X

بایگانی تیر 22, 1398

دفتر سینمایی

«کبوترانه» ویژه برنامه شبکه سه به مناسبت میلاد امام هشتم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: شبکه سه ویژه برنامه «کبوترانه» را به مناسب ولادت امام رضا (ع) در مشهد تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، به مناسب ولادت امام رضا (ع) شبکه سه ویژه برنامه  «کبوترانه» به تهیه کنندگی محمدرضا عطارد را در مشهد تدارک دیده است و ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده  روی آنتن  می رود.

امشب این برنامه میزبان سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت، آریا عظیمی نژاد آهنگساز، سید حمید برقعی شاعر و حجت الاسلام صادقی واعظ کارشناس مذهبی است و اجرای برنامه به عهده رسالت بوذری خواهد بود.

در این برنامه قرار است از قطعه جدیدی با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد رونمایی شود البته  عظیمی نژاد تجربه  قطعه معروف «آمدم ای شاه پناهم بده» با صدای استاد کریمخانی دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بزرگ‌داشت فردوس کاویانی برگزار می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بزرگداشت بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیز سیما که سال‌هاست از عرصه بازیگری دور مانده برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بزرگداشت بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیز “همسران” و “آژانس دوستی” در خانه سینما برگزار می‌شود.

ناصر صفاریان در صفحه فیس‌بوکش از این اتفاق خبر داد و نوشت: این مراسم چهارشنبه ۲۶تیرماه ساعت ۱۸ در خانه سینما برگزار خواهد شد.  

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

مورد علاقه‌های مرورگر کامپیوتر رئیس رسانه ملی روی چه تنظیم است؟ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمد مهاجری در توئیتی به حرف‌های اخیر عبدالعلی علی‌عسگری رئیس رسانه ملی واکنش جالبی داشته است.

به گزارش سینماپرس، محمد مهاجری روزنامه‌نگار در توئیتی با اشاره به اینکه علی‌عسکری ۸۰ درصد محتوای شبکه های اجتماعی را فاسد خوانده است، خطاب به او نوشته:

“آقای علی عسکری گفتند ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، کاش ایشان بگویند وقتی سیستم شان را استفاده می کنند، favorit  مرورگر کامپیوترشان روی چه سایت‌هایی است؟
به قول صدا و سیمایی ها اشکال از فرستنده است نه گیرنده”

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بازگشت دوباره «عصر حجر» به قاب تلویزیون – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بنا به اخبار منتشر شده از سوی برادران‌وارنر، این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدی از انیمیشن قدیمی «عصر حجر» را روانه‌ قاب تلویزیون کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی «برادران‌وارنر» و استودیو «الیزابت بنکس» با همکاری یکدیگر قصد دارند نسخه جدیدی از مجموعه انیمیشن کلاسیک و پرآوازه «عصر حجر» را تولید و عرضه کنند.

این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد، اما مشخص شده این پروژه جدید، مجموعه‌ ای مخصوص بزرگسالان و با نقش‌آفرینی کاراکترهای «عصر حجر» است.

«عصر حجر – The Flintstones»، سیتکامی انیمیشنی از کمپانی هاناباربارا بود و از سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۶ میلادی در بهترین زمان کنداکتور شبکه ABC آمریکا پخش شد. این مجموعه روایتی است از زندگی مردی متعلق به طبقه کارگر در عصر سنگ که در هر قسمت با خانواده و دوستانش ماجراهایی را رقم می‌زنند.

یکی از دلایل محبوبیت بی‌نظیر «عصر حجر» و استقبال مخاطبان از آن، به تصویر کشیدن نگرانی‌ها و دغدغه‌های روزانه زندگی مدرن در محیط عصر سنگی است. عصر حجر برای مدت سه دهه و تا زمان عرضه کارتون سیمپسون‌ها موفق‌ترین مجموعه تلویزیونی انیمیشنی بود.

از این مجموعه تاکنون انواع و اقسام فیلم‌ها، اسپین‌آف و لایواکشن عرضه شده است.

