X

بایگانی آبان 11, 1399

دفتر سینمایی

سجاده چی: امروزه پدیده ای به عنوان سینمای دینی نداریم!/ سبک زندگی و شیوه های تربیتی باعث شده تا کمتر شاهد تولید فیلم های ارزشی و مومنانه باشیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مهدی سجاده چی فیلمنامه نویس سینما گفت: امروزه پدیده ای به عنوان سینمای دینی نداریم و تنها اندک فیلمسازان مومنی داریم که باور الهی دارند و به دلیل دغدغه مند بودن شان می خواهند در حوزه دین فعالیت داشته باشند از سوی دیگر افرادی هم هستند که چنین دغدغه و باورمندی ندارند و یا در اولویت شان نیست که دست به تولید چنین آثاری بزنند.

فیلمنامه نویس فیلم های سینمایی «سوفی و دیوانه» و «روز سوم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این برای ما یک بزنگاه هست که چگونه می توانیم فیلم هایی با گرایش دینی بیشتر و تأثیرگذارتر تولید کنیم. ما در این حوزه دچار چالش و پارادوکس هستیم که ظاهر را بر باطن ترجیح می دهیم؛ بی شک یک فیلمساز مومن در سبک زندگی و شیوه تربیتی اش تفاوت بسیار زیادی با سایر فیلمسازان وجود داشته و دلیل گرایش وی به سینمای دینی هم همین شیوه تربیتی اش است.

وی سپس با بیان اینکه سبک زندگی و شیوه های تربیتی باعث شده تا کمتر شاهد تولید فیلم های ارزشی و مومنانه باشیم تصریح کرد: امروزه شاهدیم کارگردانانی که از سال ها قبل شروع به فعالیت در سینمای دینی کردند کمرنگ شده اند و فیلمسازان جوان هم دیگر گرایشی برای حضور در عرصه سینمای دینی ندارند و دلیل اصلی این اتفاق آن است که جامعه آن ها را نمی سازد.

سجاده چی در همین راستا خاطرنشان کرد: این جامعه است که فیلمساز را به سمت مضامین و موضوعات سوق می دهد. متأسفانه هیچ چیز در سینما حاصل برنامه ریزی ما نیست، حاصل آن چیزی است که فیلمسازان یاد می گیرند و باور می کنند و جزو ارزش های آن ها است. پس ما اگر در حال حاضر فیلم های ارزشی و مومنانه کمتری می بینیم اشکال از جای دیگری است.

این فیلمنامه نویس سپس با بیان اینکه اصولاً طبقه بندی کردن سینما به دینی و غیر دینی را می توان هم کاری صحیح دانست و هم نادرست اظهار داشت: حسن این اتفاق آنجا است که ما وقتی نوع سینما را طبقه بندی می کنیم می توانیم شناخت بیشتری به سینما داشته باشیم. این اتفاق به عنوان یک پدیده کلی به ما کمک زیادی می کند، به ما آمار می دهد و آمار به ما برای برنامه ریزی های آتی در سینما کمک می کند اما عیب این طبقه بندی نیز آنجا است که به نوعی میان سینماگران دوگانگی و تفرقه ایجاد می نماید که باید جلوی آن گرفته شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

لشگری قوچانی: ما به مرگ سینما رسیده ایم!/ فقدان استراتژی، نگاه های سیاسی و جناحی، باندبازی و لابی گری دلیل اصلی افول سینما است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما در خصوص دست خالی مدیریت سینما در سال آخر حیات دولت گفت: ما این روزها به مرگ سینما رسیده ایم؛ سینمای ایران مدت ها مانند بیمار محتضری بود که متأسفانه مسأله کرونا و فقدان برنامه ریزی و سیاست گذاری از سوی مسئولان برای عبور از بحران های پیش روی آن، سرعتش برای رفتن به سمت مرگ را بیشتر کرد!

تهیه کننده فیلم های سینمایی «قاتل اهلی» و «عصر یخبندان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اگر ما امروز به این وضعیت بحرانی در سینما رسیده ایم به دلیل فقدان استراتژی، نگاه های سیاسی و جناحی، باندبازی و لابی گری دلیل اصلی افول سینما است!

وی ادامه داد: پول های کثیف و پول های بادآورده که منشأ آن از بودجه بیت المال است و از سفره مردم برداشت می شود دلیل اصلی افول سینما را رقم زده است. بی تردید وقتی در سینما پول سالم نباشد، هنرهفتم رو به خاموشی می رود. جاهای دیگر هم همین است! اقتصاد ناسالم همه جا را نابود می کند!

لشگری قوچانی خاطرنشان کرد: مسأله کرونا هم سرعت سقوط سینما را تشدید کرد و باعث شد اختلاف طبقاتی بین اهالی سینما بیشتر شود و میزان بیکاری و خانه نشینی هنرمندان سرعت بگیرد.

وی تأکید کرد: البته خانه نشینی نخبگان و پیشکسوتان سینما پیش از این هم وجود داشت که همین مسأله آسیب زیادی بر پیکره سینمای کشور وارد کرد. نداشتن برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب و اصولی به سینما آسیب زد.

این سینماگر سپس با بیان اینکه متأسفانه دولت دغدغه فرهنگ و هنر و سینما ندارد اظهار داشت: من امیدوارم دولت بعدی اجازه ورود پول کثیف به عرصه فرهنگ و هنر را ندهد! مسئولان دولت باید سیاست جدید ارائه بدهند. باید از سینمای آنلاین حمایت کنند. گردش پول سینما باید سالم شود و هنرهفتم بتواند به چرخه سالم خود بازگردد. اعمال سلیقه های شخصی باید از بین برود.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «خط ویژه» و «هفت ماهگی» متذکر شد: همه ما باید بدانیم و آگاه باشیم که پول ناسالم برکت ندارد. در ۲ دوره آقای روحانی این پول ناسالم بود که آسیب زیادی به سینما وارد کرد. لابی گری و باندبازی ها بود که سینما را به سمت قهقرا برد. سوأل بنده این است که چرا برخی از قوم و خویش های سیاسیون پیشین در برخی نهادهای مهم سینما مدیر شدند؟

وی در خاتمه اظهاراتش افزود: مدیر سینما باید برآمده از دل اهالی سینما باشد. باید متخصص باشد، یک مدیر سینمایی هرگز نباید جناحی و سیاسی باشد. باید از متخصصان خود سینما برای مدیریت انتخاب شوند در غیر این صورت ما همواره شاهد این آسیب ها به شکل فزاینده تری در سینما خواهیم بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تماشاخانه «تئاتر مستقل تهران» تعطیل شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر تماشاخانه «تئاتر مستقل تهران» در صفحه اینستاگرام این تماشاخانه، از تعطیلی آن در پی لغو اجراهای مراکز هنری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی کوشکی، بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر تماشاخانه «تئاتر مستقل تهران» در صفحه اینستاگرام تماشاخانه از بقیه افراد خواست که «برای تئاتر مستقل تهران ابراز تاسف نکنند» و نوشت:

«تئاتر مستقل تهران» در سال‌های آغازین دهه ۹۰ با تمام کمبودها و سختی‌ها بنا شد و این تازه سرآغاز راه و حداقل کوشش ما بود برای جامه عمل پوشاندن به رویای تأسیس کمپانی (شرکت/مؤسسه) تئاتر در ایران، آن‌ هم پس از چندین دهه ممانعت و رخوت؛ تا امکان و مجالی باشد که هر گروه تئاتر فعال، مکانی در اختیار داشته باشد که بتواند تمرین کند، داشته هایش را آموزش بدهد و تجربیاتش را به اجرا درآورد.

خوشبختانه کمپانی «تئاتر مستقل تهران» به این مهم دست یافت. چند سال تجربه اندوخت و با وجود تمام کاستی‌ها و ناملایمات راه را برای گروه‌های دیگر نیز هموار ساخت اما متاسفانه امروز در ماه‌های پایانی قرن، باید اعلام کنیم به دلیل عدم حمایت و سنگ‌اندازی‌های فراوانِ بدخواهان، سرنوشت تاریخی تئاترهای خصوصی پیشروی ایران در ابتدای قرن، بار دیگر رخ نشان داده و گریبان‌گیر ما شده و این کمپانی جز تعطیلی امکانی پیش روی خود نمی‌بیند.

اینکه چه عزمی وجود داشت که شکل‌گیری اصولی کمپانی‌های تئاتر در ایران به ثمر ننشیند موضوع بحث نیست؛ اما روشن است که در ایران، امکان تحقق این امر خطیر وجود دارد و دیر یا زود مسیر خود را از لابه‌لای دست‌های آلوده مسدود کنندگان فرهنگ و هنر پیدا خواهد کرد.

«چون ققنوس برخواهیم خواست»

با احترام: مصطفی کوشکی با همراهی هستی حسینی، مهدی کوشکی، شهروز دل‌افکار، باقر سروش، نازآفرین کاظمی، مینو سیدجلالی و جمع بزرگی از نویسندگان، کارگردانان، طراحان و بازیگران گروه تئاتر مستقل تهران.

تماشاخانه «تئاتر مستقل تهران» تعطیل شد

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اگر به گذشته برگردم و ۵۰ فیلم داشته باشم، شاید ۳۰ مورد آن‌ را پاک کنم! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علیرضا خمسه با حضور در برنامه «چهل تیکه» از تجربه حضورش در سریال پایتخت گفت.

شب گذشته علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان برنامه «چهل تیکه» شبکه نسیم بود و درباره حضورش در سینما گفت: من سینما را با بهرام بیضایی شروع کردم و برای همین همیشه منتظر بودم کارها و آثار بهتری داشته باشم؛ ولی جبر روزگار و بازی‌های زندگی گاه بر وفق مراد نیست. گاه در شرایطی قرار گرفتم که به خاطر حرفه و امرار معاش تن به بازی در فیلم‌هایی بدهم که دوستشان نداشتم.

وی ادامه داد: اگر به گذشته برگردم و ۵۰ فیلم داشته باشم، شاید ۳۰ مورد آن‌ را پاک کنم؛ چون فیلم‌هایی بودند که خیلی به صداقت و ماهیت آنها باور نداشتم.

خمسه درباره تجربه حضورش در سریال پایتخت هم عنوان کرد: پایتخت برای من تجربه جالبی بود؛ آشنا شدن با گروهی که بیشترشان جوان بودند و نام و آوازه‌ای نداشتند اما پر از آرزو، ایده و انرژی بودند برایم بسیار خوشایند بود. تیم پایتخت یک راز مگو دارد که اسمش مشخص است، راز مگو؛ اما من این راز را می‌گویم. اگرچیزی در جلوی دوربین زیبا به نمایش در می آید، حتما پشت صحنه هم آن زیبایی هست. اگر یک تیم هنری در مدت ۱۰ سال و برای ساخت چند فصل از یک سریال کنار هم هستند، فقط قصه، بازی و کارگردانی راز ماندگاری آنها نیست. بلکه یک دنیا زندگی،  عاطفه و تار و پود بودن آنها را کنار هم قرار داده است.

خمسه اظهار کرد: به محض اینکه من «علیرضا خمسه» احساس کنم اگر نباشم، این سریال زمین می‌خورد خراب کرده ام. من در فصل ششم نبودم، اما جویای احوال دوستانم بودم. پنجعلی عضوی از خانواده‌ بود که حرف نمی‌زد؛ اما مهربانی و عشق داشت.

این بازیگر درباره کودکی خود هم توضیح داد: من چند شکل مختلف در کودکی را تجربه کردم؛ بسیار سر به زیر، بسیار آرام، بسیار شیطون، بسیار درس خوان، بسیار تنبل و … . می‌توانم بگویم که مثل نام برنامه شما، کودکی من چهل تیکه‌ بود!

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

یادی از بنیان گذار برنامه «گلها» در رادیو فرهنگ


برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» رادیو فرهنگ امروز (یکشنبه) ۱۱ آبان ماه به یاد بنیان‌گذار برنامه‌های موسیقی محور رادیو پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سینمای ایران سینمای ورشکسته است/مخالف حضور اتحادیه تهیه کنندگان در خانه سینما هستیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سیدضیا هاشمی از جدایی قریب الوقوع اتحادیه تهیه کنندگان از خانه سینما خبر داد و تاکید کرد مخالف حضور این اتحادیه در خانه سینما هستند.

به گزارش سینماپرس، سید ضیا هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان در برنامه تلویزیونی «افق سینما» که روز جمعه ۹ آبان ماه با اجرای سعید الهی روی آنتن شبکه افق رفت در ابتدای برنامه درباره نقش دولت در ساخت آثاری با موضوع انقلاب و دفاع مقدس گفت: ما در دولت آقای روحانی هیچ برنامه مدونی درباره فرهنگ و سینما مخصوصا تلاشی در جهت ساخت آثار استراتژیک ندیدیم. آقای انتظامی مسئول سازمان سینمایی شناختی از سینما ندارد و در مسند سینمای کشور نشسته است و هیچ کمکی به سینما نکرده است. البته ما در سال آخر تمام دولت ها شاهد این از هم گسستگی بودیم.

موضوعات استراتژیک آثاری هستند که بازگشت سرمایه ندارد

هاشمی در پاسخ به انتقاد سعید الهی نسبت به بی توجهی صنوف تهیه کنندگان به تولید و ساخت فیلم هایی با موضوعات استراتژیک گفت: فیلم های با موضوعات استراتژیک به خصوص سینمای انقلاب و دفاع مقدس آثاری هستند که بازگشت سرمایه ندارد لذا باید این اتفاق توسط نهادهایی رقم بخورد که ظرفیت ساخت این آثار را دارد. نهادی مانند انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شاید بودجه ای برای ساخت اثر ندارد ولی می تواند به واسطه ارتباطش با نهادها و ارگان های نظامی، تسهیل گر ساخت آثار با موضوعات دفاع مقدس و استراتژیک شود.

سینمای ایران سینمای ورشکسته است

وی ادامه داد: بخش خصوصی اگر نتواند پولش را از مردم بگیرد دیگر نمی تواند ادامه دهد. سینمای ایران سینمای ورشکسته است که از اول انقلاب تا کنون سود نداشته است. بهترین سال های سینمای بعد از انقلاب اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد بوده است که آنها هم سود نداشته است. توجه داشته باشید در هر سال ۷۰ فیلم ساخته شده است ۵۰ فیلم از اینها نابود شده اند و ۸ تا ۱۰ فیلم توانسته است هر سال در لیست پر فروش ها باشند. این یعنی سینمای ورشکسته!

ادغام ۴ صنف تهیه کنندگان پس از سال ها

رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان در ادامه برنامه از ادغام تشکل های تهیه کنندگان به صورت واحد خبر داد و اظهار کرد:  ۴ تشکل در حوزه تهیه کنندگی داشتیم که مطلوب سینما نبود و اختلاف سلیقه ای بین سینماگران پیش آورد و در ماه های اخیر تصمیم بر این شد که اتحادیه تهیه کنندگان به عنوان صنف واحد برای همه امور فعالیت کند.

وی در ادامه افزود: ما حدود ۴۰۰ تهیه کننده داریم که تعداد زیادی از تهیه کنندگان در عرصه کسوت هستند و فعالیت جدی ندارند ولی در مجموع ۳۰ درصد تهیه کننده فعال داریم که در سینمای ایران فیلم تولید می کنند.

جدایی قریب الوقوع اتحادیه تهیه کنندگان از خانه سینما

سید ضیا هاشمی از جدایی قریب الوقوع اتحادیه تهیه کنندگان از خانه سینما خبر داد و گفت: ما مخالف حضور اتحادیه تهیه کنندگان در خانه سینما هستیم و این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و شک نکنید به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه پس از خروج سینماداران، پخش کنندگان نیز باید از صنوف خانه سینما خارج شوند و اساسا هر کس که نقش کارفرمایی در سینما را دارد نباید در صنوف خانه سینما باشد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد صنفی خانه سینما اظهار کرد: خانه سینما باید وظایف اصلی خود را انجام دهد. در ایام کرونایی وظیفه این نهاد صنفی بسیار اهمیت دارد و خانه سینما بیشتر از اینکه درگیر تولید برخی فیلم ها شود باید به وضعیت رفاهی، بیکاری و بیمه اهالی سینما رسیدگی کند. ما به عنوان اتحادیه تهیه کنندگان نیز وظیفه رسیدگی به سینما را داریم.

جشنواره «عمار» به دنبال احیای سینمای امید است

محمد رسول منفرد مسئول اکران های مردمی جشنواره فیلم «عمار» نیز در آستانه برگزاری این جشنواره فرهنگی با حضور در برنامه افق سینما به تشریح برنامه های امسال جشنواره پرداخت.

وی در این باره با اشاره به چرایی برگزاری جشنواره فیلم «عمار» گفت: جشنواره «عمار» کار خود را در سال ۸۹ آغاز کرد. این جشنواره پاسخ اهالی فرهنگ و سینماگران انقلابی در قبال اتفاقات فتنه ۸۸ بود.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی «عمار» توضیح داد: در ۱۰ سال گذشته هم در حوزه تولید و در توزیع توانستیم در موضوع اعتراض و عدالت طلبی، در موضوع مدافعان حرم، نقد درون گفتمانی و موضوعات سینمای امید فعالیت های جدی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: طی سال های گذشته سینمای امید در سینمای ایران به معنای سینمای سفارشی یا سینمای ایدئولوژی عنوان می شود در حالی که در غرب سینمای امید به عنوان یک اصل قلمداد می شود و تمام تلاششان کاشت نهال امید در دل مخاطبانش مخصوصا کودکان و نوجوانانش است. جشنواره «عمار» به دنبال احیای سینمای امید است.

منفرد در ادامه برنامه با اشاره به برنامه گسترده جشنواره «عمار» در طول سال برای اکران و پخش آثار سینمایی و مستند در شهرهای فاقد سینما عنوان کرد: یکی از حوزه های مهم جشنواره «عمار» موضوع اکران و تماشا است. ما در پوشش جشنواره «عمار» اکران فیلم های سینمایی در روستاها را فراهم کردیم. در حال حاضر فیلم های روز سینما به واسطه سامانه «سینماسیار» در روستاهای دور افتاده سراسر کشور در حال اکران است.

منفرد در پایان گفتگو متذکر شد: جشنواره فیلم «عمار» و عوامل برگزار کننده اش هیچ وقت منتظر آماده سازی زیرساخت ها و تصمیم ها نمی شوند و آستین بالازده اند تا کار کنند و به کمک فرهنگ ایران بیایند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

توهین بی‌هنران به پیام‌آور مهربانی/ صریح و تأثیرگذار پاسخ بدهیم


یک کارشناس و پژوهشگر حوزه موسیقی معتقد است در شرایطی که بالاترین شخصیت سیاسی یک کشور به مسلمانان توهین کرده باید هرگونه روابط فرهنگی-سیاسی ایران با فرانسه را قطع کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

خانه موسیقی با شیوه درست و آزاد انتخاباتی را برگزار کند


مهدی آذرسینا که سه دوره عضویت در هیات مدیره کانون نوازندگان خانه موسیقی را در کارنامه دارد، برای بهبود روند فعالیت این نهاد صنفی چنین پیشنهاد می دهد: خانه موسیقی با نظر و شیوه درست و آزاد، انتخاباتی را برگزار کند؛ به این شکل که هیچکدام از قدیمی‌ها و شناخته شده‌های مسئول، برای انتخاب شدن دوباره اقدام نکنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

دشمنان این آب و خاک و از جمله اسرائیل، اگر از دستشان بربیاید راه آب و هوا را هم بر این کشور می بندند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگردان سریال « خانه امن» در یک برنامه تلویزیونی از مضمون این سریال پلیسی و جاسوسی گفت.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته کارگردان و تعدادی از بازیگران سریال «خانه امن» مهمان ویژه‌برنامه «چشم روشنی» شبکه یک سیما بودند.

کارگردان سریال «خانه امن» در این برنامه که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) روی آنتن شبکه یک می‌رود ضمن تبریک این مناسبت پربرکت گفت: خانه امن از جمله کارهای سرشار از جزئیات، پرلوکیشن و پربازیگر است که اگر در اجرای آن دقت نکنیم، نتیجه خوبی نخواهیم گرفت. این مجموعه برخلاف سریال‌های آپارتمانی با لوکیشن‌های محدود، در لوکیشن‌های متعدد و متنوعی ضبط شد و کار بسیار سختی بود.

 احمد معظمی اظهار کرد: ساختن چنین کارهایی انرژی زیادی از سازنده و عوامل می‌گیرد و دقت زیادی را هم می‌طلبد. در نتیجه باید مشاوران کاربلدی هم در کنار کارگردان حضور داشته باشند. خوشبختانه هم در این سریال و هم در کارهای قبلی من یعنی «سارق روح» و «ترورخاموش» مشاوران خوبی در کنارمن بودند. ضمن این‌که گروه سازنده هم دغدغه و حساسیت داشتند تا کیفیت کار بالا باشد.

وی درباره مضمون این سریال نیز گفت: خانه امن به واکاوی جریان تروریسم علیه کشورمان می‌پردازد. باید بدانیم که تروریسم یک  اتفاق یا قتل ساده نیست و لایه‌های پیچیده‌ای دارد. ما دراین مجموعه، جعبه سیاه تروریسم را برای مخاطب باز کرده‌ایم. جریان‌های گوناگون تروریستی با ایدئولوژی‌های مختلف ایران را هدف قرارداده‌اند که همگی به یک سرچشمه می‌رسند. ما با نشان‌دادن سرپل‌ها به نوعی به سر اژدهای ترور می‌رسیم؛ این چکیده آن چیزی است که می‌توان درباره خانه امن گفت.


 معظمی افزود:  قصه «خانه امن» پیچیدگی زیادی دارد. آقای مرتضی اصفهانی از چند سال پیش تحقیق و پژوهش‌های زیادی برای طراحی این قصه داشتند. آقای حسین تراب‌نژاد هم فیلمنامه بسیار خوبی را بر اساس طرح آقای اصفهانی نوشتند.

کارگردان سریال «خانه امن» گفت: علاوه بر این دو عزیز، من باید تشکر ویژه‌ای از آقای ابوالفضل صفری داشته باشم. ای کاش تهیه‌کنندگانی مثل آقای صفری در سینما و تلویزیون ما  زیاد شوند. آقای صفری هم سواد این کار را دارند، هم به گروه انرژی می‌دهند و هم این که از همه عوامل حمایت می‌کنند. من این سعادت را داشتم که در سه سریال «سارق روح»، «ترورخاموش» و «خانه امن» درکنارش باشم و دراین مدت ندیدم که یک نفر از عوامل از او ناراضی باشد.

معظمی عنوان کرد: می‌دانستم که برای انتخاب عوامل و بازیگران این سریال کار سختی پیش رو داریم و بازیگرانی می‌خواهیم که توان کار در شرایط سخت را داشته باشند. حمیدرضا پگاه یکی از این بازیگران خوب گروه ما بود که صبورانه  و همراه با پروژه جلو آمد و حتی یک با ر هم ندیدم که غر بزند. همینطور حمید عطایی و امین زندگانی که یک ترکیب جذاب را در این سریال ساخته‌اند  و مطمئن هستم که مخاطبان راراضی خواهند کرد

وی گفت کرد: مردم با دیدن سریال خانه امن از یک اجماع نامبارک علیه کشور و ملت ما آگاه خواهند شد. من فقط به یک نکته اشراه کنم و آن این که دشمنان این آب و خاک و از جمله اسرائیل، اگر از دستشان بربیاید راه آب و هوا را هم بر این کشور می بندند؛ در این موضوع شک نکنید.

لازم به یادآوری است، مجموعه تلویزیونی «خانه امن» از امشب ۱۰آبان حوالی ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. همچنین ان یمجموعه ساعات ۱:۴۵، ۱۰:۱۵ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، حمیدرضا عطایی، قربان نجفی، شهره سلطانی، شایسته ایرانی، سپیده خداوردی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی و زهره نعیمی از بازیگران اصلی سریال خانه امن هستند.

«خانه امن» در۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول سیما فیلم، از لوکیشن‌های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است.

عوامل اصلی سریال نیز  عبارتند از: تهیه کننده ابوالفضل صفری، کارگردان احمد معظمی، نویسنده حسین تراب نژاد، مشاور تولید و تهیه مرتضی متولی، مشاور پروژه مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری احمد گودرزی، مدیر تولید کامیاب متولی، تدوین پریسا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی سید جواد حسینی، جلوه های ویژه بصری مهدیار سزاوار، طراح گریم محمدرضا ملکی، طراح لباس آگرین صالحی، طراح صحنه سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری مهرداد دادگری، عکاس سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات فرید خضرایی.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«هوشنگان» منتشر می‌شود/ ایده های متفاوت هوشنگ کامکار


علی جعفری پویان از نوازندگان و مدرسان موسیقی کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی اش کنسرتو ویولن «هوشنگان» به آهنگسازی هوشنگ کامکار را در قالب ایده و طراحی متفاوتی منتشر می کند.

مشاهده خبر از سایت منبع