X

بایگانی فینال

دفتر سینمایی

نمایشگاهی از آثار ۴۰ نقاش زن با موضوع شب یلدا


نمایشگاهی از آثار ۴۰ نقاش زن با موضوع شب یلدا

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

فراز و فرودهای یک جشنواره بررسی می شود/ روایت متفاوت مدیران


فراز و فرودهای یک جشنواره بررسی می شود/ روایت متفاوت مدیران

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نشست خبری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نشست خبری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، سه شنبه، ۳ دی ماه، ساعت ۱۰، با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره در محل حسینیه هنر برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، سه شنبه، ۳ دی ماه، ساعت ۱۰ صبح با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره در محل حسینیه هنر، واقع در خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ برگزار خواهد شد.
در این نشست که با هدف اعلام اولویت‌ها و تبیین محورهای دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار صورت می‌گیرد، نادر طالب‌زاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاست‌گذاری و امین سردارآبادی، دبیر اجرایی این جشنواره حضور خواهند داشت.
گفتنی است، دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه ۹۸ همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

راغب با دکلمه علی ضیا اشعار حافظ را روایت کرد


راغب با دکلمه علی ضیا اشعار حافظ را روایت کرد

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

افول همه جانبه آمریکا به روایت «پایان بازی» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اولین قسمت مستند «پایان بازی» یکشنبه اول دیماه ساعت ۱۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مستند «پایان بازی» روایتی دقیق و مستند از زندگی در آمریکا و وضعیت معیشتی مردم این کشور است و چهره واقعی ایالات متحده، فارغ از آنچه رسانه‌های جریان اصلی و هالیوود روایت می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

در این مستند نشانه‌های افول همه جانبه آمریکا با پژوهشی عمیق به تصویر کشیده شده است و گزاره‌های دقیقی نسبت به این مساله با رویکرد جدال احسن از دیدگاه اندیشمندان و کارشناسان بین‌الملل غربی و آمریکایی ارائه شده است.

افول همه جانبه آمریکا در «پایان بازی» ببینید

این فیلم مستند تلاش کرده است تاریخ آمریکا، اوج و افول آن را در ۳ فصل «یک رویا، یک امپراطوری و یک فروپاشی» به نمایش دربیاورد.

این مستند به کارگردانی سید حامد قاسمی و علی رهجو به سفارش گروه مستند بسیج صداوسیما تولید شده است.

مستند «پایان بازی» در سه قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه همین هفته ساعت ۱۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نیاوران میزبان کنسرت «پیوسته» می شود/ معرفی گروه «سیم»


نیاوران میزبان کنسرت «پیوسته» می شود/ معرفی گروه «سیم»

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نقطه عطف «منطقه پرواز ممنوع» توجه به رابطه پدر-فرزندی است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: یک روان­شناس بالینی حوزه کودک و نوجوان معتقد است: نقطه عطف فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» توجه به رابطه پدر-فرزندی است؛ رابطه­‌ای که کم­تر در رسانه و حتی پژوهش­‌ها بدان پرداخته می­‌شود.

به گزارش سینماپرس، «زهرا حسین‌زاده ملکی» دکتری تخصصی روان‌شناسی، روانشناس بالینی حوزه کودک و نوجوان در یادداشتی نگاهی روانشناختانه به فیلم «منطقه پرواز ممنوع» داشته است که در ادامه آن را با هم می‌خوانیم:

دوره نوجوانی معمولاً بازه‌ای است که در حوزه تولید محتوا کم‌تر بدان پرداخته می‌شود و دلیل آن دشواری فراهم نمودن محصولاتی متناسب برای این دوره سنی است؛ زیرا زمانی که محصولی تولید می‌شود می‌بایست مخاطب آن محصول، از منظر خصوصیات، حساسیت‌ها، توانمندی‌های شناختی، تمایل‌ها، ارزش‌ها و… به خوبی شناخته شود و دوره نوجوانی از این لحاظ بازه‌ای است که با تنوعی از این ویژگی‌ها همراه می‌باشد و در نتیجه فرآیند مخاطب‌شناسی را به موضوعی پیچیده مبدل می‌سازد.

شایان توجه است که در ادامه، پس از شناسایی مخاطب، تبدیل داده‌های گردآوری شده به محصولی جالب توجه و در عین حال مفید، خود مستلزم هوشمندی گروه تولیدکننده و نیز بکارگیری امکاناتی است که مسلماً به آسانی میسر نخواهد شد.   از این رو حتی با سرمایه‌گذاری زمان و هزینه، صرف شناخت مخاطب نخواهد توانست به محصول مطلوب منتج شود. به همین دلیل است که غالب محصولات فرهنگی مخاطب پسند یا رایج در کشور ما برای گروه سنی نوجوان، محصولات داخلی یا حداقل متناسب با ویژگی‌های فرهنگی مخاطب ایرانی نیستند.

فیلم «منطقه پرواز ممنوع» از جمله معدود محصولاتی است که توانسته است با وجود محدودیت امکانات موجود، دو فرآیند مخاطب شناسی و تولید محتوای جذاب را با هم پیش‌ببرد. در این فیلم ماجراجویانه، مبتنی بر وقایع روزمره زندگی نوجوان در بازه زمانی کنونی روایتی خلق شده است که بر خلاف غالب محصولات رایج برای جذب مخاطب سراغ هنجارشکنی‌ها یا استفاده ازموضوعات زرد نرفته است و اتفاقا به نحوی غیرزننده محتوایی مفید را به مخاطب نوجوان خود تقدیم می‌کند.

در حوزه مخاطب‌شناسی، دست اندرکاران این پروژه به خوبی با نیاز اصلی نوجوانی که قهرمان‌پروری، ریسک‌پذیری و تلاش جهت کسب استقلال و دست‌یابی به هویت است آشنایی دارند؛ آن‌ها با تمرکز برعلاقه نوجوان به شخصیت‌های قهرمان و تمایل او به ریسک‌پذیری، در فرآیند روایت داستان تلاش کرده‌اند قهرمان‌هایی از جنس خود نوجوان با تمام کاستی‌ها و چالش‌های عادی آنان ترسیم کنند تا بدین وسیله، مسیر دستیابی به هویت را به خوبی روشن کرده و در عین حال حتی آن را از مؤلفه‌ی آشنای رایج فراتر برده و گسترش دهند؛ بدین صورت که این فیلم نه تنها به موضوع «هویت» می‌پردازد بلکه مؤلفه‌هایی از این مفهوم همچون «هویت ملی» و «هویت علمی» را نیز برجسته می‌سازد؛ بنابراین، مسیر «هویت بخشی» را در عمل ترسیم می‌کند.

به عنوان مثال، جالب توجه است که در فیلم بارها شاهد آن هستیم که نوجوانان فراتر از آنچه در تکالیف مدرسه موظف به انجام آن هستند به مطالعه در حوزه‌ای خاص می‌پردازند و یا دست به آزمون و خطا می‌زنند؛ حتی در شرایطی آنچنان توانمندی استدلال آن‌ها رشد یافته است و به درجه‌ای از استقلال دست یافته‌اند که حتی تشخیص می‌دهند که نرفتن به مدرسه گاهی بر رفتن به آن ارجحیت دارد. در واقع، فیلمنامه نویس و کارگردان این فیلم به خوبی می‌دانسته‌اند که کلیشه‌های رایج از تصویر فرزند یا دانش‌آموز خوبِ، تنها ویژگی‌های یک نوجوان منفعل است و به عنوان نمونه‌ای از مثال‌های واقعی، نوجوان در این فیلم دانش را فراتر از کسب نمره یا رعایت ضوابط مدرسه، بلکه مبتنی بر ویژگی‌های فرهنگی، در زندگی روزمره و با اهدافی متعالی بکار می‌بندد.

