌برد برای مثال ممکن است سه ماه زمان ببرد منتها وقتی من وارد این کار شدم شاید یک ماه فرصت داشتم و تقریباً حالا کار آن به انتها رسیده است. این را هم باید عنوان کنم که «خروج» بسیار متفاوت از آثار قبلی اوست.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

هنرمندانی که خلاف نظام فعالیت کنند از کلیه حمایت ها محروم خواهند شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون گفت: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر در گفت‌وگو با فارس درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون بیان کرد: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

او با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی رودربایستی ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: در هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن طرح حمایت‌ها از اهالی فرهنگ و هنر مربوط به هنرمندانی است که در چارچوب نظام، باری را جهت ایجاد آرامش و رفع بحران ها بردارند. طبیعی است هر فردی نقطه نظراتی دارد و این به معنای نادیده گرفتن نظرات متفاوت در جامعه هنری نیست اما اگر در این راه جریان‌سازی خاصی جهت تضعیف نظام صورت گیرد، اتفاق خوبی نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«تومان» روایت یک قمار جوانانه – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی «تومان» از فیلم‌های راه یافته به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر سوژه اصلی این فیلم را معضلی برآمده از جامعه امروز توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی «تومان» که به بخش سودای سمیرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: من سال پیش همین موقع‌ها «تومان» را ساختم و حالا حدود سه چهار ماهی می‌شود که آماده نمایش است البته در نظر داریم آن را مقداری به نسبت نسخه‌ای که برای هیات انتخاب فرستاده بودیم، کوتاه‌تر کنیم آقای همایون اسعدیان هم راهنمایی‌هایی به ما ارایه دادند که تصمیم گرفتیم مقداری «تومان» را کوتاه کنیم.

وی افزود: این فیلم درباره جاه‌طلبی نسل جوانان برای پیدا کردن راهی است تا بتوانند میانبر بزنند و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند به همین دلیل دست به قمار می‌زنند تا در یک مدت زمان کوتاه تری بتوانند طبقه اجتماعی خود را عوض کنند و از طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.

فرشباف عنوان کرد: من فکر کردم قصه این فیلم خیلی درباره وضعیت الان ماست، چراکه همه ما این روزها درگیر فیزیک پول شده‌ایم و مدام حساب کتاب می‌کنیم تا بدانیم چگونه راحت تر زندگی کنیم، فکر کردم این بهایی که می‌پردازیم برای اینکه ارامش اقتصادی داشته باشیم تا کجا می‌تواند پیش برود و تا کجا می‌توانیم ریسک کنیم. من فکر می‌کنم همه هم نسل‌های من می‌توانند خودشان را در این فیلم ببینند.

این کارگردان بیان کرد: «تومان» به نسبت ۲ فیلم قبلی من متفاوت است چون ریتم بالایی دارد. من فکر می‌کنم فرم یک فیلم باید از دل قصه آن دربیاید و از آنجایی که قصه «تومان» درباره شرط بندی، قمار و تب و تاب پول درآوردن است، باید ریتم بالایی برای آن در نظر می‌گرفتیم. از همین رو فکر می‌کنم این فیلم می‌تواند با مخاطبان عام ارتباط برقرار کند و در دسته‌بندی فیلم‌های هنر و تجربه ای قرار نمی گیرد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر به همراه فرید مصطفوی مشغول نگارش فیلمنامه پرتره سهراب شهید ثالث هستیم و قرار است آقای علی مصفا نقش شهید ثالث را بازی کند ضمن اینکه در نظر داریم خردادماه آن را جلوی دوربین ببریم.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

فیلم های روی پرده چقدر فروختند؟ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: جدول تازه‌ترین آمار از فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، آمار فروش فیلم‌های سینمایی و کم فروش و پرفروش ترین فیلم ها منتشر شد.

صدرنشین آمار فروش فیلم‌های سینمایی همچنان «مطرب» است؛ فیلمی که مخاطبان همچنان به آن روی خوش نشان می‌دهند و آن را به مرز فروش ۳۴ میلیارد تومان رسانده‌اند.

