X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دوره جدید «مهر سینمای ایران» امسال نیز برگزار خواهد شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: قادر آشنا ضمن اعلام خبر برگزاری رویداد «مهر سینمای ایران» گفت: درصدد هستیم تا این شعار که “ایران تهران نیست” را محقق کنیم.

به گزارش سینماپرس، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در حاشیه برگزاری شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس گفت: مفتخریم در سازمان سینمایی در خدمت مدیرانی و همکارانی چون مهدی آذرپندار هستیم که به استان‌های مختلف سر می‌زنند و مجموعه سازمان سینمایی با تمام توان از انجمن سینمای جوانان ایران و دست اندرکاران جشنواره‌های منطقه‌ای حمایت می‌کند. حمایت از این نهاد و استان‌ها به ویژه استان‌های کم برخوردار جزو سیاست‌های جدی سازمان سینمایی است.

وی درباره نحوه میزبانی بوشهر از جشنواره منطقه‌ای شصت و ششم گفت: هنرمندان و مدیران بوشهری همواره در برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری جز پایگاه‌های ارزشمند و خوب بوده‌اند. اساساً خونگرمی و پیشتازی اهالی این استان جز لاینفک این منطقه است. زمانی که من معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران بودم و دبیرخانه تئاتر دانشجویی آنجا فعال بود، باز هم دانشگاه بوشهر فعالیت زیادی داشت و هنرمندان زیادی را به تئاتر و سینما معرفی می‌کرد.

وی تصریح کرد: سازمان سینمایی تاکنون به ۲۰ استان از جمله بوشهر سفر کرده و تفاهم نامه‌هایی در این سفرها امضا شده است، همچنین رویداد «مهر سینمای ایران» را نیز به منظور توجه ویژه به استان‌ها برگزار کردیم و دوره جدید آن نیز امسال نیز برگزار خواهد شد. به طور کلی درصدد هستیم این شعار را که ایران تهران نیست، محقق کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *