X

بایگانی بهمن 17, 1398

دفتر سینمایی

تغییر آیین نامه جشنواره موسیقی فجر – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس:شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، پیشنهادهای خود را برای تغییر آیین نامه جشنواره، ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، پیشنهادهای خود را برای تغییر آیین نامه جشنواره، ارائه کرد. 

در جلسه شورای ارزیابی جشنواره، اعضای شورا پیشنهادهایی درباره تغییر مواردی در آیین نامه را مطرح کرند. 
براساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، برحسب ضرورت و یا پیشنهاد شورای ارزیابی جشنواره، تغییر آیین نامه می تواند انجام شود. 

پیشنهادهای شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه می شود تا پس از بررسی به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارسال شود.

شورای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر با ترکیب نماینده معاون امور هنری، مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و سه نماینده از بین اهالی موسیقی به انتخاب معاون امور هنری تشکیل می‌شود و وظیفه نظارت بر جشنواره و عملکرد گردانندگان آن را بر عهده دارد.

****************

نشست دیگر از مجموعه‌ «الف» در حوزه موسیقی نوگرایانه برگزار می‌شود

موسیقی معاصر و کنش اجتماعی در آثار نُنُ

در ادامه مجموعه‌ برنامه نشست‌های موسیقی نوگرایانه الف، نشستی با موضوع اجرا و نقد برخی از آثار «لویجی نُنُ» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه که با عنوان «موسیقی معاصر و کنش اجتماعی» برگزار می‌گردد؛ آثاری از لویجی نُنُ آهنگساز و فعال سیاسی ایتالیایی اجرا و نقد خواهد شد. 

در این برنامه مازیار یونسی قطعه‌ای برای خواننده کنترتنور و چهار کانال الکترونیک را اجرا خواهد کرد و در ادامه سخنرانی خلاق (تاک) نوید قویدل با عنوان «قصه‌ی شهر تصویر» را ارائه می‌دهد. و در انتهای برنامه پنل گفتگو با حضور محسن میر مهدی، آهنگساز و استاد دانشگاه؛ آروین صداقت کیش، منتقد و پژوهشگر موسیقی و شاهو محمودی، جامعه شناس، به تبادل نظر در مورد جایگاه موسیقی معاصر و جامعه ایران از دوران مشروطه تا به حال را بررسی خواهند کرد و آثار نُنُ را به عنوان نمونه‌ای شناخته شده از این نوع موسیقی تحلیل کرده و نسبت آن را با جریانهای سیاسی هنری در جامعه اروپا دهه شصت و هفتاد را بیان خواهند کرد.

نشست‌های الف در دومین سال خود بعد از این نیز برنامه‌ای با محوریت ساز پیانو خواهد داشت که از طریق فراخوان آهنگسازی آثاری انتخاب و در برنامه اسفند ماه معرفی و اجرا خواهند شد.

نیما عطر کار روشن، شروین عباسی و علی مرادی از موسسین این مجموعه هستند که در سال آینده نیز برنامه‌ها را ادامه خواهند داد.

این برنامه ۱۹ بهمن ماه شنبه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود ورود برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌باید از طریق سایت مجموعه الف اقدام به رزور کارت ورود در جلسه نمایند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «روز بلوا»


عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «روز بلوا»

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲ ؛ ارتش سری»


عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲ ؛ ارتش سری»

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / پنجمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر


عکس / پنجمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «مغز استخوان»


عکس / نشست خبری فیلم سینمایی «مغز استخوان»

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تلاش دولت برای تصاحب صوت و تصویر فراگیر ناکام ماند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دولت در حالی تلاش داشت سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر را به زیر مجموعه خود بیاورد که این فرایند قانون‌گذاری در مدت ۴ سال در شورای عالی فضای مجازی خاک می‌خورد!

به گزارش سینماپرس، طی سال‌های اخیر و با گسترش فضای مجازی، وی‌اودی‌ها (بستر تماشای صوت و تصویر) بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفتند. این استقبال هم از سوی سازندگان آثار نمایشی بود و هم از سوی مردم و نتیجه آن پایین آمدن هزینه محصول و استقبال مخاطبانی بود که حالا با هزینه کمتر می‌توانستند آثار مورد علاقه خود را تهیه کنند. اما این روزها بر سر مالکیت موسسه سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر (ساترا) جدال‌هایی پیش آمده و دولت تلاش دارد این سازمان را به یکی از سازمان‌های تحت نظارت خود تبدیل کند.

**ابلاغیه‌ای که ۴ سال خاک خورد!

نکته قابل توجه در تشکیل سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی این است که این سازمان با توجه به نظریه تفسیری مورخ ۱۳۷۹/۷/۱۰ شورای نگهبان ذیل اصول ۴۴ و ۱۷۵ قانون اساسی و ابلاغیه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مورخ ۱۳۹۴/۶/۲۲ خطاب به رئیس جمهور تشکیل شده است.  

متن دستور رهبر انقلاب پیرامون «صورت و تصویر فراگیر» که به آن استناد شده نیز، بدین ترتیب است: «مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیری در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصراً بر عهده سازمان صداوسیماست.»

پس از این دستور، «ساترا» با قوت بیشتری کار خود را ادامه داد و تا کنون نیز رسانه‌های زیادی از این سازمان مجوز گرفته‌اند.

**دولتی‌ها از کی به تکاپو افتادند؟

اما دعوا سر این سازمان پس انتشار نامه‌ای بالا گرفت که از سوی آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه ابلاغ شده بود.

در این نامه که ۲۸ دی ماه با شماره ۹۰۰۰/۱۷۸۴۳۹/۱۰۰ مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ به صورت رسمی منتشر شد، آمده است: مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصراً بر عهده سازمان صدا و سیما است طی نامه ابلاغ شد.

ضروری است مراجع قضایی و ستادی قوه قضاییه هرگونه استعلام درباره صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را از حیث پروانه فعالیت، مقررات و موضوعات مرتبط از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عمل آورند. بدیهی است، هر گونه فعالیت در این زمینه بدون مجوز آن سازمان غیر مجاز است.

پس از انتشار این نامه بود که پس از مدت کوتاهی دولتی‌ها به تکاپو افتادند که صورت و تصویر فراگیر را هم از آن خود کنند و بلافاصله ۲ روز بعد از نامه رئیس قوه قضاییه، یعنی ۳۰ دی ماه نامه‌ای با امضای محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور به غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس قوه قضاییه با موضوع «مسئولیت صداوسیما در خصوص صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن» منتشر و در آن اعلام شد که احتراماً این گونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است!

این مطلب درحالی اعلام شد که طبق آن چه که پیش‌تر گفته شد؛ تکلیف نظارت بر وی‌اودی‌ها مشخص شده است. همچنین در اساسنامه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در ۲۷ مهرماه ۱۳۶۲ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، در مقررات آن و در ماده ۷ اشاره شده است: تاسیس فرستنده و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در هر نقطه کشور در انحصار این سازمان بوده و چنانچه اشخاص حقیقی یا حقوقی اقدام به تأسیس یا بهره‌برداری از چنین رسانه‌هایی کنند از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل آمده و تحت تعقیب قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس،  با توجه به تصریح قانونی که وجود دارد جای تعجب است که چرا دولت به این ماجرا ورود پیدا کرد و ساترا را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع داد. این اتفاق در حالی افتاده که این موضوع از سال ۹۴ به شورای عالی فضای مجازی اعلام شده بود اما در دستور کار شورا قرار نگرفت و اجرایی شدن آن ابلاغ نشد. در این مرحله سازمان صداوسیما به عنوان یک وظیفه ذاتی به موضوع ورود پیدا کرد و سازمان مستقلی را برای نظارت بر تولیدات فضای مجازی چه در حوزه نظارت پس از انتشار و چه در حوزه پلتفرم تشکیل داده است.  

**عقب‌گرد به ۴ سال قبل

اینکه دولت تلاش داشت سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر را به زیر مجموعه خود منتقل کند، موضوعی است که این ساز و کار را ۴ سال به عقب می‌راند و در حالی که امروز ساختار این موضوع شکل گرفته و تقریبا تمام محتواها از نظارت برخوردار هستند، این تلاش تنها تخریب بنایی است که با تلاش و برنامه‌ریزی بنا شده است.

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تا به حال برنامه‌ریزی دقیقی در حوزه نظارت بر محتوای فضای مجازی انجام داده که از جمله آن می‌توان به رعایت قوانینی نظیر رعایت حقوق کودکان، رده بندی سنی (اهمیت رده‌بندی سنی و آگاهی کاربر از آن)، رعایت قواعد مشخص در پخش تبلیغات (تبلیغات گمراه کننده، محدودیت حجم تبلیغات در برنامه ها، اشتراک گذاری سود تبلیغات با تولید کننده محتوا) اشاره کرد.

**ساترا چه وظایفی دارد؟

توجه به حریم خصوصی کاربران جلوگیری از نقض آن و رعایت مالکیت معنوی در پخش آثار و … از جمله اقدامات دیگر ساترا به حساب می‌آید.

موضوع مهم تبلیغات در برنامه‌های کودکان که به آن اشاره شد این است که کاری که رسانه های وی. او. دی در دنیا انجام می دهند ایجاد قوانین سختگیرانه در حوزه کودکان است.

در گذشته این ۴ رسانه که سهم زیادی از بازار پخش آنلاین را در اختیار داشته اند، اگرچه اقدامات نسبتا کوچکی در حوزه کودکان انجام داده بودند ولی در مورد رعایت محتوای تبلیغاتی در میان برنامه های کودکان نظارت جدی نداشتند و همین مسأله می توانست مشکلات زیادی را در آینده ایجاد نماید.

یکی از موضوعات مهم دیگر در دنیا مسأله انحصار است. کشورهای متعددی امروزه از انحصار نت فلیکس و آمازون در حوزه VOD و سهم بالای محتوای آمریکایی در مصرف رسانه ای کاربران نگرانی دارند.

کشورهای اروپایی اقدامات زیادی کرده اند تا سهم محتوای درون کشور در مصرف رسانه ای کاربران افزایش یابد. از جمله الزام سرویس دهنده وی او دی به پخش حداقل درصد مشخصی از محتوای آن کشور در خدمات سرویس دهنده وی او دی.  
در کشور ما هم این مسأله اهمیت بالایی دارد و برای توسعه کسب و کار و تقسیم منصفانه بازار و جلوگیری از انحصار نیازمند قوانین ضد انحصار هستیم.

عدم اقدام برای مجوز توسط ۴ رسانه بزرگ که به حمایت دولت و وزارت ارتباطات از احترام به قانون سر پیچی می کردند نیز از موضوعات دیگری است که از اهمیت بالایی برخوردار است و در نهایت مجبور شدند که به قانون تن دهند.

بعد از قانونی شدن فعالیت سرویس دهنده های بزرگ، نظارت ساترا باید به طور جدی موجب کاهش تخلفات رخ داده بر روی این سرویس دهنده ها باشد.

سازمان تنظیم مقررات که یک سازمان حاکمیتی است به گفته ریاست آن در نشست خبری ۲۰ آبان ۹۸ به هیج وجه دنبال مشارکت در سود سرویس دهنده ها نیست و تنها دنبال حفظ منافع عمومی در پخش برنامه های حوزه صوت و تصویر آنلاین و ضابطه مند کردن رعایت حقوق کاربر در محتوای پخش شده است.

**رای تعیین کننده دیوان عدالت اداری

به گزارش فارس، اما در نهایت هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه «کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» در خصوص «ارائه خدمات صوتی، تصویری و پخش همگانی ماهواره‌ای» به عنوان بخشی از خدمات موضوع پروانه فعالیت اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی را با اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ابطال کرد.

با درخواست رئیس و ۹۰ نفر ازقضات دیوان عدالت اداری برای اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری نسبت به دادنامه شماره ۲۷۴۵ مورخ ۹۸.۹.۲۶ هیات عمومی، اعضای هیات در نشست مورخ ۱۵ بهمن ۹۸ با اعمال ماده ۹۱ قانون مذکور موافقت کردند و بر این اساس انتشار و پخش برنامه های صوتی و تصویری فراگیر، منحصراً در صلاحیت رسانه ملی قرار گرفت.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با اعلام این که اولا: ماده ۷ قانون اساسنامه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۶۲ که مقرر داشته: تأسیس فرستنده و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی در هر نقطه کشور در انحصار این سازمان بوده و چنانچه اشخاص حقیقی یا حقوقی اقدام به تأسیس یا بهره برداری از چنین رسانه هایی کنند از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل آمده و تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

ثانیا : ماده ۱۴ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب ۱۳۸۲که مقرر داشته: اختیارات و وظایف مربوط به این وزارت مندرج در این قانون شامل محدوده وظایف و اختیارات سازمان صدا و سیما و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمی شود و قوانین و مقررات مربوط به آنان به قوت خود باقی است.

ثالثاً: نظریه تفسیری شماره ۷۹.۲۱.۹۷۹ مورخ ۱۳۷۹.۷.۱۰ شورای نگهبان که اعلام داشته: مطابق نص صریح اصل چهل و چهارم قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران رادیو و تلویزیون دولتی است و تأسیس و راه اندازی شبکه های خصوصی رادیوئی و تلویزیونی به هر نحو، مغایر این اصل می باشد. بدین جهت انتشار و پخش برنامه های صوتی و تصویری از طریق سیستمهای فنی قابل انتشار فراگیر (همانند ماهواره، فرستنده، فیبر نوری و غیره) برای مردم در قالب امواج رادیوئی و کابلی غیر از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خلاف اصل مذکور است.

رای به ابطال مصوبه «کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» در خصوص «ارائه خدمات صوتی، تصویری و پخش همگانی ماهواره ای» به عنوان بخشی از خدمات موضوع پروانه فعالیت اپراتور ماهواره ای مخابراتی داد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

وقتی غلظت شوخی‌های جنسی و اروتیک، فیلم جدید قاسم‌خانی را شور می‌کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: پیمان قاسم خانی در نشست خبری «خوب، بد، جلف۲؛ارتش سری» که با حضور عوامل و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این حجم از شوخی های جنسی و اروتیک فیلم حاضر است این فیلم را با خانواده خود ببیند گفت: بستگی به خانواده دارد ولی من حاضرم این فیلم را با خانواده ام ببینم. این درحالی است که آنقدر دوز شوخی‌های جنسی و صحنه‌های اروتیک فیلم بالاست که این شبهه را ایجاد می‌کند این فیلم چگونه توانسته مجوز ساخت و حتی حضور در یک جشنواره ملی موسوم به فجر را بگیرد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» به کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی با حضور کارگردان، محسن چگینی (تهیه‌کننده)، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا (بازیگران)، آیدین ظریف (طراحی صحنه)، عباس عباسی (طراح چهره‌پردازی)، حسین ابولصدق (صداگذار)، میثم مولایی (تدوینگر) حسین جلیلی (مدیر فیلمبرداری)، علیرضا مجمع (منتقد) و با اجرای منصور ضابطیان امشب چهارشنبه شانزدهم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا مجمع (منتقد) بیان داشت: این فیلم در ادامه فیلم قبلی پیمان قاسم‌خانی است. تصورم این است که این فیلم استاندارد لازم برای یک فیلم کمدی را دارد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که پیمان قاسم‌خانی به جشنواره علاقه‌مند نیست زیرا این فیلم معیارهای لازم برای حضور در جشنواره را ندارد.

وی افزود: نکته دیگر «خاطره بازی» است که قاسم‌خانی در این فیلم روی آن دست گذاشته است.

پیمان قاسم خانی در ادامه نشست گفت: کارگردانی این فیلم به صورت مشترک با محسن چگینی بود و اگر از لحاظ تکنیکی پیشرفتی نسبت به کار قبلی من دیده می‌شود مدیون محسن است.

وی ادامه داد: توقع ما از جشنواره فیلم فجر این بود که مثل یک ویترین عمل کند و اگر کسی از فیلم خوشش آمد برایش تبلیغ کند. در جشنواره‌های فیلم ایران هیچ جایی برای فیلم‌های کمدی نیست اما اگر به واسطه این جشنواره اتفاق خوبی برای این فیلم بیفتد خوشحال می‌شوم.

سام درخشانی نیز درباره حضور خود در فیلم‌های کمدی عنوان کرد: زمانی که بحث مارکت پیش می‌آید بازیگر محدود می‌شود. من دوست دارم نقش‌های درام هم بازی کنم اما همیشه فیلم‌های کمدی مخاطب بیشتری دارند. سعی دارم در انتخاب‌هایم تعادلی بین فیلم‌های درام و کمدی برقرار کنم.

ریحانه پارسا هم درباره معروفیت خود پس از سریال «پدر» گفت: طبیعی است که یک بازیگر پس از بازی در اولین حضورش از خود راضی شود و بگوید دیگر برای چه باید تلاش کنم اما برای من این اتفاق نیفتاد. لحظه‌ای که تیتراژ قسمت آخر سریال «پدر» تمام شد به خودم گفتم که پس از پایان هر کار به آن تکیه نکنم.

او ادامه داد: اگر بعد از سریال «پدر» یک سریال با همان موضوع بازی می‌کردم می‌توانستم آن دو را کنار هم بچینم اما در حال حاضر نمی‌توان این کار را کرد زیرا به عنوان دومین کارم در یک فیلم سینمایی کاملا متفاوت بازی کردم.

حامد کمیلی نیز درباره نقش خود در این فیلم گفت: همیشه کنجکاو بودم که نقش‌های جدید بازی کنم فکر می‌کنم در این فیلم زیاد از خود همیشگی‌ام دور نبودم. از بازی در این فیلم راضی بودم و برایم تجربه جدیدی بود.

قاسم خانی همچنین درباره حضور علی اوجی در این فیلم تصریح کرد: از علی خواستم مانند یک «فک» در این فیلم بازی کند و همیشه آویزان باشد. او هم دقیقا همین کار را انجام داد. قول می‌دهم در «خوب، بد جلف ۳» نقش بهتری به او بدهم.

او با بیان اینکه این فیلم جهت‌گیری سیاسی ندارد، گفت: این فیلم هیچ جهت‌گیری سیاسی ندارد و اگر جریان سیاسی در آن دیده شده فقط برای پیش‌ رفتن فیلمنامه و جریان فیلم بوده است.

قاسم خانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا با وجود این حجم از شوخی های جنسی و اروتیک فیلم حاضر است این فیلم را با خانواده خود ببیند گفت: بستگی به خانواده دارد ولی من حاضرم این فیلم را با خانواده ام ببینم. همچنین وی در ادامه گفت: اینکه لفظ جنسی را به شوخی های فیلم اطلاق کنیم درست نیست. در این میان یکی از حضار گفت خب اگر اروتیک بگوییم چطور؟

قاسم خانی در پاسخ گفت: هرجور راحتید.

او ادامه داد: از مونا فرجاد برای حضور در این فیلم تشکر می‌کنم زیرا با اینکه نقشش چالش خاصی نداشت اما آن را پذیرفت.

وی افزود: از ستاره پسیانی عذرخواهی می‌کنم که نقشش به دست دوستان ممیزی شد اما اگر حذف نمی‌شد قطعا خیلی بیشتر می‌خندیدید. این فیلم در ابتدا ۱۸۲ دقیقه بود که با زحمات میثم مولایی به ۱۱۵ دقیقه رسید. خوشحالم که گوهر خیراندیش در آمریکا است وگرنه اگر ایران بود به خاطر قسمت‌های حذف شده فیلم ناراحت می‌شد.

او ادامه داد: این فیلم با قسمت اول تفاوت خاصی ندارد فقط از نظر ژانر کمی تفاوت وجود دارد. به این معنا که در قسمت دوم به ژانر کمدی اکشن نزدیک است.

پیمان قاسم خانی در پاسخ به این سوال که چرا یک فیلمی با چنین حجم شوخی های جنسی و سطح پایین و آن هم فیلمی از نوع تجاری باید در جشنواره ملی فجر حضور داشته باشد با عصبانیت گفت چون این سوال سطح پایین است جوابی نمی‌دهم!

گوهر خیراندیش هم طی تماس تلفنی در این جلسه مشارکت کرد و گفت: به پیمان عزیز از راه دور سلام عرض می‌کنم. دوست داشتم در کنارش باشم و این فیلم را با هم می‌دیدیم. نمی‌دانستم دقیقا کجای فیلم قرار دارم اما پس از تعریف این فیلم سریعا پیشنهاد بازی را پذیرفتم.

او ادامه داد: اگر کارگردان تشخیص می‌دهد که یک سری از صحنه‌ها باید حذف شود باید این کار انجام شود زیرا او بیشتر و بهتر می‌داند. امیدوارم تمام کسانی که به تماشای فیلم نشستند لذت برده باشند.

پیمان قاسم‌خانی ضمن تشکر از عوامل فیلمش گفت: از تمام عوامل که با تمام وجود کنار ما بودند تشکر می‌کنم، پژمان و سام مانند عضوی از خانواده ما بودند همچنین حامد کمیلی نیز من را سوپرایز کرد زیرا توقع این بازی خوب را از او نداشتم.

مشاهده خبر از سایت منبع