کمدی «زیرنظر» هم ۵ میلیاردی شده و «جاندار» رقم فروش خود را از ۳ میلیارد عبور داده است. کمدی «جهان با من برقص» هم ۲ میلیارد را رد کرده است و «آشفتگی» نیم میلیاردی شده است.

در ادامه جدول فروش همه فیلم‌های سینمایی روی پرده را تا ظهر امروز ببینید:

مطرب  ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ۶۸ روز

چشم و گوش بسته ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ۶۸ روز

منطقه پرواز ممنوع۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ۶۸ روز 

زیرنظر۵ میلیارد و ۱۰۰میلیون۱۹ روز

بنیامین۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون۶۸ روز

جاندار۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون۳۳ روز

جهان با من برقص دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون۱۲ روز

بیست و سه نفر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون۳۳ روز

آشفتگی۵۲۰ میلیون۲۶ روز

سونامی۲۵۵ میلیون۱۹ روز

امیر۱۵ میلیون۲ روز

آخرین امضاء برای رعنا۲ میلیون۲ روز

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

آلودگی هوا به «دستخط» رسید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، امروز مهمان برنامه «دستخط» می‌شود.

به گزارش سینماپرس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حضور در استودیوی برنامه «دستخط» پیرامون آلودگی هوا، نیروگاه بعثت در جنوب تهران، کارخانه سیمان تهران و … به گفت‌وگو می‌نشیند.

گفت‌وگوی صریح و جذاب محمد حسین رنجبران با محمد جواد حق شناس امروز جمعه (۲۷ دی ماه) ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

برنامه «دستخط» که به گفت‌وگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، با دکوری که المانی از یک کتاب است، بر روی آنتن می‌رود.

«دستخط» به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان، مدیریت تولید محمد رضا قنادان زاده و دستیاری عبدالرضا منزوی هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم شنبه‌ها ساعت ۱۳ از همین شبکه خواهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

گروهی از ترس انتقاد فیلم خود را به جشنواره ارائه نمی‌کنند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدرضا مقدسیان منتقد سینما گفت: اگر تکلیف جشنواره فیلم فجر با معیارهای انتخابش مشخص شود، تکلیف آن با همه و داورها هم مشخص می‌شود. جشنواره قوانینی دارد که تلاش می کند چارچوب های خود را حفظ کند. گروهی از ترس انتقاد فیلم خود را به جشنواره ارائه نمی‌کند.

به گزارش سینماپرس، «رضا درستکار» منتقد عضو هیأت انتخاب و «محمدرضا مقدسیان» منتقد پنج‌شنبه شب مهمان برنامه «شهرفرنگ» با اجرای حمیدرضا مدقق با موضوع «انتخاب برای سیمرغ» بودند.  
در ابتدای این برنامه «حمیدرضا مدقق» درباره فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر و سانس نمایش فیلم‌ها در سینمای اهالی رسانه صحبت کرد.  
«رضا درستکار» عضو هیات انتخاب جشنواره فجر ۳۸ در این برنامه گفت: «طی  ۳۵ روزی که در دفتر جشنواره حضور داشته‌ایم، ۸۹ فیلم را دیده‌ایم که از این تعداد فیلم، ۲۲ اثر به بخش مسابقه راه یافته‌اند.  این را باید بگویم فیلم‌ها تنوع داشته‌اند اما، برای منتقد سخت‌گیری مثل من تعداد فیلم‌های خوب کم بوده است. در این مدت دو مصاحبه کرده‌ام که این مصاحبه‌ها وایرال شده است. بارها گفته‌ام؛ حداقل ۱۰ فیلم بوده‌اند که می‌توانم بگویم اثر خوبی هستند. فیلم‌هایی که انتخاب شدند، با محصولات امسال خودشان مورد قیاس قرار گرفتند. به نظر من اینها  انتخاب‌های درستی است.
وی ادامه داد: هرساله در هیات انتخاب، مبانی خاصی وجود ندارد و فیلمسازان را با مدل فیلمسازان همان دوره سنجیده می‌شوند. اگر این ۷ نفر اعضای هیات انتخاب حذف می‌شدند و تعداد دیگری می‌آمدند، همین فیلم‌ها انتخاب می‌شدند.
درستکار گفت: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره ایران محسوب می‌شود. ما نمی‌توانیم فیلم‌هایی که به اصطلاح فیلم‌های بدنه محسوب می‌شوند، انتخاب کنیم.
محمدرضا مقدسیان نیز در صحبت‌های خود در این برنامه بیان کرد: خوشحالم که چند سالی  است که در هیات‌انتخاب سهم بچه‌های منتقد در انتخاب آثار دیده می‌شود. جشنواره امسال مانند هندوانه دربسته است و باید منتظر بمانیم که فیلم‌های اول چه چیزی را برای سینمای ایران رقم می‌زنند. باید این را در نظر داشته باشیم که هر سال می‌خواهیم حتما ۲۲ فیلم را به نمایش بگذاریم؟ اگرکیفیت آثارخوب نیست باید تعداد فیلم‌ها را کم کنیم. این فیلم‌ها قرار است، یک سال آینده اکران سینماها را رقم بزند. جشنواره فیلم فجر باید برای انتخاب فیلم‌ها چهارچوب خودش را مشخص کند.  
درستکار در ادامه گفت: در وهله اول برای انتخاب فیلم‌ها این است که ارزش سینمایی داشته باشند. جمعه گذشته به‌خاطر انتخاب فیلم‌ها چند ساعت با هم بحث داشتیم. باید از این سینما، یک سبد کامل و خالص و ناب داشته باشیم و اعضای انتخاب باید با وجدان بیایند جلو و انتخاب کنند.
مقدسیان در ادامه گفت: باید بگویم این وظیفه جشنواره فیلم فجر است که بتواند هم سرمایه جذب کند و هم سرمایه‌های خود را حفظ کند. در جشنواره ۳۵ همه به خاطر تعداد سیمرغ‌های یک فیلمساز کار اولی نگران بودند و خوشبختانه این فیلمساز توانست  در فیلم بعدی خودش همان راه را ادامه دهد.
او گفت: اگر تکلیف جشنواره فیلم فجر با معیارهای انتخابش مشخص شود، تکلیف آن با همه و داورها هم مشخص می‌شود. جشنواره قوانینی دارد که تلاش می کند چارچوب های خود را حفظ کند. گروهی از ترس انتقاد فیلم خود را به جشنواره ارائه نمی‌کند.
رضا درستکار در بخش دیگری از این برنامه گفت: وقتی فیلم‌ها در جشنواره مهمی مانند فیلم فجر انتخاب می‌شوند از هر نظر تمیز و پاکیزه است. اگر می‌بینیم که فیلم‌های خاصی از یک شرکت فیلم‌سازی یا سبک خاصی وارد جشنواره شده است، بخاطر این است که استاندارهای لازم را رعایت کرده است. هشت فیلم برجسته در جشنواره حضور ندارند اما ما مطمئن هستیم فروش میلیاردی در سال آینده خواهند داشت.
عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه محصول یک کارگردان مانند فرزند او است که به حیطه داوران سپرده می‌شود، گفت: ما دقیقه به دقیقه آثار را به چشم امانتداری نگاه کردیم تا حقی از کسی ضایع نشود.
رضا درستکار با بیان اینکه در این جشنواره نمی‌توان به گروه‌های مختلف جامعه اهمیت نداد. گفت: سینمای ما چند وجهی است که به سختی می توان به یک اجماع واحدی رسید.
او با تاکید بر این که در جشنواره باید فیلمی انتخاب شود که شایستگی لازم را داشته باشد گفت: فیلم باید بازگو کننده جامعه و برای مردم باشد. باید این را در نظر بگیریم که اجباری برای انتخاب فیلم‌های دفاع مقدسی وجود ندارد. فیلم انتخابی برای جشنواره باید بر اساس ارزش‌های سینمایی باشد.  

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سریال «موسی (ع)» در مرحله پیش تولید است/ اظهار امیدواری برای ساخت در سال ۹۹ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: احمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» با اشاره به طی شدن روند پیش تولید این سریال برای کلید خوردن در سال ۹۹ اظهار امیدواری کرد.

به گزارش سینماپرس، احمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره وضعیت جسمانی جمال شورجه به خبرنگار مهر بیان کرد: خدا را شکر حال او خیلی خوب است و بهتر هم می شود. شورجه همچنان در جریان کارهای پروژه است و به تولید هم سر می زند.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره زمان کلید خوردن این مجموعه بیان کرد: این سریال پیش تولید خود را طی می کند و ما امیدواریم بتوانیم در سال ۹۹ آن را به تولید برسانیم.

فیلمنامه سریال موسی (ع) پیش از این توسط فرج الله سلحشور نوشته شده بود و با این حال باز هم مورد بازنویسی هایی قرار گرفت.

پیش تولید این سریال زیر نظر تیمی از مشاوران و عوامل مختلف همچون تیم کارگردانی، طراح صحنه، طراح هنری کار و … پیش می رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سیمرغ امسال جشنواره فجر به جواد عزتی می رسد؟ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: در این گزارش به بررسی نقش آفرینی‌ جواد عزتی در پنج فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر می‌پردازیم.

به گزارش سینماپرس، جواد عزتی با بازی در پنج فیلم سینمایی حاضر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، پرکارترین بازیگر این دوره است. نکته قابل توجه این است که عزتی در هر پنج فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کند. به این ترتیب از همین حالا باید او را یکی از شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ بدانیم. اتفاقی که در سه دوره حضور متوالی برای او در جشنواره فیلم فجر رخ نداده است. این فارغ التحصیل رشته تئاتر حالا فرصت دارد، نتیجه سال‌ها اندوخته ذهنی و تجربه بازیگری در نقش‌های متعدد را به ثمر بنشاند.

در این گزارش به نقش آفرینی‌های این بازیگر در پنج فیلم حاضر در جشنواره و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. عزتی امسال ۵ فیلم آتابای، خورشید، دوزیست، شنای پروانه و مغز استخوان را در بخش رقابتی جشنواره فجر دارد.

«آتابای»؛ بازی با زبان ترکی

در فیلم آتابای که به نویسندگی هادی حجازی فر و کارگردانی نیکی کریمی ساخته شده است، جواد عزتی نقش یک آذری زبان را بازی می‌کند. باید منتظر یک نقش آفرینی متفاوت از عزتی در این اثر سینمایی باشیم. چراکه علاوه بر لهجه و گویش متفاوت، گریم و در کل کاراکتر عزتی در این فیلم متفاوت است. هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، مه لقا مینوش زاد و یوسف دریادل از دیگر بازیگران حاضر در این اثر هستند.

نقش متفاوت جواد عزتی در فیلم نیکی کریمی

سودای درخشش با «خورشید» مجید مجیدی

در جدیدترین اثر مجید مجیدی عزتی با بازیگران خردسال همبازی می‌شود. او در این فیلم، سناریویی از نیما جاویدی را اجرا می‌کند که روایتگر زندگی کودکان کار است. طبیعتاً همبازی شدن با چند هنرپیشه خردسال و قرار گرفتن این بازیگر در میان چالش‌های جدید از زندگی کودکان، می‌تواند عیار هنرمندی عزتی در بازیگری را نشان دهد. ممکن است بازی در «خورشید» متفاوت‌ترین نقش آفرینی عزتی تا امروز باشد.

بازی جواد عزتی در فیلم مجید مجیدی

«شنای پروانه» و «مغزِ استخوان»؛ فرصت بازی در دو فیلم اجتماعی

جواد عزتی در جدیدترین اثر محمد کارت، بازی در یک فیلم اجتماعی را مجدد تجربه می‌کند. شاید بر خلاف دو اثر قبلی، عزتی در فیلمِ «شنای پروانه» تجربه‌های زیادی داشته که می‌تواند به نقش آفرینی او کمک کند. همبازی اصلی عزتی در این فیلم طناز طباطبایی است. در «مغزِ استخوان» عزتی با کارگردانی کار می‌کند که دومین فیلمش را می‌سازد. این اثر هم مضمون اجتماعی دارد.

«دوزیست»؛ همان همیشگی

اطلاعات چندانی از فیلم «دوزیست» در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد عزتی در این فیلم نقشی را ایفا کند که چارچوب‌های آن را قبلاً تجربه کرده است؛ چراکه این فیلم یک ملودرام اجتماعی است.

*خبرنگاران جوان

مشاهده خبر از سایت منبع