مجموعه دیگری مرتبط با «عصر حجر» و مخصوص کودکان با نام «دایناسورهای یابا-دابا» نیز قرار است از سال ۲۰۲۰ توسط برادران‌وارنر منتشر شود. این سریال حول محور کاراکترهای کم سن و سال «عصر حجر» می‌گردد.

چندین سال پیش ست مک‌فارلن انیماتور و فیلمساز آمریکایی تلاش کرد نسخه بازسازی شده «عصر حجر» را برای فاکس‌ قرن‌بیستم بسازد. فاکس با مذاکرات بسیار حق و حقوق این پروژه را برادران‌وارنر خرید، اما نوشته‌های مک‌فارلن نتوانست تهیه‌کنندگان فاکس را راضی کند و این کار هرگز ساخته نشد.

در سال ۲۰۱۳، مجله معتبر «TV Guide»، مجموعه «عصر حجر» را بعد از کارتون «سیمپسون‌ها»، در رده دوم عالی‌ترین کارتون‌های تاریخ تلویزیون قرار داد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

آخرین وضعیت ادغام و انحلال در سازمان سینمایی/ سرنوشت موسسه رسانه های تصویری چه شد؟ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری از آخرین وضعیت ادغام، این مجموعه و سایر زیر مجموعه های تابعه سازمان سینمایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، دی ماه سال ۹۷ بحث ادغام و انحلال زیرمجموعه های سازمان سینمایی مطرح شد که در همان زمان اولین موسسه ای که بحث ادغام آن به گوش رسید و البته اجرایی هم شد «موسسه رسانه های تصویری» به مدیریت مهدی یزدانی بود. وی که در آن دوران مطرح شد که وظیفه بررسی کارشناسی و اجرایی کردن کوچک و چابک سازی زیرمجموعه های دیگر سازمان سینمایی را نیز برعهده دارد در همان هفته های اول که بحث درباره این موضوعات داغ بود در چند گفتگو به شرح مساله پرداخت ولی پس از مدتی دیگر این موضوع از راس خبرها خارج شد.

حال با گذشت نزدیک به ۶ ماه و البته تغییر نیافتن ساختار دیگر زیرمجموعه های سازمان سینمایی به غیر از همان موسسه رسانه های تصویری، گفتگویی با یزدانی داشته ایم تا درباره این موضوع توضیحاتی را ارایه دهد.

*با توجه به ادغام موسسه رسانه های تصویری، سرنوشت این مجموعه و وظایفی که برعهده داشت چه شد. ساختمان تخلیه شده آن الان در چه وضعی است؟

-طبق حکم ریاست محترم سازمان سینمایی، تا پایان تیرماه همزمان با ارایه گزارش های عملکرد در مهلت مقرر قانونی، همچنین تعیین تکلیف دارایی ها و سایر احکام تکلیفی به مراجع نظارتی قانونی، موسسه در اختیار سازمان سینمایی قرار خواهد گرفت و حسب نظر آنجا اقدام خواهد شد، ضمن اینکه از ابتدای سال ۹۸ طبق همان حکم، تعهد جدیدی در موسسه ایجاد نشده است.

*با توجه به این ادغام، وظایفی که پیش از این برعهده موسسه رسانه های تصویری بود، در حال حاضر در کدام بخش سازمان سینمایی پیگیری می شود؟

-وظیفه حاکمیتی حمایت و سیاستگذاری و نظارت در حوزه نمایش خانگی، برعهده سازمان سینمایی بوده و هست و اعتبارات و مسئولیت های مربوطه، بنا به تشخیص رئیس سازمان سینمایی و متناسب باتوافقات و آمادگی موسسات و معاونت های سازمان، به معاونت نظارت و ارزشیابی، معاونت توسعه فناوری، بنیاد فارابی و موسسه سینماشهر و سایر موسسات و معاونت ها منتقل شده و می شود.

*شما همچنان دبیر بخش ادغام ها و انحلال ها هستید یا این موضوع منتفی شد؟

-من از ابتدا دبیر این بخش نبوده ام، عضو کارگروهی بودم که ریاست سازمان تعیین کرده بودند و طی حکم او مسئولیت اجرای مرحله اول مصوبات کارگروه برعهده شخص من بوده است.

*به نظر می رسد با توجه به اعلام بودجه ها و همچنین شرح وظایف نهادهای زیرمجموعه سازمان سینمایی، موضوع انحلال و ادغام از دستور کار خارج شده است. نظرتان در این باره چیست؟

-خیر، موضوع کوچک سازی و اصلاح ساختار، نه تنها از دستور کارخارج نشده بلکه با تغییراتی که لازمه اش پیگیری های حقوقی، هماهنگی و اخذ مجوزات بالادستی است، در حال انجام است که تغییرات اصلاحی ابلاغی در معاونت نظارت و ارزشیابی که در ماه اخیر انجام شده از آن جمله است.

*با این توصیف باید منتظر کوچک سازی در سایر سازمان های زیرمجموعه سازمان سینمایی باشیم.

-همانگونه که در پاسخ به پرسش قبل عرض کردم، حسب مصوبات و پیشنهادهای کارگروه اصلاح ساختار، متناسب با آمادگی های حقوقی و اجرایی به مرور از سوی ریاست محترم سازمان ابلاغ و اجرا خواهد شد.

*صبا

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بازگشت عموهای فیتیله‌ به قاب تلویزیون – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» که از امروز تیر پخش آن از شبکه دو شروع می شود درباره رویکردهای این مجموعه تلویزیونی توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی بصیری تهیه‌کننده «دوقلوها» درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی به صبا گفت: قرار است «دوقلوها» از امروز شنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۸:۴۵ و بعد از پایان مراحل فنی و صداگذاری از شبکه ۲ پخش شود و عموهای فیتیله‌ای بعد از چند سال دوری از تلویزیون با این برنامه برگشته و کارشان را مجدد شروع کرده اند.

وی درباره ویژگی های این برنامه کودک توضیح داد: در این مجموعه از برنامه ترکیبی فاصله گرفته ایم و یک مجموعه کاملا داستانی عرضه می کنیم. مجموعه «دوقلوها» یک کار کمدی موقعیت است که در تلویزیون خیلی کم شاهد اینگونه کمدی هستیم.

به گفته وی، «دوقلوها» ۱۰۰ قسمت است که چهل قسمت آن تصویربرداری شده و آماده پخش است. وی همچنین تاکید کرد ضبط باقی قسمت ها در گروی تامین هزینه ها از طرف شبکه و اسپانسر این مجموعه است که در فاز دوم کلید خواهد خورد.

بصیری درباره مخاطب مجموعه «دوقلوها» نیز بیان کرد: گروه سنی هدف این مجموعه کودک و نوجوان است ولی تلاش کرده ایم «دو قلوها» برای خانواده ها هم جذاب باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به اینکه BBC نیز وارد تولید و پخش برنامه‌ای برای کودکان شده است مجموعه «دوقلوها» چقدر می تواند برای بچه ها جذاب باشد، گفت: رسانه های خارجی فارسی زبان معمولا به علت محدودیت در بازیگر و کارگردان و همچنین فیلمنامه مناسب امکان تولید برنامه در حوزه کودک را ندارند و تقریبا تمامی شبکه های کودک در ماهواره، اقدام به پخش کارتون‌ها و برنامه های تولید شده توسط کمپانی های بین المللی می کنند.

بصیری افزود: برنامه ها بین المللی با فرهنگ جامعه ما تناسب چندانی ندارند و در صورت تولید برنامه کودک جذاب در داخل کشور، این برنامه ها می توانند جای کارتون های خارجی را بگیرند. امیدواریم «دو قلوها» به دلیل مزیت هایی که در فیلمنامه، بازیگران، ژانر کمدی بزن و بکوب و تنوع محتواها دارد، مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.

وی درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: سه شخصیت اصلی ما که آقایان علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی هستند. در کنار این سه نفر لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی، سیاووش چراغی پور و محمد شیری از دیگر بازیگران اصلی هستند. همچنین در هر قسمت باتوجه به داستان آن قسمت، یک بازیگر مهمان هم خواهیم داشت که می تواند یک شخصیت محبوب اجتماعی و فرهنگی مانند شایان مصلح یا سامان گلریز باشد یا بازیگری مانند مریم سعادت باشد که در یک قسمت وارد و پایان آن قسمت از داستان خارج می شوند.

به گفته بصیری، «دوقلوها» حدود ۳۰ بازیگر مهمان دارد.

وی در پایان درباره موضوع هر قسمت نیز اینگونه توضیح داد: «دوقلوها» با حفظ خط داستانی، به صورت اپیزودی‌ است و هر قسمت داستانی مجزا دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

آرنولد مرده است! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دونالد ترامپ یک‌بار دیگر با گفته‌ای عجیب در یک مراسم رسمی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، رئیس جمهور امریکا در نشستی در کاخ سفید خبر مرگ آرنولد شوارتزنگر، هنرپیشه امریکایی را اعلام کرد و گفت که شاهد مرگ وی بوده است

ترامپ:
“آرنولد شوارتزنگر… می‌دانید چیست؟ وی مرده است. من آنجا بودم. “

گفته‌ای که با واکنش آرنولد شوارتزنگر روبه‌رو شد. او پس از مدتی در توییتر خود نوشت: 
“من هنوز اینجا هستم”

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

وقتی داروغه زاده یارکشی سیاسی می کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: معاون پیشین نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به نامه سازندگان فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به معاون جدید نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی واکنش نشان داد و فیلم عصبانی نیستم را که شائبه ضدیت با نظام داشته با فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که در پارادایم انقلاب اسلامی بوده و محصول حوزه هنری است مقایسه می کند.

به گزارش سینماپرس،  ابراهیم داروغه زاده، معاون پیشین نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در واکنش به حواشی‌ای که درباره اکران نشدن فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به وجود آمده و نامه سرگشاده سازندگان این فیلم به معاون جدید نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در اکانت شخصی توئیتر خود نوشت: دیدن هیچ فیلمی جرم نیست. مخاطب مهمترین رکن سینماست که با جهان آگاهی خود به تماشای فیلم می‌نشیند و به هیچ‌وجه تسلیم فیلم و فیلمساز نیست. امیدوارم همانگونه که فیلم‌های «عصبانی نیستم» و «آشغال‌های دوست‌ داشتنی» اکران شدند، فیلم «دیدن این فیلم جرم است» هم به زودی اکران شود.

واکنش ابراهیم داروغه‌زاده به نامه تهیه‌کننده «دیدن این فیلم جرم است»

«دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و در ژانر سیاسی ساخته شده است. نمایش این فیلم که ماجرای یک گروگانگیری را به تصویر می‌کشد در جشنواره فیلم فجر سی‌وهفتم با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو بود و نظرات تندی از طیف‌های مختلف دریافت کرد.

شب گذشته هم در برنامه «هفت» با حضور تهیه‌کننده این فیلم عوامل عدم اکران این فیلم بررسی شد که به نظر می‌رسد این توییت ابراهیم داروغه‌زاده واکنشی به این بخش از برنامه «هفت» است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سه فیلمنامه جدید از کوبریک پیدا شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ظاهرا محتوای متنی سه فیلم ساخته نشده از استنلی کوبریک اخیرا یافت شده اند که حول محور ازدواج است.

به گزارش سینماپرس، استنلی کوبریک کارگردان شناخته شده سینمای جهان که به خاطر فیلم هایی مثل «دکتر استرنجلاو»، «اسپارتاکوس»، «غلاف تمام فلزی»، «تلالو»، «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» و «پرتقال کوکی» شناخته می شود سال ۱۹۹۹ درگذشت. حالا خبر رسیده محتوای متنی سه فیلم سینمایی که گفته می شود به سال های ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۶ برمی گردد از او یافت شده است. آثاری که وی در بحران ازدواج دومش نگاشته و هر سه پیرامون موضوعات مربوط به ازدواج و زندگی زناشویی است. یکی از این آثار «مرد متاهل» نام دارد.

برای این فیلم ۳۵ صفحه فیلمنامه تایپ شده همراه با حاشیه نویسی های کوبریک یافت شده و چند صفحه ای هم به صورت دستنویس موجود است. بخش هایی از این دست نوشته ها به صورت غیر منظم با خط خود کوبریک و با مداد نوشته شده است. فیلم دیگر «ازدواج بی نظیر» است که یادداشت هایی همراه با هفت صفحه صحنه پردازی برای آن پیدا شده است. در نهایت سومین اثر هم با نام «حسادت» معرفی شده که ۱۳ صفحه تایپ شده همراه با محتوایی دست نویس برای آن موجود است.

این سه طرح و فیلمنامه اخیرا به آرشیو کوبریک در دانشگاه هنرهای لندن منتقل شده است. گفته می شود اگرچه این آثار ساخته نشده است اما می توان رگه هایی از آنها را ۴ دهه بعد در فیلم «آیز واید شات» دید، آخرین اثر کوبریک که سال ۱۹۹۹ در میانه ساخت آن درگذشت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

فیلمساز ایرانی باید مبلغ آرمانهای انقلاب باشد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: یک کارگردان سینمای دفاع مقدس گفت: فیلمسازی که با امکانات این سرزمین و انقلاب فیلمساز شده باید مبلغ ارزش‌ها باشد.

به گزارش سینماپرس، جواد اردکانی، کارگردان سینمای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهار کرد: سینما تا چند دهه پیش تنها ابزاری برای سرگرمی مردم بود، اما طی نیم قرن گذشته این هنر صنعت ابزاری شده تا به واسطه آن کشورهای صاحب قدرت برای تبلیغ سیاست‌های خود از آن سود ببرند. در این میان آمریکا اصلی‌ترین نقش را بازی می‌کند، چون کارهایی که تولید می‌کند، عموماً مروج سیاست‌های کاخ سفید است، البته نمی‌توان از آنها برای انجام این کار ایرادی گرفت چون در راستای اهداف ملی خود کار می‌کنند، اما نکته اینجاست که ما در این زمینه چه کاری انجام داده‌ایم.

وی افزود: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم متوجه خواهیم شد سینما ایرن جدا از این‌که نتواسته مبلغ چندان خوبی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد. در بحث رویداد نگاری هم هیچگونه موفقیتی نداشته است. برای مثال از فاجعه ای نام می‌برم که چند روز بیشتر از سالروز آن نمی‌گذرد، آنهم سقوط هواپیمایی مسافری ایران توسط ناو آمریکایی است. این اتفاق وحشتناک در زمان خود دنیا ایران و جهان را در اندوه فرو برد، اما در ادامه این فاجعه به فراموشی سپرده شد، درحالی‌که این وظیفه سینماست بود تا آن را برای مردم داخل و خارج بارها و بارها روایت کند.

کارگردان فیلم «شور شیرین» تاکید کرد: کم‌کاری سینما را بگذارید در کنار فیلم‌هایی که هالیوود درباره اتفاقات مختلف می‌سازد، وقتی این مقایسه صورت می‌گیرد متوجه می‌شویم تا چه اندازه ما کم کار هستیم. درباره دلایل کم کاری هم به نظرم چندان نباید امکانات را حائز اهمیت دانست، چون برخی مواقع ما فیلم‌هایی را تولید کرده‌ایم که شاید بودجه آن بیشتر از فیلمی با محوریت سقوط هواپیمایی مسافربری ایران باشد.

اردکانی تاکید کرد: اصلی‌ترین دلیلی که در این رابطه به نظرم می‌رسد نوع بیان روایدادهای معاصر است که دلیل این کم کاری شده، چون این گونه رویدادها متولی بسیار دارد که هر یک از آنها می‌خواهند شکل روایت آنها مد نظر قرار گیرد، درصورتی‌که اگر به هنرمندان خود اطمینان کنیم، مطمئن باشید جواب آن مطلوب خواهد بود. بگذارید برای این گفته فیلم «شبی که ماه کامل شد» را مثال بزنم. این فیلم حامی دولتی دارد و در آن قرار است روایتی واقعی تعریف شود، اما صاحب سرمایه به فیلمساز اعتماد می‌کند، برای همین هم نتیجه دلخواه مردم و منتقدان شده است.

وی با تاکید بر این‌که برخی از سینماگران از ساخت فیلم‌هایی با محوریت موضوعات ضد امریکایی پرهیز دارند، بیان کرد: متاسفانه برخی از سینماگران دوست ندارند برچسب فیلمساز ضد آمریکایی به آنها خورد، چون ممکن است هیچگاه نتوانند با چنین عنوانی در جشنواره‌های خارجی حضور پیدا کنند، این موضوع درحالیست که فیلمسازی که در این کشور رشد کرده باید تمام نیرو و انرژی خود را در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی صرف کند.

اردکانی با بیان این‌که سینمای دفاع مقدس دیگر تنها عنوانی فرمایشی است، گفت: در روزگاری فیلم‌های دفاع مقدسی از مهمترین گونه‌های سینمایی بود که عمدتاً در گیشه هم با استقبال مردم روبه‌رو می‌شد، اما امروز این شکل از سینما عملاً فراموش شده است و تنها با ساخت چند فیلم در سال پرونده این شکل از سینما بسته شده است. این بی‌توجهی در شرایطی پیش آمده که سینمای دفاع مقدس را می‌توان به عنوان سینمای ملی نام برد.

وی یادآور شد: در برخی کشورها، فیلم‌هایی هستند که با دیدن آن تماشاگر متوجه کشور سازنده می‌شود. برای مثال فیلم‌های ژاپنی یا هندی از چنین امتیازی بهره برده‌اند. فیلم‌های دفاع مقدسی ما نیز پتانسیل این را دارد که به عنوان الگوی برای سینمای ملی مطرح شود، چون در هیچ کجای دنیا فیلم‌های جنگی همانند آثار ایرانی نیستند. با این توضیح برایم بی‌توجهی که از طرف مسئولان نسبت به این گونه می‌شود قابل درک نیست.

اردکانی با تاکید بر این‌که سینماگران متعهد کشور خانه‌نشین شده‌اند، گفت: برخی تبلیغات این تصور را در بین مردم به وجود آورد که سینماگران متعهد بهترین شرایط را برای ساخت در اختیار دارند، درصورتی‌که اینگونه نیست و اکثر فیلمسازهای ارزشی ما خانه‌نشین شده‌اند. وضعیت پیش آمده در شرایطی است که اگر آنها در پی مال اندوزی بودند می‌توانستند وارد سینمای گیشه شوند، اما آنها آرمان‌های خود را فدای کار در سینما نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: یکی از مسیرهایی که انتظار می‌رود سینمای ایران را به سمت ارزش‌های انقلاب هدایت کند، فیلم‌های خانوداگی است که سالهاست فراموش شده و دیگر کسی به آنها توجه ندارد. در این شکل از فیلمسازی، می‌توان همه اقشار جامعه را به سینما کشاند نه اینکه همانند زمان حال تنها بخشی از مردم مخاطب فیلم‌های ایرانی باشند.

این کارگردان در انتهای سخنانش درباره خود نیز چنین اطلاع رسانی کرد: همیشه سعی کردم با فیلم‌های به گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اشاره داشته باشم. برای این‌که بتوانم چنین کاری را انجام دهم نیز سختی‌های فراوانی را تجمل کرده‌ام. در همین راستا نیست درصدد ساخت سریالی با محوریت دفاع مقدس هستم که امیدوارم به‌زودی شرایط مطلوب تولید آن فراهم شود.

مشاهده خبر از سایت منبع