همچنین، در این فیلم ما صرفاً شاهد روایت داستانی از قهرمان‌های «ذاتاً قهرمان»، یا «به طور اتفاقی قهرمان شده» نیستیم، بلکه در سرتاسر فیلم به مسیر شکل‌گیری ویژگی‌های قهرمان اشاره می‌کند و این فرآیند، دقیقاً مبتنی بر شواهد پژوهشی در حوزه روان‌شناختی ارائه شده است؛ یعنی روایت داستان به خوبی به اهمیت رابطه مطلوب والد-فرزندی، که بستر لازم جهت شکل‌دهی غیرمستقیم و در عین حال صحیح این حد از رشدیافتگی است را برجسته ساخته است.

در منطقه پرواز ممنوع، هر دو والد در پرورش نوجوان ایفای نقش دارند؛ مادر به دلیل تفاوت جنسیتی با نوجوان از فرآیند فرزندپروری در این بازه حساس کنار گذاشته نشده است

در این فیلم هر دو والد، در پرورش نوجوان ایفای نقش دارند؛ مادر به دلیل تفاوت جنسیتی با نوجوان از فرآیند فرزندپروری در این بازه حساس کنار گذاشته نشده است؛ در حقیقت، به خوبی همراهی و حمایت مادر در کنجکاوی‌ها و در عین حال نظارت او بر احساسات و رفتار نوجوان مشاهده می‌شود، مادر نه تنها در ماجراجویی فرزندش مشارکت می‌کند بلکه در زمان مناسب به عواطف او نیز توجه دارد و مثلاً هنگامی که قرار است پدر برای مدتی از خانه دور باشد زمینه روانشناختی لازم برای این اطلاع رسانی را فراهم می‌سازد؛ یا در هنگامی که ممکن است فرزندش نگران وقوع حادثه‌ای برای پدر باشد نقش آرامش‌دهندگی خود را ایفا می‌کند.

نقطه عطف این فیلم توجه به رابطه پدر-فرزندی است؛ رابطه‌ای که کم‌تر در رسانه و حتی پژوهش‌ها بدان پرداخته می‌شود؛ حقیقت آن است که در حال حاضر، افراد غالباً با مسیولیت‌های روانشناختی پدران کم‌تر یا با وضوح پایین‌تری آشنا هستند؛ غالب محتوای در دسترس، چه در حوزه محصولات فرهنگی و چه حاصل از انجام پژوهش‌ها، بارِ پرورش کودک را صرفاً متعلق به مادر می‌دانند و در نتیجه همین تصویر ناکامل نیز در رسانه‌ها منعکس می‌گردد؛ حال آنکه با وجود اهمیت غیرقابل انکار تاثیرات مادر، نقش پدر به طور خاص با در نظر گرفتن همه کاستی‌هایی که به دلیل محدودیت‌های زمانی و مسئولیت‌های شغلی برای پدران وجود دارد در این فیلم مورد توجه قرار گرفته است.

در این فیلم به زیبایی شاهد آن هستیم که رابطه مطلوب والد-فرزندی، نه صرفا در کمیت، بلکه در کیفیت وضوح دارد؛ و این کیفیت چنان اثرگذار است که حتی کاستی‌های کمیت زمانی را جبران می‌کند. کیفیت رابطه پدر و پسر، چنان عمیق رقم خورده است که هرچند حضور پدر بسیار اندک است؛ اما اصول و ارزش‌های او در بستر رابطه‌ای مقتدرانه و در عین حال صمیمی در ذهن فرزندش نقش بسته و پدر الگویی است که نوجوان در هر شرایطی که مردد می‌شود برای انتخاب راه حل مناسب، به اصول و ارزش‌های پدر خود رجوع می‌کند و در نتیجه، موفق می‌شود تا راه درست را تشخیص دهد؛ هرچند که راه درست به معنی راه آسان و یا عاری از هرگونه خطر نباشد.

شایان توجه است که در فیلم منطقه پرواز ممنوع، فراتر از گفت و گوهای رایج، که معمولاً وجهه‌ی نصیحت به خود می‌گیرد و غالباً بی‌اثر است، تصاویری از چگونگی ارتباط صحیح پدر با نوجوانش را به مشاهده می‌نشینیم؛ این فیلم راه حل را صرفاً بیان نمی‌کند بلکه در عمل آن را آموزش می‌دهد؛ بدین ترتیب که میبینیم پدر نه در غالب سخنران، بلکه در مقام یک همراه، آگاهانه با نیازهای نوجوانش پیش می‌رود؛ فرزندش را به تفریحی لذت‌بخش می‌برد، کنجکاوی او را برمی‌انگیزد، علاقه پسرش به سپری کردن زمان با هم‌سالان را به رسمیت می‌شمارد و در عین حال، اقتدار خود و آینده‌نگری اش را بکار می‌بندد و هرگز، حتی زمانی که از فرزندش دور است نظارت خود را بر او محدود نمی‌سازد و بدین سان، در زمان ماموریت که با دوری از خانه و خانواده رقم می‌خورد؛ نیز کسی را در محل زندگی برای تداوم امر رفع نیازهای فرزندش در دسترس او قرار می‌دهد.

بنابراین، نشان دادن مسیری عملی از چگونگی اجرای اصول روان‌شناختی فرزندپروری برای والدین در این فیلم، ویژگی قابل توجهی است که کم‌تر در محصولات داخلی بدان پرداخته می‌شود. علاوه بر این، از ویژگی‌های بومی فیلم منطقه پرواز ممنوع، جدا از اتفاقات روزمره جامعه ما همچون موضوع ماهواره، انرژی هسته‌ای، محیط زیست و …که در روایت داستان به آن پرداخته می‌شود، فراتر رفتن از هویت ملی و پرداختن به مفهوم جهان‌شهری بودن است که در فرهنگ ما معادل واژه «امت» در نظر گرفته می‌شود. در این فیلم مشاهده می‌شود که نوجوان‌ها فراتر از ملیت با یکدیگر همراه می‌شوند و کارِ درست را پیش می‌برند و این یکی بودن چنان عادی است که مخاطب تا زمانی که خانواده پسر متعلق به کشور افغانستان را نمی‌بیند، ممکن است متوجه وجود این تفاوت در ملیت‌ها نشود.

در این فیلم استفاده از شبکه‌های مجازی نفی نشده است بلکه راهبردهای بکارگیری مفید آن به صورتی غیرزننده در داستان جریان دارد

همچنین، در فیلم استفاده از شبکه‌های مجازی نفی نشده است بلکه راهبردهای بکارگیری مفید آن به صورتی غیرزننده در داستان جریان دارد؛ که اتفاقاً برخلاف تصور رایج بجای تخریب روابط والد-فرزندی یا به بیراهه بردن نوجوان، به عنوان ابزاری امروزی رسالت خود در تسهیل و تداوم رابطه را بر عهده دارد.

در پایان شایان ذکر است که در قضاوت جامع نسبت به فیلم محدودیت‌های آن نیز می‌بایست در نظر گرفته شود؛ از جمله معایب روان‌شناختی فیلم که می‌تواند در موارد آتی اصلاح شود، گسترش لحن غیرخشن‌تر و مودبانه شخصیت‌های مورد وثوق نوجوان مانند معلم و دیگر بزرگترهاست که بهتر است با دقت نظر بیش‌تری به آن توجه شود و نکته دیگر کاستی‌هایی در حوزه تخصصی مرتبط با سینما می‌باشد که دست‌اندکاران فیلم می‌بایست از اظهار نظر خبرگان این حیطه در این ارتباط بهره ببرند، اما به راستی، از منظر روان‌شناختی، این فیلم، محصولی مناسب برای نوجوانان و والدین آن‌هاست که جسارت آن در پرداختن به این گروه سنیِ مغفول مانده و دشوار ستودنی است و فیلم به خوبی توانسته است به مفهوم هویت بخشی به معنای ارایه راهکار و پاسخ‌گویی مناسب و منطقی به نیازهای متنوع نوجوان بپردازد به نحوی که هویت بخشی، در قالب اهمیت پیوندهای خانوادگی، اجتماعی و ملی انجام گرفته است، و در عین حال وظایف و نقش‌های افراد برجسته شده است، همچنین توانسته است فرهنگِ ما کیستیم و چگونه ما شدیم را تشریح کرده و پرورش احساس تعهد و مسئولیت در قبال ارزش‌ها و باورها را به شیوه‌ای عملی نشان دهد.

*فارس

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بامداد فلاحتی برای «هوران» می‌خواند/ جزییات یک کنسرت


بامداد فلاحتی برای «هوران» می‌خواند/ جزییات یک کنسرت

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اصغری: اخذ مالیات از هنرمندان می تواند تولیدات فرهنگی را دچار رکود کند/ در سینما تعداد اندکی از افراد مستحق پرداخت مالیات هستند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در خصوص بازی دولت در زمینه معافیت مالیاتی هنرمندان، از تایید تا انکار گفت: تصمیم اخذ مالیات از اهالی فرهنگ و هنر نشانگر عدم وجود قوه عاقله بود. با این همه فشار شدید اقتصادی که یکایک افراد جامعه از آن در رنج هستند مسئولان نباید با تصمیم گیری های سلیقه ای و عجیب سعی در فشار بیشتر بر روی جامعه و به خصوص اهالی فرهنگ و هنر داشته باشند.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «مردی شبیه باران» و «شب حوراء» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مسئولان دولت و سیستم مالیاتی باید مباحث مهم مالیاتی را کارشناسی کنند. گویا آن ها که ظاهراً قصد ندارند و یا نمی توانند از ثروتمندان جامعه که باید مالیات های گزافی پرداخت کنند، مالیات بگیرند، سعی بر این دارند که به قشر ضعیف فشار آورده و کمبودهای خودشان را با اخذ مالیات از اقشار ضعیف جبران کنند.

وی ادامه داد: در سینما شاید تنها تعدادی اندک و انگشت شمار از افراد باشند که مستحق پرداخت مالیات هستند و متأسفانه بخش زیادی از سینماگران ما در سطح پایینی از زندگی قرار دارند و اگر قرار باشد بخشی از دستمزد و درآمد خودشان را به مالیات اختصاص دهند زندگی های شان بیش از پیش با بحران بی پولی روبرو می شود.

این سینماگر با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دولتمردان حمایت از اهالی فرهنگ و هنر است تصریح کرد: ای کاش مسئولان به جای اینکه هزینه های مضاعفی را به دوش هنرمندان بیندازند و با کارهای نادرست شان باعث شوند که فعالیت های فرهنگی کشور به حداقل برسد سعی کنند که از اقشار و حرفه های پردرآمد و کسانی که سودهای کلان می برند و هرگز مالیات پرداخت نکرده اند، مالیات اخذ نمایند.

اصغری خاطرنشان کرد: اخذ مالیات از هنرمندان در هر زمان تولیدات فرهنگی را دچار رکود می کند و باعث بیکاری هرچه بیشتر و گسترده تر اهالی سینما می شود. همین حالا هم که سینماگران از پرداخت مالیات معاف هستند دخل و خرج فیلم ها با هم تناسبی ندارد و اغلب فیلم ها به جای به سود رسیدن با ورشکستگی روبرو می شوند و اگر قرار باشد از این ها مالیات هم بگیرند اوضاع به مراتب بحرانی می شود.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «اشنوگل» و «پنجشنبه آخر ماه» در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: امیدوارم با تدبیر و درایت دیگر هرگز مبحث گرفتن مالیات از اهالی فرهنگ و هنر در کشور مطرح نشود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تخیلاتم از کشتی نوح را روایت کردم/ عروسک‌هایی از مواد دور ریختنی – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگردان «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» که برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، یادآور شد که همیشه ماجرای کشتی نوح برایش جذاب بوده و از این رو تصمیم به اجرای آن برای کودکان گرفته است.

به گزارش سینماپرس، مریم معترف کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح» را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه برده است، درباره این اثر نمایشی به مهر گفت: از دوران بچگی زمانی که قصه کشتی نوح را می‌شنیدم، همیشه از خودم می‌پرسیدم که این حیوانات چطور در طول ۴۰ روز سرگردانی روی‌ آب در این کشتی باهم زندگی کرده‌اند. چه اتفاقاتی ممکن است برایشان افتاده باشد. وقتی بزرگ‌تر هم شدم، طور دیگری به آن فکر می‌کردم.

وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدم تخیلاتم را به نمایش تبدیل کنم و آن را برای بچه‌ها به نمایش بگذارم تا ببینم نظر آن‌ها درباره این ماجرا چیست.

معترف با اشاره به اینکه برای اجرای این نمایش سه ماه تمرین شده است، گفت: البته اجرایمان تحت‌تاثیر مسائلی که در کشور پیش آمد، از بهم‌ریختگی وضعیت کشور تا آلودگی هوا قرار گرفت و هفته‌های اول به تعویق افتاد.

کارگردان نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» درباره استفاده از پرده‌خوانی و هنر قهوه‌خانه‌ای در این نمایش بیان کرد: من نمایش‌های ایرانی را بسیار دوست دارم و سعی می‌کنم از فرم نمایش‌های ایرانی در کارهایم استفاده کنم. استفاده از خیمه شب بازی، پرده‌خوانی یا نقالی هم در این نمایش به این رویکرد برمی‌گردد. حتی بازیگرانمان بازی در بازی داشتند، آن‌ها دائم روی صحنه بودند و با تماشاگران هم صحبت می‌کردند. در واقع دیوار چهارمی بین آن‌ها و تماشاگران وجود نداشت.

این هنرمند تئاتر درباره ساخت عروسک‌های نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» از مواد دور ریختنی پلاستیکی و این وجه محیط زیستی نمایش توضیح داد: بسیار به مسائل محیط زیستی و حفظ طبیعت علاقه دارم، حتی در نمایش قبلی‌ام هم با نام «قصه‌های من و تو و شاهنامه» با همین رویکرد به اجرا رفتیم. در همه اجراها بچه‌ها با این عروسک‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها بعد از نمایش از پدر و مادرهایشان می‌خواهند که با وسایلی که در خانه دارند عروسک بسازند. چون بچه‌ها ذاتا خلاق هستند، اگر به آن‌ها خوراک مناسب داده شود، این خلاقیت بروز و ظهور پیدا می‌کند. بچه‌ها را باید تشویق کنیم تا خلاقیت خودشان را به کار بیاندازند.

معترف در پایان سخنان خود درباره سخت‌ترین چالش کار نمایشی برای کودکان گفت: سخت‌ترین چالش این است که خودتان را جای کودک بگذارید و راهی پیدا کنید که به ذهن او نفوذ کنید. من اعتقاد دارم که آموزش باید غیرمستقیم باشد. در این کار عکس‌العمل بچه‌ها را به مفاهیمی که به آن‌ها آموزش داده می‌شود دیده‌ام. برای کار با بچه‌ها باید مانند آن‌ها فکر کرد تا بتوانی کم‌کم آن‌ها را به نمایش جذب کنید.

نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها و بعدازظهرها ساعت ۱۹ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای عموم علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع