X

بایگانی تیر 9, 1399

دفتر سینمایی

تشریح رویکردهای جدید امور بین الملل رسانه ملی – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نشست تبیین رویکردهای جدید امور بین الملل صداو سیما برای حضور برنامه سازان شاخص در جشنواره ABU PRIZES ۲۰۲۰ در سالن کنفرانس امور بین الملل برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست تبیین رویکردهای جدید امور بین الملل سازمان برای حضور برنامه سازان شاخص در جشنواره ABU PRIZES ۲۰۲۰ امروز در سالن کنفرانس امور بین الملل برگزار شد.

علی فهیم دانش، مشاور رئیس و مدیرکل امور بین الملل رسانه ملی درباره این جشنواره گفت: در رویکرد نوین بخش بین الملل تلاش داریم حضور فعال، هوشمند و نتیجه محور در جشنواره‌های بین المللی داشته باشیم.

وی افزود: جشنواره بین المللی فرصتی است تا مخاطب خاص در عرصه جهانی با توانمندی‌های سازمان صدا وسیما که به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای دنیا است، آشنا شود.

فهیم دانش گفت: اقداماتی چند سال اخیر در زمان ریاست دکتر علی عسکری افتاده است که برنامه سازی‌های مطلوب و حضور پررنگ رسانه ملی در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، در داخل کشور و تلاش‌هایی که برای جذب مخاطب حداکثری است را نشان می دهد؛ یکی از نمودهای آن حضور در جشنواره بین المللی است که مردم خاص در خارج از کشور از توانایی آن آشنا باشند و آشنایی با برنامه سازی رسانه ملی یکی از تاثیرات آن است که برنامه‌های خود را روی آنتن شبکه‌های خارجی می‌بینیم.

وی عنوان کرد: با بخش برنامه های ما با فرهنگ ایران و گفتمان عالی جمهوری اسلامی در عرصه هنری بیشتر آشنا می شوند. این یک فرصت بی بدیل است که امکانات و توانایی های قابلیت های جمهوری اسلامی در خارج از مرز های جمهوری اسلامی شناخته شود.

مشاور رئیس و مدیرکل امور بین الملل رسانه ملی گفت: امسال برای اولین بار دبیر خانه ای در امور بین الملل رسانه ملی ایجاد کرده ایم و تولیدات رادیویی و تلویزیویی که همکاران تولید کرده اند، توسط یک گروه آشنا به اتمسفر بین المللی مورد بازبینی قرار دادند و مواردی که قابلیت عرضه در فضای بین الملل داشته آنها را جمع آوری کردیم و برخی از آنها قابلیت عرضه در جشنواره های بین المللی داشته آنها را محک زده ایم و انتخاب کرده ایم.

فهیم دانش گفت: در میان آثار ۹ اثر در رادیو و ۸ اثر در تلویزیون انتخاب کرده ایم. محور جدید این جشنواره احترام، شناخت، پذیرفتن خود و دیگران است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از تولیدات تلویزیونی شامل آثار شاخص استان‌ها است. برنامه‌هایی برای سایر ادیان خواهیم داشت و همچنین در زمینه محیط زیست آثاری را در جشنواره داریم.

فهیم دانش اظهار کرد: آموزش فرهنگ تولید آثار داخلی به افراد و برگزاری دوره‌های تخصصی و انتقال تجربه در برنامه سازی و همچنین حضور و به کارگیری از تجربه برنامه سازان موفق یکی از اهداف ما است. تلاش ما این است تا در جشنواره‌های بین المللی به سمت تجاری سازی برویم و حتی از تجربه‌های گذشته خود نیز استفاده و هم افزایی به دیگر نهادها داشتیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«خاطره نمناک» و «این سو، آن سو» در «گلدن کوکر» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دو انیمیشن ایرانی با نام های «خاطره نمناک» ساخته مسعود قدسیه و «این سو، آن سو» به کارگردانی لیدا فضلی به بخش مسابقه جشنواره «گلدن کوکر» بلغارستان راه پیدا کردند.

به گزارش سینماپرس، ۲ انیمیشن ایرانی با نام های «خاطره نمناک» ساخته مسعود قدسیه و «این سو، آن سو» به کارگردانی لیدا فضلی که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شدند، به بخش مسابقه جشنواره «گلدن کوکر» بلغارستان راه پیدا کردند.

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «گلدن کوکر» از ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه ۹۹ در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان برگزار می‌شود و در بخش مسابقه انیمیشن کوتاه این جشنواره (فیلم‌های زیر ۱۰ دقیقه) ۲ فیلم «خاطره نمناک» ساخته مسعود قدسیه و «این سو، آن سو» به کارگردانی لیدا فضلی به نمایش گذاشته می‌شوند.

در این بخش، ۴۸ فیلم از کشورهای ایران، آلمان، آرژانتین، انگلیس، آمریکا، بلغارستان، ژاپن، هند، کره شمالی و… شرکت دارند.

این جشنواره همه‌ساله در اردیبهشت‌ برگزار می‌شد و امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا به ماه شهریور موکول شده است.

در انیمیشن «خاطره نمناک» دختر و پسری مشغول بازی در کنار تپه‌ای هستند، دختر به یکباره گم می‌شود و پسر در تمام طول عمر خود به دنبال دختر می‌گردد.

این فیلم پیشتر برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «سیور دو وگا» پرتغال شده بود.

در خلاصه داستان انیمیشن «این سو، آن سو» نیز آمده است: «هیچ مرزی نمی‌تواند مانع شکل‌گیری دوستی‌ها و محبت بین کودکان شود. کاش به‌راستی دنیای بزرگسالان هم مانند دنیای کودکان پُر از صلح و دوستی باشد.»

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سینما دست آقازاده‌های هنری افتاده است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال «تبریز در مه» گفت: نقش های خوب سینما به افراد خاص و عده محدودی می رسد، سینما دست آقازاده‌های هنری افتاده است، افرادی که در خفا از آقازاده بودن دیگران گلایه دارند اما خودشان آقازاده سینمایی شده اند.

به گزارش سینماپرس، فقیهه سلطانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» پس از بازگشایی تماشاخانه‌های تئاتر گفت: تئاتر ماه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بود، من فکر می‌کنم چاره‌ای جز آغاز دوباره تئاتر نداشته‌ باشیم، به عنوان مثال گروه نمایش «یه گاز کوچولو» برای این اثر زحمات بسیاری کشید، تمرینات بسیاری انجام شد و من در مقام کارگردان نمی‌خواستم زحمت گروه به هدر برود.  

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر نگاه شخصی من برای اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» باید این مسئله را در نظر داشت که اتمام قطعی بیماری کرونا هنوز زمانبندی مشخصی ندارد و ما نمی‌توانیم کلا دست از کار بکشیم تا یک روز بالاخره کرونا تمام شود، این بازگشایی در حالی است که اتفاقا به نظر من تئاتر ضرر خاصی ندارد و از خیلی حرفه‌های دیگر که پیشتر آغاز به کار کرده‌اند امنیت جانی بیشتری نسبت به بیماری کرونا دارد. زیرا در سالن نمایش اگر فاصله رعایت شود هیچکس به دیگری حرف نمی زند و به همین دلیل خطری شخصی را تهدید نمی‌کند.  

هیچ وقت ممنوع الکار نبوده و نیستم/بازیگری دست آقازاده‌های سینمایی افتاده است/////////یکشبنه

سلطانی با اشاره به شایعه ممنوع الکار شدنش افزود: من به هیچ وجه ممنوع الکار نبودم، اصلا دلیلی برای این اتفاق وجود نداشته است، اتفاقا با وجود مراقبت از فرزندم تا حد امکان فعالیت داشتم، اما برخی در این میان شایعه ساختند که من ممنوع الکار شدم که به هیچ وجه درست نیست.  

بازیگر فیلم سینمایی «صورتی» تئاتر را کم خطرترین شغل در ایام کرونا دانست و اضافه کرد: وقتی نمایشی روی صحنه می‌رود مخاطبان ماسک زده و در طول اجرا تنها تمرکزشان روی اثر است، با توجه به تخصیص نصف ظرفیت سالن فاصله افراد هم با یکدیگر به صورت اصولی رعایت شده پس ترسی از واگیر کرونا در این اماکن وجود ندارد. علاوه بر این در اکثریت نمایشها بازیگران هفته‌ای یکبار تست کرونا می دهند تا خطر به کمترین حالت ممکن برسد.  

وی درباره حمایت مرکزهای نمایشی از اجرای آثار پیشتاز در بازگشایی تماشاخانه ها تاکید کرد: آن طور که به گروه ما اعلام شد قرار است که بیست درصد همیشگی فروش که از سوی مرکز هنرهای نمایشی دریافت می‌شد به گروه برگردانده شود، البته نکته عجیب آنجاست که اگر قرار بر بخشش آن مبلغ هست چرا آن را یکبار دریافت می کنند که بخواهند دوباره به ما پس دهند.  

این کارگردان تئاتر با اشاره به رسالت هنر تئاتر در وضعیت کنونی اظهار کرد: گروه ما نمایش «یه گاز کوچولو» را به امید گیشه روی صحنه نبرده است، ما در تلاش هستیم تا این هنر در وضعیت بد کنونی زنده بماند، ما سعی می‌کنیم با رعایت تمامی نکات ایمنی شروع کننده ای باشیم تا بار دیگر مخاطب وارد سالن نمایش شود. تمام تلاش ما آشتی دوباره مردم با تئاتر در شرایطی است که ماه‌ها از هنر دور بوده اند.  

https://cinemaoffice.ir/wp-content/uploads/2020/06/fun2234.jpg

وی با اشاره به سرمایه گذاری شخصی خود برای روی صحنه بردن نمایش «یه گاز کوچولو» افزود: من هیچ وقت سرمایه دار و سرمایه گذار نبوده و نیستم اما این تئاتر را با هزینه شخصی آماده کردم، البته در این بین تمامی عوامل گروه همکاری بسیار زیادی با من داشتند و همراهانه کنار من ایستادند. خوشبختانه در این نمایش با افراد حرفه‌ای تئاتر همکاری می‌کنم و با عشق به این اثر نگاه می‌کنند.  

این بازیگر سینما و تئاتر درباره بازخورد روی صحنه بردن نمایش «یه گاز کوچول» تاکید کرد: برخی هستند که شاید با بازگشایی تئاتر کاملا مخالفند اما من خوشخبتانه تنها امید و شوق دریافت کردم، تاکنون حتی یک نظر مخالف هم نسبت به اینکه در زمان فعلی روی صحنه تئاتر می روم نداشته‌ام و اکثریت اطرافیانم مرا تشویق به این کار کرده اند.

وی در همین راستا ادامه داد: من به تمامی مخالفان بازگشایی تئاتر هم حق می‌دهم آنها بدون شک به مسائل مختلف همچون مسائل مالی تئاتر در شرایط فعلی نگاه درستی دارند اما اینکه این اتفاق را حکم کنند را درست نمی‌دانم، البته حمایت از اهالی تئاتر در شرایط فعلی حق مسلم تمامی هنرمندان این عرصه است، حال اگر ما جان بر کف روی صحنه آمده ایم بحش جداست و دلیلی نمی‌شود که دیگران از حق خود بگذرند.  

هیچ وقت ممنوع الکار نبوده و نیستم/بازیگری دست آقازاده‌های سینمایی افتاده است/////////یکشبنه

سلطانی با اشاره به وجود مافیای بزرگ سینما ادامه داد: نقش های خوب سینما به افراد خاص و عده محدودی می رسد، سینما دست آقازاده‌های هنری افتاده است، افرادی که در خفا از آقازاده بودن دیگران گلایه دارند اما خودشان آقازاده سینمایی شده اند. به همین دلیل نقش‌های مهم و جذاب به من و یا امثال من نمی رسد تا بتوانیم بار دیگر توانایی خودمان را محک بزنیم.  

بازیگر سریال «تبریز در مه» درباره کم کار شدن خود در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون تصریح کرد: شاید از قاب دوربین دور شده باشم اما در عرصه تئاتر مدام در حال فعالیت بوده‌ام، نقش‌های کوتاهی هم در آثار سینمایی بازی کردم، در کل یکی از دلایل دوری من از سینما فرزندم خردسالم بود، حال که وی بزرگتر شده قصد دارم بار دیگر با قدرت به این عرصه برگردم.  

این بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به علاقه شخصی به کارگردانی خاطرنشان کرد: ورود من به سینما و تئاتر به عشق کارگردانی بود، همیشه دغدغه کارگردانی را داشته و دارم و امیدوارم در ادامه راه بتوانم به خوبی این اتفاق را پیش ببرم، کارگردانی در تئاتر هم مقدمات این نگاه من به سینماست.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

هیئت مدیره جدید انجمن صنفی شرکت‌های نمایش آنلاین انتخاب شدند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی نوبت اول انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین صبح امروز، نهم تیرماه در محل خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضور اعضای انجمن و همچنین نماینده اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تهران برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی نوبت اول انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین صبح امروز، نهم تیرماه در محل خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضور اعضای انجمن و همچنین نماینده اداره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیات رئیسه برای نظارت و اداره جلسه، گزارش‌های مربوطه در خصوص عملکرد انجمن ارائه و در ادامه انتخابات اعضاء اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرس برگزار شد که پس از شمارش آرای حاضران، اعضا به این شرح انتخاب شدند.

اعضای اصلی هیئت مدیره:

محمد صراف

 محمدعلی یوسفی زاده

 مهدی داوری

مهرداد شاملو

 علی مجیدی

اعضای علی‌البدل هیئت مدیره:

 محمدعلی خطیبی

 حسن احمدی

بازرس اصلی: سعید نوروزی

بازرس علی البدل: فرزانه دلاوری

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

لزوم استفاده از نام‌های ایرانی برای فیلم‌ها/ممنوعیت استفاده از واژگان خارجی در دیالوگ‌ها – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: امروز در جلسه شورای پاسداشت زبان فارسی مقرر شد تا از نام های ایرانی برای فیلم ها استفاده شود و واژگان خارجی در دیالوگ ها به کار نرود.

به گزارش سینماپرس، چهارمین جلسه کارگروه دائمی شورای پاسداشت زبان فارسی با دستور جلسه ارائه گزارش اعضای کارگروه از اقدامات دستگاه‌های متبوع خود در مورد بند۲ مصوبات جلسه مورخ ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور پاسداشت زبان فارسی گفت: متأسفانه در بخش‌های مختلف اعم از سینما، تئاتر، موسیقی، کتاب و… شاهد استفاده از واژگان بیگانه هستیم.

وی ادامه داد: سه دستگاه به ترتیب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شهرداری تهران و سازمان نظارت بر اماکن نیروی انتظامی تلاش‌های زیادی برای مقابله با واژگان خارجی داشته‌اند، همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دستور دادند نماینده‌ای از معاونت حقوقی دولت در کنار کارگروه دائمی شورای پاسداشت زبان فارسی قرار بگیرند تا در مورد مسائل حقوقی نظرات کارشناسی را ارائه کنند.

شالویی یادآور شد: خوشبختانه با اداره‌کل موسیقی، هنرهای نمایشی و… هماهنگ کردیم تا در کارهای هنری از واژه‌های فارسی استفاده کنند، همچنین با مسئول سازمان سینمایی نیز جلساتی داشتیم و مقرر شد از این پس نام‌های ایرانی برای فیلم‌ها در نظر گرفته شود و در دیالوگ‌ها از واژگان خارجی استفاده نکنند.

مشاور وزیر در امور پاسداشت زبان فارسی تأکید کرد:  یکی از راهکارها برای جلوگیری از وجود شرکت‌های تبلیغاتی با نام‌های غیرایرانی این است که هر دستگاهی در اولین مراجعه ارباب رجوع برای نامگذاری از ثبت هرگونه نام خارجی ممانعت کند.

شالویی در مورد قانون منع استفاده از اسامی خارجی توضیح داد: برای تطبیق درست اسامی دولت و مجلس قانون را تصویب و فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی را به عنوان مرجع تشخیص قرار دادند.

وی افزود: متأسفانه کلاس‌های ادبیات، انشاء، املاء و زبان فارسی خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و این در حالی است که اشتیاق به زبان فارسی را باید از کودکی در دانش‌آموزان نهادینه کرد، عملکرد ضعیف در این بخش باعث شده است که دانش‌آموزان نسبت به یادگیری زبان‌های دیگر اشتیاق نشان بدهند.

در ادامه این جلسه حبیب‌الهی مشاور معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما بیان کرد: باتوجه به اهمیت زبان و ادبیات فارسی ضرورت انتخاب واژه‌های فارسی در تبلیغات اجباری است و چنانچه تبلیغاتی خارج از این قاعده عمل کند از پخش آن معذور خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سازمان صدا و سیما با همکاری فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی درخواست‌نامه به نام «فارسی یار» تعبیه شده است تا گویندگان، مجریان، بازیگران و … برای استفاده بهینه از واژگان فارسی از آن استفاده کنند، همچنین تفاهم‌نامه‌ای با فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی تنظیم و به امضا رسیده است تا زبان و ادبیات فارسی بیشتر در مجموعه صدا و سیما مورد توجه قرار بگیرد.

پارسامهر نماینده سازمان ثبت احوال کشور نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه سالیانه یک و نیم میلیون شناسنامه از سوی این سازمان صادر می‌شود، گفت: این آمار به این معناست که ما سالیانه یک و نیم میلیون نام در کشور ثبت می‌کنیم، براساس آمارها بیشترین اسامی ثبتی ایرانی اسلامی و محلی قبیله‌ای است، در این میان در برخی نام‌ها شاهد الگوهای نامفهوم و خارجی هستیم.

وی افزود: باید با نام‌گذاری درست فرهنگ ایرانی را به فرزندان خود منتقل کنیم، این اتفاق روند پایداری در انتقال فرهنگ ایرانی به نسل‌های آینده را خواهد داشت، البته اگر یک نام به ترتیبی با اسامی ایرانی پیوند داشته باشد به عنوان یک نام ایرانی می‌پذیریم، زیرا بسیاری از نام‌های محلی و باستانی با نام‌های خارجی مشترک است، با این وجود ثبت سالانه ۱۲۰۰ نام جدید در سازمان ثبت احوال کار را بسیار دشوار کرده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

ترجیح دادم «محسن قاضی مرادی» در خانه تحت درمان باشند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مهوش وقاری آخرین وضعیت جسمانی محسن قاضی مرادی و دلیل تحت درمان بودن او در خانه را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت در گفت و گو با خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جسمی قاضی مرادی گفت: در دو هفته گذشته یک حالت غیر طبیعی  داشتند و دچار تب شدند خیلی نسبت به این شرایط ترسیدم. اما خوشبختانه حالشان نسبت به روزهای گذشته بهتراست.

وی ادامه داد:قرار بود در بیمارستان بستری شوند، اما به دلیل شیوع کرونا ترجیح دادم در خانه تحت درمان باشند.

گفتنی است محسن قاضی‌مرادی به دلیل بیماری پارکینسون چند سالی  قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

جزییات بینال سرامیک تشریح شد/ به حضور نگاه‌های متنوع معتقدیم


جزییات بینال سرامیک تشریح شد/ به حضور نگاه‌های متنوع معتقدیم

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

از تلاش ناکام برای تصویب اساسنامه جدید تا درگیری لفظی شدید/ انتخابات هیأت مدیره جدید به زودی برگزار می شود؟! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بر اساس شنیده های سینماپرس روز گذشته در روند برگزاری مجمعی که به اصرار برخی مدیران خانه سینما در ایوان شمس برگزار شده بود درگیری شدید لفظی میان رئیس هیأت مدیره خانه سینما با برخی روسای صنوف به وجود آمده و تمامی اعضای شرکت کننده در این مجمع به اتفاق با اساسنامه جدیدی که مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره فعلی این نهاد درصدد تصویب آن بودند مخالفت کردند.

به گزارش سینماپرس از شب گذشته تاکنون برخی از روسای صنوف و اعضای حاضر در مجمع که تمایلی برای افشای نام شان نداشتند طی تماس با سینماپرس و تقدیر از مواضع شفاف این رسانه در خصوص خانه سینما، خواستار انعکاس اخبار این مجمع عجیب در بحران کرونا شدند!

در همین راستا و بر اساس شنیده های سینماپرس در این جلسه که بیش از ۴ ساعت طول کشیده، اساسنامه ای بر اساس قانون وزارت کار در اختیار اعضای حاضر قرار گرفته تا به تصویب برسد که تمامی حاضران به اتفاق با این اساسنامه یک جانبه که در آن تنها منافع مدیرعامل و هیأت مدیره خانه سینما در نظر گرفته شده بوده، مخالفت کردند و همین مخالفت منجر به درگیری شدید لفظی بین رئیس هیأت مدیره با دیگر اعضای شرکت کننده در مجمع شده است. برخی شنیده ها حاکی است در اساسنامه جدید مدت فعالیت هیأت مدیره و مدیرعامل خانه سینما دچار ابهام جدی بوده است!

بر همین اساس قرار شده تا هیأت مدیره به زودی یک هیأت کارشناسی را برای بازنگری اساسنامه جدید به کار گیرد. اما آنچه مهم است اینکه احتمالاً به زودی انتخابات هیأت مدیره جدید خانه سینما بر مبنای همان اساسنامه قدیمی برگزار می شود؛ اتفاقی نیک که می تواند موجبات خرسندی بخش اعظمی از اهالی سینما را که انتقادات جدی نسبت به دیکتاتورمآبان فعلی خانه سینما داشتند گردد.

اما نکته ای که در شب گذشته باعث شگفتی همه اعضای حاضر در مجمع شده این بوده که وکیل خانه سینما در جلسه عنوان کرده در جریان نگارش این اساسنامه جدید نبوده و این اتفاق در حالی بوده که مدیران خانه سینما اصرار داشتند که ما برای تنظیم اساسنامه جدید حقوقدان به کار گرفته ایم!

حال باید دید تکلیف خانه سینما که طی سال های اخیر عملکردش با انتقادات جدی و دامنه دار اهالی سینمای کشور روبرو شده به کجا خواهد رسید؟ آیا روزی می رسد که این نهاد بر مبنای کار صنفی به اعضای خود خدمات ارائه دهد یا همچنان با سیاسی کاری و رفتار دیکتاتورمآبانه اداره خواهد شد؟

 

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نوسازی تالار وحدت بررسی شد/ ملاقات مجازی با مدیر اتریشی


نوسازی تالار وحدت بررسی شد/ ملاقات مجازی با مدیر اتریشی

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بلیت‌فروشی کنسرت ۴ خواننده متوقف شد/ پشت‌پرده یک گرانفروشی عجیب!


بلیت‌فروشی کنسرت ۴ خواننده متوقف شد/ پشت‌پرده یک گرانفروشی عجیب!

مشاهده خبر از سایت منبع